Tanıdık bir ses ile döndü herkes altayi görmesiyle icardinin sınırı daha çok artmisti "selammm"desmisti herkes ile elini sıkmış ve geldiginden beridir kereme baktigini görüyordu icardi ve sinir kat sayısı daha çok artiyordu icardi keremin elini bir saniyelik olsun birakmiyordu ve keremin bu hoşuna gitmiyordu değildi gerçekten onu sevdigini hissediyordu ama Altay'ın bakışları onu rahatsız ediciydi..ve yarimm saattir yemekler bitmiş ve baya köyü bir sohbet olduktan sonra bira içmeye karar verdiler icardi içsem mi icemesem mi düşünmeye başladıktan sonra oda kabul etti ve baya konuştuktan sonra icardi sarhos olmamıştı çünkü aliskindi biraya keremin çok uykusu geldiği için icardinin kulagina yaklaştı "uykum geldide kalksak olmazmi"demisti icardi tamam anlamında kafasını sallayıp kalkmislardi "bizde birazdan geliriz keremm"demiş ve zainyolo ile tartişmaya geri donmustu onlar mekandan çıkıp eve surmuslerdi eve gelmislerdi ve icardinin bir planı vardı "kerem Altayin bakışlarını gordum,o sana nasıl öyle bakabiliyor-"demisti kerem şaşırmış ve icardinin yanağından öpüp yukariya çıkmış ve bir tane rahat bir geçirmişti üstüne
(Keremin kombin)
(Bence guzel siz ne düşünüyorsunuz)
Kerem aşağıya inmiş ve icardinin ona dik dik bakıyordu "icardi ordamisin" Oses gelmeyince korkmuş ve yanına yaklaşmıştı "i-iyim sadece biraz afalladim o kadar çok güzel olmussun güzelim"demiş oda yukarıya çıkmış ve yatağın üzerindeki pijamayi giymişti kerem koymuştu pijamayi sonra assagi inip "kerem flim izleyelim mi"demişti icardi kerem uykusu olsada onu kırmak istemiyordu gerçekten onu çok seviyordu
"Tamam izleyelim"demisti icardinin bir planı vardı ama başka seçeneği yoktu onu istiyordu kerem ayağa kalkıp "ben gideyim mısır patlatayjm"demiş ve mutfaga gitmiş icardi arkasından tebesum etmiş ve korku flim mi acmisti sonra keremin yanına gitmiş ve ona yardım etmek için "bebeğim yardım edecek bir şey varmi"demişti ve arkasindan sarılarak kerem yerinden sıçramış "icardi manyak mısın bir sesizce geliyorsun ya ödüm patladı"demisti ve "korkma ben yanindayim"demişti ve mısıri alıp flim mi izlemeye başlamışlardı ve kerem ilk baştan korkmaya başlamıştı ve ekrana korkunç bir şey çıkmış ve icardiye sarılmıştı "kapat şunu icardi lütfen"demişti kerem gerçekten agliyormuydu "tamam bebeğim kapatıyorum hemen" demiş ve icardi ayağa kalkip kereme su getirmek için mutfaga gitmiş ve birden ışıklar gitmiş ve kerem daha çok korkmaya başlamıştı "icardi nerdesin gel lütfen korkuyorum"demişti kerem karanlıkta duramazdi fobisi vardı kucuklugunden beridir ve kapı gıcırdama seis gelmiş ve daha çok korkmuştu kerem "i-icardi lütfen gel artık"kerem daha fazla dayanamadı ve dışarı çıktı belki rahtlarim djye ama bir yandan korkuyordu ayı izliyordu arkasından birini elini hissetmisti ve korktuğu için geri geri git ve en sonunda suya düşmüştü icardide atliyip onu belini sarıp elleriyle yukarıya kaldırmıştı "iyimisin güzelim kusura bakma su getirmeye gitmstim aralarında çok az mesafe vardı icardinin gözleri keremin buzulen dudaklarına kaymis ve uzun bir yutkunmustu keremde ondan farksız degildi ve icardi bir anlık cesaretle keremin dudaklarına yapıştı soluk soluğa konuştu "icardi lütfen yorgunum sonra"demişti onu kırmak istemiyordu sudan keremi çıkartmıştı ve ordan ayrilip yatak odasına geçmişlerdi berber ama kapı sesi duyuldu