Merhabaa
2.bölüm ile karşınızdayım
Umarım beğenirsiniz
İyi okumalar
•••••
İlerisi zifiri karanlıktı
Yavaş adımlar ile oraya ilerledim
Oraya ilerlediğimde elimi cebime attım. Telefonumu çıkarttım. Flaşını açıp biraz da olsa ışık olmasını sağladım.
İleride beton yol bitiyordu. Bu yüzden ilerlememeyi seçtim. Yarın cumartesiydi bu yüzden buraya gelemezdim ancak pazartesi günü gelebilirdim.
Ama bugün olmazdı.
Geldiğim yoldan geri gittim.
Korkmuştum.
İlk defa iliklerime kadar korkmuştum.
Bir daha adrenalin isteyen ne olsun..
Koşar adımlar ile zifiri karanlık yolu geride bıraktım. Merdivenleri teker teker çıkıyordum.
İçimden bir ses asla bir daha oraya gitmememi söylerken;
Diğer ses oraya, zifiri karanlığa gitmemi istiyordu.
Karşımda sinirli bakışlarıyla beni süzen müdür yardımcısıyla karşılaşmayı beklemiyordum
"Jeon Jeongguk!" Diye bağırdığında son merdiven basamağını da çıkıp müdür yardımcısının karşılısında far görmüş tavşan gibi bakıyordum.
Şimdi bir de boş bir şey için ceza almakta vardı
"E-evet efendim" sesim titreyerek çıkmıştı. Okulun çalışkan öğrencilerinden birisiydim.
"Ne arıyordun orada?" Beni burada gördüğüne şaşırmıştı. Bende onu gördüğümde aynı duyguları hissetmiştim zaten
"Şey efendim. Ben- " Jimin'i ispiyonlarsam ikimizde ceza alırdık. Onun ceza almasını istemezdim.
"Sen ne?" Diyerek sormuştu
"Ben merak etmiştim" bu cevabımla kaşları havalandı.
"Sen. Bak oğlum başarılı bir öğrencisin normalde buraya giren herkes disiplinlik olur ama seni biliyorum bile isteye yapmamışsındır elbet de" bir süre yukarıya baktı bir şey düşünüyor gibiydi.
"Eğer senin buraya girip ceza almadığını biri öğrenirse benim eğitimci hayatım kayar bu yüzden... Sana yarın gelip çatı katının temizliğini veriyorum. İstediğin zaman gel yarın"
"T-tamam efendim" dediğimde arkasına dönerek odasına gitmişti.
Hay Jimin seni..
İleriye baktığım da Jimin'in bana mahçup bir şekilde geliyordu.
Ulan Jimin asıl şimdi kaç elimden.
Ona doğru koştuğum da ne yapacağımı anlamış olmalı ki oda hızla koştu.
Jimin yüzünden ingilizce dersinin bir tanesini kaçırmıştım.
Müdür yardımcısıyla karşılaşmıştım.
Ceza olarak çatı katının temizliğini almıştım.
Elime düşersen kendine helva hazırlatacak birisini bul Jimin
"Jimin-shi!!" Bütün koridorda ayak seslerimiz çıkıyordu. Şuan sınıflar dersteydi. Biz ise koşuyorduk.
"Kaçma gel buraya!" Diyerek bağırsamda bunu yapmayacağını adım gibi biliyordum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Death Hospital •TK
FantasyJeongguk bir gün, okulun bodrumunda gizli bir yerden geçerek terkedilmiş bir akıl hastanesi ile karşılaşır ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ Semetae ukekook //Yaş farkı//