•••••••••
Minho elinde tuttuğu sigarasını boş sahilin kumuna atıp başını denize doğru çevirdi.Bomboş,sessiz ve sakin..
Arkasında ise kumların üstünde oturan jisung denize bakıyordu ve derin düşüncelere dalıyordu..Sahilde bir kere bile bir insan görmemişlerdi.Sadece ikisi vardı sahilde,asla geceyi ve karanlığı göremiyorlardı..
Bunlar neden olmuştu ve neden oluyordu?Uyumuyorlardı,uykuları gelmiyordu ve acıkmıyorlardı..
Bunlar ona garip gelmemişti.Tek garip olan bu sahilin bir sonunun olmamasıydıMinho ayağındaki ayakkabısını çıkartıp bir kenara attı ve eşofmanının paçasını sıyırıp denize doğru ilerledi ve ılık suyla ayaklarını ıslattı
Jisung ise ona bakıyordu ve ne yaptığını anlamıyordu.Bu yaptığı şey iyi mi geliyordu?
"Minho,ne yapıyorsun?"
Jisung Bu soruyu sorduğunda Minho başını hafif geriye doğru atım jisung ile göz göze geldi.
"Çok rahat ve güzel hissettiriyor..Gel sende dene!"
Başını olumsuz anlamında sallayan jisunga karşı moralini biraz sıkmıştı minho.Başını geri ayağına doğru tuttuğu denize baktı,tertemiz olan deniz onun hoşuna gidiyordu..Burası artık ona bir cehennem gibi gelmemeye başlamıştı ve oldukça rahat hissediyordu.
Fakat jisung için hepsi farklıydı..Onun için su buz gibiydi..Karlı havanın ortasındaymış gibi hissediyordu.Burada sadece oturarak bir çıkış yolunun olacağını düşünüyordu.
Minho jisungun oturup beklemesini istemiyordu.Bir şeyler becerip buradan kurtulmak istediğini biliyordu fakat hiç eğlenmeye çalışıyor gibide değildi..
Minho jisungun yanına doğru gidip jisunga bir şey demeden ayağındaki ayakkabıları çıkartıp jisungu ayağa kaldırdı..Jisung kendini yorgun ve hasta hissederken minho omun aksine enerjik ve sağlıkllı hissediyordu.
Minho jisungu ayağa kaldırıp elini tutarak denize doğru ilerledi.Jisungun ayağına su temas etti ve jisung birdenbire üstündeki tüm yorgunluğunun gittiğini hissetti..Buna şaşırmıştı çünkü su ona çok iyi gelmişti
Minhoya ise jisung çok iyi geliyordu..Belki enerjik olma sebebi oydu?
Jisung gerçekten su her saniye ona geldiğinde daha iyi oluyordu fakat bir eksiklikle her şey tamamdı..
Jisung kafasını minhoya doğru çevirip minhoyla göz göze geldi.Artık yüzünü asmıyordu çünkü şuan tamamen mükemmel hissediyordu.Minho jisungun elini tutup sonsuz olduğunu düşündüğü sahilde koşmaya başladı..İkisi birlikte koşuyordu ve neden koştuklarını bilmiyordu bile,birden bu koşuş kaçmaya döndü..Güzel mi güzel olan sahile kara bulutlar gelmek üzereydi
Jisung kaçarken minhoya sorular soruyordu..
"Gece mi oluyor yoksa?"
Minho koşarken başını hafif iki yana salladı
"Bilmiyorum..Ama eğer bu karanlık bulut bize geceyi getirecekse getirmesin daha iyi,karanlığa bürünmek istemiyorum.."
İkiside bu sonsuz sahilde koşmaya devam ediyordu..
İkiside bu sonsuz sahilin güneşli kenarında duran tarafa doğru koşuyordu,birdenbire bir şey gördüler..Güneşli bir tarafta üç tane çocuk..
Fakat onlar çok uzaktaydı ve kim oldukları belli bile değildi..O üç kişiden ortadaki çocuğun bağırma sesini duydular..
"JİSUNG HYUNG!!KOŞUN!!"
Jisung bu sesi tanıyor gibiydi.
Daha hızlı koşmaya çalıştılar..O üç çocuk hala onları bekliyordu..Daha hızlı koşmaları gerekiyordu
Aynı çocuk tekrar bağırmaya başladı
"ÇOK AZ KALDI KOŞMAYA DEVAM EDİN!"
O üç çocuğun yüzlerini en sonunda görebildiler..
Chan,hyunjin ve jeongin..
Jisun ve minho Aydınlık tarafa koşmaları gerekiyorlardı..Tam yaklaştıkları anda minho kendisini ve jisungu durdurdu.
Jisung neden durduklarını bilmiyordu ve minhoya baktı"Neden durduk?"
Minho durgun bir sesle jisungun yüzüne baktı
"Bilmiyorum,yorgun hissetmeye başladım.."
Bunu hyunjin,chan ve jeongin duyuyordu.
Minho dizlerinin üstüne düştü..
Hyunjin yürümeye başladı ve minhoyu tutup ayağa kaldırdı ve aydınlık yere doğru yürüdüler..Jisungun yanına ise chan ve jeongin geldi ve aynı şekilde aydınlığa yürüdüler
Chan minho ve jisunga bakıp gülümsedi"Artık uyanmanız gerek çocuklar.."
••••••••
528
@leiwq__
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A handsome angel for me/minsung
Humorjisung birgün dışarıda normal bir şekilde dururken arkası dönük olan birini tanıdık bir arkadaşına benzetir ve gidip o kişinin ensesine tüm gücüyle vurur.O vurduğu kişi ise minhoydu,jisung o kadar sert vurmuştuki minhonun başı bile dönmüştü ve hemen...