bölüm 2

248 6 1
                                    

Yarın maç vardı kerem çok heyecanlı yerinde duramiyordu sonra maç başlamıştı kerem çok iyi bir gol atmiş ve sevinmişti icardiye sarilmak istedi ama yapamadı ondan hoslaniyodu bunu yapamazdı ve sonra soyunma odasina girdi ama kapıyı kitlemeyi unutmuştu içeriye yanlışıkla icardi girmişti kerem icardiyi kiskaniyordu wandayi yanağından opmustu yine canı yanmıştı keremin yine..icardinin ona kirlenmiş bir şekilde kalmıştı kerem üstünü bir tişört ile kapamaya çalıştı sonra icardi iceri girdi ve kereme doğru yaklaşıyordu keremde geriye geriye gidiyordu en sonunda duvara yaslanmisti ve keremin yuzune doğru gidiyordu ve kerem gözlerini kapatmıştı ve kulağında bir mirilti hissetti  "bir daha seni yunus ile gormiyim"dedi ve çıktı odadan icardi ne yani onu kiskanmismiydi 💋🤭💗ve sonra kerem derilmek üzereydi bugun eve gitmeyecek ve birazda daha antireman yapicakti keşke sonra geri giydi üstünü sonra yanına yunus geldi "kerem olm sen nerdesin" kerem ne var gibisinden bir bakiş atmıştı ve sonra kerem yunus baya bi sakalaşmislardi icardi onları izliyordu muslera ne olduğunu anlamış ve yunusu yanina gelmiş "yunus senle bir şey konuşacağım aslanım gel sen söyle"demişti yunusa anlaticakti olanları onunda bilmeye hakkı vardı onlar gidince akşam olmuştu ne ara sonra soyunma odasına gitti ve arkasıni döndüğünde icardi çok sınırlı bir şekilde bakıyordu "yunus ile bu kadar neye guldunuz?!"demişti kerem onu delirtmek istiyordu öyle yapicakti oda "e-e şey bir şey konuşmadik yusuncuğumla" dedi ve icardi daha fazla sinirlenmeye başlamıştı ve icardi keremin üstüne yürüyordu tam dudagindan opucekti ki birisi gelip kapıyı tiklatana kadar icardi yanağından öpüp geri çekilmiş ve gitmişti sonra yanına Yusuf gelmişti "kerem hadi gidelim bende seni bekliyordu ve siz ne ara bu kadar samimisiniz?!" Dedimisti ve kerem herşeyi anlamamıştı tabiki ama yinede bir şey yapmadıklarını iddia etmişti kerem yine zor durumda kaliyordu.....

icardi ve kerem aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin