YARGILAR

66 22 97
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.
.
.
.
.
.
.

3 hafta sonra, 8 Haziran 2015

Sabah vaktinin dondurucu soğunda, orta yaşlardaki genç kadın evinin balkonuna oturmuş düşüncelere dalmıştı. Yeni taşındığı bu şehire ne kadar alışmak istesede son olaylar buna pek izin vermiyordu. Kulaklarında sürekli kendisine yakıştırılan ithamlar çınlıyorken öfkesi iyice harlanıyordu. Diğer şirketten bu tarz dedikodular yüzünden yeni bir şirkete atanmışken ilk gününden dedikoduların yayılması onu 3 hafta epey hırpalamıştı. kızgınlığını çalışanlardan fazla mesailerle çıkartıyor bir yanda dedikoduların önünü kapatmaya çalışıyordu.

Getirdiği bütün belgeleri beğenmiyor. Geri gönderip duruyordu. Yağız bile bir süre sonra kaç kere belgeleri düzenlendiğini unutmuştu. Ona göre belgeler zaten her zaman ki gibi mükemel hazırlamıştı ama Devrimin adamı sinir etmek için sürekli belgelei tekrarlattığını düşünüyordu. 3 haftadır günlerinin hepsi belgeleri düzenlemeye çalışmasıyla geçiyor çoğu zaman gece 9'dan önce eve varamıyordu. Bütün saatlerini belgelerin başında geçiriyordu....

Telefonun alarmı çalarken her gün tekrarladığı ve hiç bir zaman değişmeyen bir rutin'i tekraralamaya gitti. Sabah 6'da kalkar, soğuk bir duş sonrası sert birt kahve eşliğinde elektironik postalarını kontrol eder ve şirketin yolunu tutardı. Bu hiç bir zaman değişmez her zaman aynı saat aynı dakika şirkette olurdu. Bu 3 hafta ne kadar düzeni bozulsada rutini kaybetmemeye özen gösteriyordu. Ritunini tekrladıktan sonra her zaman ki gibi aynı saatte şirkete vardı. Çalışanlarla pek yüz göz olmazken kollarını sıvayıp işinin başına geçti.

.
.
.

Yağız öğlen paydosuna doğru hazırlağı belgeyi Devrim'e götürürken bir kez daha tekrar almamak için sürekli kontrol etti. Müdürün kapısını çalıp içeri girdi. Belgeyi Devrim'e uzatırken cevabını kenarda beklemeye başladı. Devrim Yağız'ı  dikkatlice incelerken kaşlarını hafifçe çatıp dudaklarını büzmüştü. Elindeki kalemle belgelerin bazı kısımlarına çizikler atıyor, bir yandan da kendince bir şeyler mırıldanıyordu. Yağız da yerinden rahatsız bir şekilde kıpırdandı. En azından bugün sadece Sauna'nın yeni projesiyle uğraşmak istiyordu, saçma belgelerle değil ! Devrim elinde ki belgeyi kapatıp masadan adama doğru ittirdi. Saçını geriye atarken suratında küçümser bir ifadeyle konuştu.

" Açıkcası senden daha fazlasını bekliyordum. Proje planlarında senden gerçekten umutlanmıştım ama galiba bu aralar..." adamı baştan aşağı inceledi. Kocaman gülümserken konuşmaya devam etti. " başka işlere odaklanamıyor gibisin, sencede öyle değil mi Yağız ? "

Adam, Kadın konuştukça sinirden kızaran suratını sabit tutmaya çalıştı. Elleri terlemeye ve titremeye başlamış gibi hissediyordu.

" İşimi en iyi şekilde yaptığımdan hiç kuşkunuz olmasın başka bir isteğiniz yoksa ben en iyisi işimin başına döneyim. " belgeyi kadının elinden alıp çıkmaya yeltenirken Devrim tekrar ona seslendi.

Kadın Patron Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin