Bratki
Wędkarz1
Bratku @Tomaszfornal idź na zwiadyBlondi
Gorzej niż dzieciWędkarz1
No a chcesz znowu robić karne kółka za chlanie? 🙄Blondi
Nie, przepraszam mamo już idęWędkarz1
Dobry chłopiecBlondyn po napisaniu wiadomości faktycznie podniósł się z łóżka, z westchnieniem ubrał klapki i wyszedł z pokoju cicho przechodząc obok drzwi z numerem 113. Przystanął na chwilę a gdy stwierdził, że w pokoju panuje kompletna cisza wyjął z kieszeni spodenek telefon i pokierował się od razu do pokoju Bartków.
Bratki
Blondi
Kod 33Wędkarz1
Każdy ewakuacja do pokoju 120 bez odbioruPo jakimś czasie niewielkich rozmiarów pokój był przepełniony od natłoku przebywających tam mężczyzn. Niektórzy usiedli na hotelowych łóżkach a reszta była skazana na podłogę. Karol wyjął z plecaka cały trunek jaki udało mu się przemycić a z głośnika Kurka zaczęła lecieć piosenka, nie była głośna by trener ich nie usłyszał ale przynajmniej w pokoju nie było aż takiej ciszy między rozmowami.
Pov Tomek
Po 30 minutach w pokoju niektórzy mieli już dość, chociaż sam praktycznie nic nie wypiłem wydawało mi się to śmieszne, że chłopaki mają tak słabą głowę. Na nogach został tylko Kurek, Bednorz, Kochan i Kłos. Karol wraz z Kubą wyginał swoje działo w dziwny sposób próbując chyba tańczyć, Bednorz zaczął się kłócić z Kamilem o to, że to jego łóżko i ma wypierdalać a Kurek chodził po pokoju proponując każdemu by się z nim napili. Każdemu z wyjątkiem jednej osoby.
Nie wiedziałem czemu na zebraniu tegorocznej kadry Bartek aż tak mnie unikał w zeszłym roku mieliśmy nawet razem pokój i bardzo dobrze się dogadywaliśmy tak jak z resztą było widać na vlogach. Próbowałem zagadać do chłopaka jednak ten mnie spławił tłumacząc się, że musi się rozpakować choć wiedziałem że zrobił to dzień wcześniej.
Czasami zazdrościłem reszcie chłopaków tego, że mieli z Kurkiem świetny kontakt a do mnie nawet się nie odezwie. Tym bardziej teraz gdy zacząłem grać coraz lepiej liczyłem na jakieś miłe słowo od kapitana reprezentacji biało-czerwonych. Jednak nic z tego, chłopak faktycznie chwalił większość chłopaków ale gdy ja zrobiłem coś dobrze tylko na mnie patrzył a gdy ja spojrzałem na niego od razu uciekał wzrokiem. Bolało mnie, że zerwał naszą przyjaźń bez słowa.
Mam wrażenie, że mam w tym rozdziale strasznie dużo powtórzeń i wyszło gówno (jak zawsze) ale macie bo ja tego zmieniać już nie będę elo
Sorry że znów taki krótki ale chyba zauważyliście że nie jestem fanką pisania długich rozdziałów XDD następny postaram się zrobić dłuższy
CZYTASZ
when will you finally see me? // Tomasz Fornal x Bartosz Kurek
Teen Fiction(kiedyś coś tu się pojawi)