Annemin sesiyle uyandım
Üstume beyaz sort ve mor sweatshirt giydim saclarimi salik biraktim hemen aşagi indim ve taksiye bindik havalimanina geldik ucagin oldugu bolume geldik
annemle yan yana oturamiyorum yr kalmamis annemle capraz oturuyoruz hemen yerimin oldugu yere gectim yanimda tam bir meteor oturuyordu yerim cam kenari oldugu için meteorun yanından gecmem lazimdi
"hey biraz toplanırmısın yerime geçicem "
"bir şartla toplanırım"
"ne"
Numaranı verip beni öpersen"
Ya bu ukala gendini ne saniyor ..
"yaaa sen kendini ne saniyorsun cik yerime gecicem"
" tmm kendin bilirsin kalkmiyorum böyle geç" dedi ona inat yavaşca gecmeye başladım ama ucagin sarsilmasi ve benim onun kucağina düsmem bir oldu hasik***
Hemen kucagindan kalktim yerime geçip oturdum meteor bana dönüp telefonumu aldı tabi ben bu arada uyuma nmrsı yapyrdm bn salak rehberime bnim telefonumuda kaydetmiştimkendi telefonunu cikarip birseyler yazdi sonra benimkinden birseyler yazdı sonra telefonumu birakti bende yeni uyanirgibi yaptim ve telefonumu aldim ucaktan indik ve taksiye bindik annem taksiciye bir adres verdi veo adrese gittik iner inmez ağzim ooo seklinde acildi ev cok guzeldi ön bahcesi yesil cimlerin ustunde renkli renkli guller vardi kapiya doğru ilerledim arka bahceyi görmustum gozlerim yerinden firlayacakti koca bir havuz ve senzlonglar ayni zamanda palmiye ağaclari super yaa neyse annem kapiyi acti bende onun pesinden iceri daldim evin ici superdi sonra en merak ettigim yeri hatirladim odam anneme benim odam nerde dedim oda en üst kattaki cati katinda dedi ben hemen kosup odamin oldugu kata ciktim merdivenin son basamagini ciktigimda odam karsima cikti kapi filan yoktu aman neyse odam büyüleyiciydi ha bu arada odamda bir kapı vardi baktim ki banyo ve ici super neyse ha buarada ev 4katli ilk katta mutfak salon tuvalet var ikinci katta iki oda var biri annemin odasi birisi misafir odasi ucuncu katta bir oda var oranin icinde ne var bilmiyorum annem girmememi söylemisti sonra dolabimi actim icin de 2-3 kiyafet vardi kotu alisverise cikmam lazim ...
Bölüm sonu hoii