03;

303 54 296
                                    

Ne kadar fici yine hayaletler basmış olsa ve önceki bölüm +40 oyları görememiş olsa da beğenen diğer kişileri kıramadım ondan hemen bölümü attım🫠🫠

4 ve 5. bölümler de hazır ama onları erken atmam etkileşime bağlı biraz ondan hepiniz bol bol yorum yapıyorsunuz ve oy vermeyi unutmuyorsunuzz

-

Muhtemelen taş olan taş gibi sert bir şeye çarpmasının ardından başını ovuşturarak acıyla inledi Lalisa.

Büyük taş ne kadar başını acıtmış olsa da yine de çarpması iyi olmuştu. Girdap bir anda içine çektiği için çok hızlı ilerliyordu, taş sayesinde hızı azalmıştı.

Düştüğü taşın üzerinden yavaşça kalktı ve etrafı inceledi. Her yer aşırı sessizdi. Zifiri karanlık gibi olmasa da ortam biraz karanlıktı, aydınlatan bir şey yoktu.

O etrafı incelerken bir anda az önce üstüne düştüğü taştan beyaz ışıklar fışkırmaya başlamıştı. Lalisa kör edici derecede çıkan bu ışığın nedenini anlayamamıştı. Gözlerini kapatıp ışığın azalmasını bekledi.

Işık azaldığında yeniden gözlerini açtı. Karşısında az önce çarptığı taştan eser yoktu, onun yerine uzun boylu ve yakışıklı bir erkek vardı?

Taş nereye gitmişti?

"Sen... Nasıl?" diyerek şokla konuştu.

Lalisa'nın Jungkook'u görmeyi beklemediği gibi, Jungkook'ta Lalisa'yı görmeyi beklememişti.

Karşısındaki Peri gibi görünen kızı kısaca süzdükten sonra, "Kim olduğumu bilmiyor musun?" diye sordu Jungkook.

"Tabii ki bilmiyorum. Yoksa ölümsüz suçlulardan biri misin!" aklına gelen bu düşünce korkutmuştu Lalisa'yı. Yanlışlıkla bir suçluyu serbest bırakmış olmak istemezdi.

"Suçlu değilim."

Lalisa, Jungkook'a göz devirerek cevap verdi. "Neden hapishanedesin o zaman? Yalancı."

"Sana bunu anlatarak vakit kaybetmeyeceğim. Lanetimi bozmana karşılık seninle birlikte buradan çıkacağım, tamam mı?"

"Hayır, çıkmamalısın! Her kimsen suçlu olduğun kesin, Lort Youn ve Lort Chen seni hapse attıysa eminim ki bir bildikleri vardır."

"Sen bilirsin, bende tek giderim o zaman."

"Gidersen hemen öldürürler seni, hapisten kaçmak da bir suç." diyerek Jungkook'un kolundan tuttu Lalisa, adamın alaylı konuşmasına zıt olan korkutucu bakışları vardı. Evet, biraz tırsmıştı.

"Dışarıdan bakınca çelimsiz biri gibi mi duruyorum? Siz Peri'ler gerçekten de hiç değişmemişsiniz... Hâlâ çok aptalsınız." Adamın bilip bilmeden bunu demesi Lalisa'yı sinirlendirmişti.

"Aptal olan sensin bir kere!" İşte bu sefer Jungkook'ta sinirlenmişti.

"Bana bak küçük Peri, seninle birlikte bu lanet hapishaneden çıkacağım sonra da kimseye benden bahsetmeyeceksin anlaşıldı mı? Eğer ben gitmiyorum diyorsan da baştan söyleyeyim, seni ben dışında kimse buradan çıkaramaz. O hayran olduğun Lord'ların bile." Jungkook, son cümlesini özellikle vurgulayarak söylemişti. Küçümsenmekten hoşlanmazdı.

"Lort Youn ve Lort Chen'den güçlü olduğunu mu iddia ediyorsun? Komiksin gerçekten."

"Eğer beni kurtardığın için sana borçlu olmasam, seni gördüğüm anda öldürürdüm. Bu yüzden çeneni kapatıp, yanıma gel." Lalisa kim olduğunu bile bilmediği ölümsüz suçlunun yanına oflaya oflaya giderken, ne yapacağını düşündü. Yanlışlıkla bir suçluyu serbest bıraktığı öğrenilirse, yıldırımla idam bile edilebilirdi.

luna dei - liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin