Τίτλος: Το Τέλειο Σχέδιο
Λέξεις: 870
Περίληψη: Είναι 3ις και ο Σπύρος περιμένει τη γιαγιά του να επιστρέψει σπίτι για να της την πει. Του γυρίζει μπούμερανγκ.
----
«- και μου λέει η φουρνάρισσα, πάρα πολύ καλή κοπελίτσα παρεμπιπτόντως, αμέσως να με βοηθήσει, χωρίς κανένα κέρδος, και μου λέει: μην αγχώνεσαι για τα ελαστικά, έχει ο ξάδερφος μου το βουλκανιζατέρ δυο δρόμους παρακάτω, θα στα αλλάξει με φοβερές τιμές και θα σου φτιάξει και τα λάδια και πάνω που πάω να της πω πως εγώ ψωμί πήγα να πάρω, γυρνάει και μου κάνει: να ο ξάδερφος μου και γυρνάω προς την πόρτα Σπύρο και δεν μπορείς να φανταστείς τι βλέπω-»
«Μμ», κάνει ο Σπύρος που δεν έχει ακούσει κυριολεκτικά τίποτε. Είναι πολύ απασχολημένος να σμίγει τα φρύδια του προς το ρολόι.
«Τι βλέπω;»
«Μμμ».
«Σπύρο!» κάνει λίγο πιο δυνατά.
Το κεφάλι του πετάγεται. «Αμαλία».
«Τι βλέπω;»
«Τι βλέπεις;»
«Τον Βαγγέλη!» Ο Σπύρος κουνάει το κεφάλι του, ύστερα γυρνάει ξανά προς το ρολόι. «Θέλω να ξέρεις, την αλήθεια τώρα, σου ορκίζομαι, εγώ δεν πήγαινα για σχέση. Άσε που τώρα μετά τα καλλιστεία όλοι θα με πλησίαζαν μόνο για τη δόξα μου».
«Ποια δόξα, Αμαλία μου», κάνει ο Σπύρος, γυρνώντας τώρα για να κοιτάξει έξω από το παράθυρο. «Αφού τα παράτησες τα καλλιστεία».
«Μπορεί», συμφωνεί, «αλλά αν είχα μείνει ήταν προφανές πως θα κέρδιζα».
«Ναι», κάνει ο Σπύρος. «Προφανές».
«Αλλά ο Βαγγέλης το άλλαξε αυτό. Ένιωσα σαν σχολιαρόπαιδο και η καρδιά μου να». Βάζει την παλάμη της στην καρδιά. «Φτερούγιζε». Αναστενάζει και πέφτει πίσω στον καναπέ. «Ήταν τόσο ρομαντικός. Για πρώτο ραντεβού με πήγε στο θερινό».
«Αλήθεια;»
«Ναι», αναστενάζει πάλι η Αμαλία. «Ήταν του πατέρα του και μπήκαμε χωρίς να πληρώσουμε εισιτήρια. Απλώσαμε μια πετσετούλα χάμω επειδή δεν είχε θέσεις και καθίσαμε πίσω-πίσω».
Αυτό κάνει λίγο τον Σπύρο να ανασηκώσει το φρύδι του, αλλά δεν γυρνάει να την κοιτάξει.
«Και τι είδατε;»
«To scary movie 4», απαντάει. Μπορεί να ακούσει το χαμόγελο στη φωνή της.
KAMU SEDANG MEMBACA
στο παρά 5 || fanfic collection
Fiksi Penggemarόλα τα φανφικ που έχω ανεβάσει στο ao3 και δεν είναι αρκετά μεγάλα για να γίνουν ξεχωριστά βιβλία