icardi kereme bakarak birini mi bekliyordun bakışı attı ve keremde hayır anlamında kafasını salladı ve kerem kapıyı açmaya gittiğinde icardide arkasindan gidiyordu kapıyı açtığında tanıdık bir yüzle karşılaştılar Altay burdaydi gerçekten o buraya nasıl gelmişti ve şuan burda ne isi olabilirdi "kerem seni ozledimm"Altay sorhosmu olmuştu yani icardiye baktiginda ise kerem sinirden kıpkırmızı olmuştu "a-altay gidermisin burdan kavga çıksın istemiyorum"demişti kerem icardi kereme sonra altaya bakıyordu "kerem bunu buraya sen cagirmadinn degilmi"demişti ve kerem hayır saçmalama demisçesine baktı icardiye Altay kereme fazla yakalasarak "kerem beni olu-"demesine kalmadan icardi kafa geçirmişti kerem hemen napicagini bilemeyip durdurmaya çalışıyordu ikisini"icardi dur lütfen benim hatrim icinn dur yapma"demişti ve kerem gözlerini onu. Gözlerinden ayırıp allerine baktı başı ve eli kanıyordu hemen pansumana ihtayci vardı "gel çabuk buraya hemen pansuman yapalım suna"demişti icardi sıkıntıli bir soluk vererek "keşke biraksaydinda o pici biraz daha dovseydim"demişti"saçmalama istersen "demişti icardiye icardi ona bakıyordu gerçekten şunu fark etmişti onu herkesten kiskaniyordu deli gibi kiskaniyordu kerem pansuman çantasını açıp içinden icardinin elini vermesini bekliyordu icardi onun yakınına tutarak verdi elini "gerek yoktu aslında am-"kerem ona sinirlice bakarak "nasıl gerek yoktu elinin halini gormuyormusun hem senin canın yandığında benimde canım yanıyor"demişti evt kerem bunu gerçekten demişti "senin canın yanmasın güzelim"demişti icardi kerem pansumanı bitirdikten sonra pansumanı koyup yanına oturmuştu icardinin "kerem"icardinin dediği cümle ile kafasını kaldırdı saat 1 olmuştu ve uyumaları gerekiyordu bunu fark edip kalktı ve icardi noldu nereye gidiyorsun bakışı attı "icardi kalk saat kaç olmuş haberin varm"demişti kerem icardi tamam anlamında kafasını sallayıp salondan ayrılmışlardı,kerem icardi yataga oturmuş ve keremin gelmesini bekliyordu ve sonunda kapı acilma sesi geldi ve içeri kerem girdi "kerem nerdeydin ya"demişve icardinin yanına oturmus ve elini ovalamaya başlamıştı "elin daha iyimi icardi"demişti icardi kereme daha yakınlaşaerak "sen hep böyle yapacaksan ben hergun böyle yaparım güzelim"demiştin icardi kerem dudaklarıni buzmus "yapma canınn yanar"demiş ve icardi daha fazla dayanamayıp kendine çekmiş ve opmustu ve daha fazla dayanamayıp çıkarmışti üstündekileri ve keremide üstündekileri çıkartmış boynunu emiyordu kerem nefes nefese "icardi lütfen ah dur"demesini umursamamis ve hala sürtünmeye devam ediyordu "ah yavas icardi"demişti ve yeniden dudaklarına kapatmıştı ve emmeye başlamıştı dillerini birleştirmişti icardi "ah"demişti kerem icardi sonunda ikiside boşalmış olacak ki bıraktılar kendilerini yatağa geri attılar bir süre böyle kaldıktan sonra yorgun olan gözlerini kapattı kerem icardi ona yaklaşıp ellerini boynuna sardı ve ellerinde keremin beline koyup kokusunu içine çekti gerçekten kokusu insanı mayiştiriyordu....
Selam yeni bolummm geldiii nasıl bilmiyorum ama lufen oy vermeyi unutmayin sizleri seviyorumm belki yazmaya bilirim görüşmek üzere afta sonu yazarım emin olun salıcakla kalın.✨🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
icardi ve kerem aşkı
Romansaicardi yeni gelmisti ama bilmiyordu ki kereme aşık olacağını...