~1~

68 11 19
                                    

Bir ceset.
Her tarafta kan.
Cesedin üstünde ise sayılamayacak kadar bıçak yarası.
Bunların hepsini tek bir kişi yapmıştı.
Beyaz saçlarına kan bulaşmıştı katilin. Kanlı elleri ile alnındaki teri sildi. Alnına da kan bulaşmıştı bu yüzden. Cesede baktı tekrar, gülümsedi. Böyle bir şaheseri yapabilmesi nedense onun içinin kıpır kıpır olmasına neden oluyordu.

Sonrasında ufak çaplı bir kahkaha attı. Cesedi orada bırakmaya karar vermişti. Ama öncesinde bir not bırakacaktı. Elindeki kan ile "Bu daha başlangıç Dedektif." yazdı cebinden çıkarttığı kağıda. Ardından kağıdı cesedin üzerine bıraktı. Hançerini çıkartıp kağıda sapladı. Kağıt, hançer ve kanlar içerisindeki beden arasında kalmıştı.
"Seninle oynamak istiyorum Dedektif. Umarım sen de diğerleri gibi kaybetmezsin." dedi. Kendi kendine konuşuyordu.

Aklını kaybettiğini düşünmeye başladığında telefonu çaldı. Bu onu derin düşüncelerden kurtarmaya yetmişti. Eldivenlerini çıkarttı. Telefonunu eline aldı ve hemen açtı. Kendisini arayan kişi sayısı az olduğundan kimin aradığını tahmin edebiliyordu.

"Chuuya-san." dedi telefonun öbür ucundaki kişiye. Adı Chuuya'ydı anlaşılan. Chuuya dediği adam, Atsushi'nin ismini biraz yuvarlayarak söyledi. "Atsushi, hallettin mi?"

"Hallettim. Sorun yok."

Chuuya iç çekti. "Yine not mu bıraktın?"

"Her zamanki yaptığım şey Chuuya-san."

"Bir gün o notlar yüzünden kendini yakalatacaksın diye korkuyorum. El yazını falan değiştirseydin bari."

"Merak etme, normal el yazım ile yazmıyorum."

Bunu söyledikten sonra, telefon Atsushi'nin yüzüne kapanmıştı. Atsushi telefonu cebine koydu, tekrar cesede bir göz attı. Cesetteki kanların bir kısmı kurumuş, daha koyu bir kırmızı halini almıştı.

"Artık gitme vakti. Hoşça kalın bay ceset. Sizi hiç özlemeyeceğim." dedi o tatlı gülümsemesiyle. Sonrasında cesede el sallayarak yanından ayrıldı.

"Ahh umarım Dedektif biraz erken gelir. Aksi takdirde beklemem gerekir ve bu çok sıkıcı olur."

Yaklaşık bir saat sonra Chuuya'nın yanına vardı. "CHUUYA-SAN!" diye bağırdı.

"NE BAĞIRIYORSUN SALAK!"

"Biliyor musunuz? Bugünkü cesedin acı içinde kıvranmasını sağladım. Sonrasında onun can çekişini ve kurtulma çabalarını zevkle izledim. Çok eğlendim bugün. Umarım Dedektif elini çabuk tutar ve onunla da eğlenirim. Onu yakaladıktan sonra onunla oynamak için can atıyorum."

"Senin yüzünden bazen aklımı kaçırdığımı düşünüyorum."

"Hayır Chuuya-san aklınızı kaçırmadınız."

"Evet biliyorum. ÇÜNKÜ SEN KAÇIRDIN!"

Atsushi histerik bir kahkaha ile karşılık verdi buna. Chuuya'nın tepkisi ise "Harbiden manyak." dercesine olan bakışlarıydı.

Atsushi'nin aksine, Chuuya'nın adam öldürürken böyle fantezileri yoktu. Genelde öldüreceği kişiyi dövdükten sonra öldürürdü, acı çekişini gülümseyerek izlediği falan yoktu.

Atsushi'nin not bırakma fantezileri yüzünden yakalanacaklarından korkuyordu. Atsushi'ye birçok kez bu huyunu bırakmasını söylese de, Atsushi söz dinlememişti. Burnunun dikine doğru gidiyordu.

Chuuya Atsushi'den büyük olduğu için ve ondan daha uzun süre bu işi yaptığı için ona tecrübesi olduğunu söyleyip kendisini dinlemesini isterdi. Fakat Atsushi buna umursamaz bir bakış ile cevap verir, bu bakışıyla Chuuya'nın söylediklerini umursamadığını belirtirdi.

Onlar bu konuyu tartışırken, olay yeri çoktan polisler tarafından karantinaya alınmıştı. Olay yerine giden gazeteciler, polisleri dinlemeyerek haber yapmaya çalışıyorlardı. Onları zapt etmek zordu.

Olay yerinin önünde duran siyah arabadan inen şahısa baktı herkes. İnen kişi, gözündeki güneş gözlüklerini çıkardı ve onları ceketinin iç cebine yerleştirdi.

Polisler onun geçmesi için kenara çekilmişti, adam hızla onların arasından geçerek "Polis, girilmez." yazılı bantları kaldırıp altından geçti, cesedin yanına ulaştı.

Cesede saplanmış kağıdı fark etti. Kağıdı eline aldı, kan ile yazılmış yazıyı gözleri ile okudu.

Bu daha başlangıç dedektif.

~•~•~•~•~

Selamlar! Kitabımızda hoş geldiniz. Bu kitabı iki kişi olarak yazıyoruz. Bu bizim ortak hesabımız.
Dynamight__
the_crime_lord
Bunlar da asıl hesaplarımız.
Umarım kitabımızı beğenirsiniz ve güzel bir okunma sayısına ulaşırız.

Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın!
Kendinize iyi bakın. İyi günler dileriz. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere, hoşçakalın!
💞💞

21.07.2023

Katliam -shin soukoku-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin