Bakugo Katsuki

1.5K 27 81
                                    

Okumadan önce bunu yn dilinden okuyun beni tanıyanlar benim gibi okumasın bilen bilir bakugoyla seme kavgası içindeyiz o yüzden yn gibi okuyun
________________________________________
 
Özel dersimin başlamasına 20 dakika vardı ve hala annemin vazgeçmesi için ısrar ediyordum.

"Gerçekten hiç gerek yok anne kendim çalışırım söz veriyorum kendim çalışıcam. Özel öğretmen tutmak nedir ya??"

Ne kadar uğraşırsam uğraşayım annemi fikrinden döndüremiyordum. Hayır alttarafı matematik yapamıyordum yani
Annem bunun için özel hoca tutmuştu.
Kesin çok çirkin ihtiyar bir adam gelicekti bende onun ağzına bakarak uyuklayacaktım.

Bunları düşünürken zil çaldı annem kapıyı açmaya giderken bende arkasından koştum.

"Merhabalar, hoşgeldiniz ben y/n'in annesi" adam elini uzattı annemle selamlaştılar adam gözlerini bana çevirdi. Beklediğimden daha daha dahada fazlaydı
iri yapılı sarı saçlı kıpkırmızı gözleri gülümserken kıvrılan dudakları..
Şahaserdi resmen.

Annem beni tanıttığını beni dürtüklediğinde fark etmiştim
Adam bana elini uzatmış bir yandan gülümserken bir yandan da elini sıkmam için bekliyordu.
Adamın elini sıktığımda bende gülümsedim.

"Bakugo Katsuki matematik öğretmenin"

" Memnun oldum" diyip gülümsedim.

İçeri geçtiğimizde salondaki kocaman masaya oturmuştuk o baş köşeye bende onun yanındaki masaya geçmiştim.
Adam boğazını temizleyip konuşmaya başladı

"Baştan anlaşalım y/n" ismimi söyleyişi bile mükemmeldi " her ders sonu giderken sana derslerine ek olması için ödevler vericem. Eksiksiz yapmanı istiyorum. Yani yapmalısın iyi anlaşmamız için" son cümlesini söylerken ses tonunu sertleştirmişti herhalde önemli bir konuydu, dinlememiştim ki. Konuşurken hareket eden dudaklarındaydım ben.

Derse başlamıştık 20 dakikadır matematik yapıyorduk. Matematik terimlerini duyuyordum ama dinleyemiyordum anlatırken çok güzel görünüyordu. Yazı yazarken elleri anladım mı diye bana kayan gözleri
Elleri demiş miydim? Uzun parmakları içimde nereye kadar kıvrılırdı?

Adamın parmak şıklatmasıyla kendime geldim. " Yoksa beni dinlemiyor musun?"
"Özür dilerim bay bakugo sadece anlamaya çalışıyordum"

"Bana bay bakugo çok saçma bakugo de bana ayrıca düşündüğün şey hiç de matematikle ilgili değil öyle değil mi" gülümsüyordu neye gülümsüyordu
Ona sapık gibi baktığımı felan mı farketmişti neye gülüyordu.

" Bakugo sevgilin var mı?"

Ne hayır hayır ben söylemedim bunu ben böyle birşey söyleyemem yanlış anlayacak, çat diye sormamalıydım.

"Neden bunu merak ediyorsun?"

Evet evet kesinlikle anlamıştı. utancımdan kafamı yere çevirdim

"Hiçç sadece merak ettim" bunları söylerken bile sesim titriyor kesin anladı

Kıkırdadı "yok" dedi. Şaşırmıştım bu kadar güzel bir adamı nasıl yanlız bırakmışlar?

"Bugünlük bu kadar yeter,ilk günden yormayalım seni" test kitabına birşeyler karaladıktan sonra ayağa kalktı"dediğim gibi haftaya geldiğimde kontrol edicem sayfalar eksiksiz olsun" kafamla onu onayladıktan sonra annemle beraber kapıya doğru gittiler.
.
.
.
Bakugo gelmeden önce bana verdiği sayfalara bir göz attım.hiç birşey anlamadığım için geri kapattım. herhalde yapmadığım için sorun olmazdı.
Bugün annem evde yoktu işi çıktığı için Sabahtan kalkıp gitmişti bakugoyla evde tek olacaktık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 20, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ALL BNHA🔞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin