(13)Git

2.8K 267 260
                                    

Merhaba

3 gün yeni bölüm atmayacaktım. Tam 3 gün olmuş o zaman başlayalım

Jk gitsin artık evine dimi

Bu arada geçen bölüm KTH's yazmıştım. O cümleyi yazan Tae ama sahiplik eki vardı. Yani 'KTH'nin ki' anlamı katıyordu. Umarım anlamışsınızdır.

Neyse

İyi okumalar...

•••••••

"Ay çok güzel" demiş ve kendimi yan yatırarak uykunun kollarına bırakmıştım.

****

Gözlerimi yavaşça aralamıştım. En son terastaydım şimdi ise çakma Casper'ın odasındaydım.

Nasıl geldim ki ben buraya?

Kendim gelmediğime yüzde yüz emindim.

O zaman beni KTH mi buraya getirdi?

Yok canım olur mu öyle şey. Beni zorla burada tutan bir hayalet buraya mı getirdi şimdi. Haha

Şimdi nerdeydi ki acaba?

"Çakma Casper! Günaydın, nerdesin?!" Yine nereye kayboldu bu?

Sabah olmasına da az kalmış. Karanlık yavaş yavaş azalıyordu. Zaten bende en fazla 3-4 saat uyumuşumdur.

Buraya cumartesi günü gelmiştim. Peki bugün günlerden neydi? Devamsızlığım zaten fazlaydı birde bu günler. Off

"Casper nereye kayboldun yine!" Diyerek ofladım.

Yoksa dün dediği gibi diğer hayaletlere hâlâ ruh olarak yaşamaya devam ettiğini mi söylemeye gitmişti acaba?.

Aman beni niye ilgilendiriyor, nereye giderse gitsin.

Çokta umrumda. Hıh.

Ama o yok olursa ben buradan nasıl çıkacağım ki? Bana bir şeyde söylemedi offf

Belki o yok olursa tam tersi çıkabilirdim.

Sabah olmasına az kalmıştı.

Gün kavramını kaybetmiştim amına koyayım. Şuan hangi gün onu bile bilmiyordum..

Siktir. Dışarıdaki eşyalarım. Umarım zombiler yememiştir.

Gerçi bu zamana kadar olan zombiler hep beyin istiyordu.

Onlar peşimden koşarken. Bir an beyinsiz olmak için bile dua etmiştim. Korkudan.

Iyk o tipler neydi öyle miğde bulandırıcı.

Bak yine kusasım geldi iyi mi?

Burada daha ne kadar kalıcam salak çakma hayalet bozuntusu

Eve gidince hayalet avlama taktiklerini öğrenecem.

Sonra da bütün öğrendiğimi KTH üzerinde deniyecem. Hehehe.

Yok ben kesin kafayı sıyırdım.

Şimdi hayaletler gerçekten ölmüşse ben nasıl yok edecem. Zaten onlar ruh. Benim hayalette zaten lanetliymiş. Yok olucakmış.

Evime bir gideyim nasıl rahatlayacağım.

Şuan eve gittiğimi hayal ediyorum. İlk işin gittiğim gibi kapıları sökmek. Sonra anneme ve babama sarılmak ardından Jimin' ile sabaha kadar konuşmak olurdu. Hee unutmadan bütün hayaletli filmleri alıp izleyecem. Belki bir taktik bulurum. Şu hayalete karşı.

Death Hospital •TKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin