(1)Gizli Geçit

9K 418 253
                                    

Merhabaaaa

Bunu yayınlar mıyım onu bile bilmiyorum sadece yazmak için yazıcam.

Neyse uzatmadan başlayalım

Başlangıç tarihiniz?

İyi okumalar

•••••

Ben Jeon Jeongguk

Normal bir birey gibi yaşıyorum. Hayatımda hiç aksiyon ya da korku yok.

İnsanın azıcık da adrenalin duygusunu tatması lazım değil mi?

Heh işte ben bunu bu zamana kadar hiç tatmadım.

Korku istiyorum.

Adrenalin istiyorum

Yani kısacası artık hayatımda biraz heyecan olsun.

Bu ne böyle? Her gün her gün okula git, okuldan gel, yemek ye, yat. O kadar sıkılmıştım ki.

"Oğlum yemek hazır kahvaltını yap tatlım" işte annemin her sabah altı buçukta seslenmesi bu şekildeydi.

"Tamam geliyorum" ben bunları düşünürken giyinmeyi unutmuştum. Hızla üstüme düz beyaz t-shirt, altıma ise bol bir siyah pantolon giydim.

Merdivenden hızla inerken sol ayağımın sağ ayağımın önüne geçerken takılmama sebep olmuştu.

Zaten merdivenleri inmeme üç dört basamak kaldığı için çok acımamıştı. Ama kolumun üstüne çok sert bir şekilde düşmüştüm.

Ben adrenalin derken düşmeyi kastetmemiştim.

"Oğlum iyi misin?" Diyerek hızla yanıma koşan annem emar çekiyormuş gibi bütün vücudumda yara varmı, bir yerime bir şey oldu mu diye bakarken babam konuştu.

"Sakar oğlum benim dikkat etsene"

Endişelerini anlıyorum ama sadece dört merdiven düşmüştüm.

Yani bir şeyim yoktu.

Yerden kalkıp masaya oturdum. Bir kaç bir şeyler atıştırdım.

Babam, beni arabayla okula bırakır dönüşte ise ben otobüsle dönerdim.

Bu bir rutin di.

Babam masadan kalktı. Zaten babam masadan kalktıysa benimde kalkmam lazımdı.

Ben de son bir lokmayı ağzıma atıp masadan kalkıp babamı takip ettim.

Orta gelirli, sıradan bir aileydik.

Okulun önüne geldiğimizde telefonuma baktım. Saat yediydi. Yedi buçukta ders başlıyordu.

Okulun kapısından içeri girdiğimde Jimin duvara yaslanmış bir şekilde beni bekliyordu.

Jimin'in yanına gittim. Orta okuldan beridir arkadaştık. Arada küser ama bir iki gün sonra hemencecik barışırdık.

"Hoş geldin tavşan surat" her zaman bana söylediği lakabımdı 'tavşan, tavşan surat, tavşik'.

"Hoş buldum Jimin-shi" ben bunu derken önümüzden bu okulun kendisini popüler sanan üçlüsü gelmişti.

Sungnim, Seojun ve Woong'dan oluşan bir grup kendini beğenmiş

Sürekli bizimle sataşıyorlardı.

"Okulun ezikleri de gelmiş bakıyorum da" Seojun konuşmuştu kendisini lider olarak görüyordu

"Seojun seninle uğraşamayız köpek sürünüz ile çekin gidin" Jimin'in en az benim kadar onlar ile uğraşma tahammülü yoktu.

"Niye yanındaki çirkin şeyle arkadaşsın ki?" Woong'un gülerek söylediği şey benim hakkımdaydı. En kötüsü Woong'du.

Death Hospital •TKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin