"Siz vallahi gerizekalısınız.Biriniz kaçmaya çalışıyo uçak iptal ediliyo,bide ayrı zamanda kolunu kırıyor.Birisinin de ensesi kıpkızarık mal gibi ağlıyor,Hyunjin!"
"He?Efendim?"
"Jeonginin elini tutmayı bırak ortam ciddi!"
"Sevgilim elini bırakırsam darılır mısın bana?"
"Darılmaz şimdi bırakın elini"
"Sen seungminle öpüşürken iyi ama chan!"
"Jeongin!"
"Oha chan benim arkadaşımlamı?!"
"Minho böyle olayları izlemek çok iyi değil mi ya?"
"Vallaha jisung olayları ben yarattım ama gerçekten cok iyi."
"Bende sana seungminle temas etmene izin vermiyorum o zaman!Hem siz çıkıyormuşsunuzda?"
"Kim dedi sana bunu?"
Minho bu üçü birbirine sataşırken ortalığı daha çok karıştırmak için işaret parmağıyla jeongini işaret etti
"Aha bu piç!""Bak hyunjin,tamam evet seungminle çıkıyor olabilirim.Aramıza girme-"
"Yarramı ye!Sen jeonginle benim arama girerken iyi ama?"
"Jeongin benim kaç yıllık arkadaşım bilmiyor musun?!"
"Seungminde benim kaç yıllık arkadaşım bilmiyor musun?!"
Jeongin bu ikisi atışırken yanıma geldi,elindeki turuncu renkli keçeli kalemle alçıma bir şeyler çizmeye başladı.Bir de cebinden siyah renk çıkarıp biraz daha çizdi,ne çizdiğini görmüyordum ve sadece bekliyordum.Birden konuşmaya başladı
"Jisung hyung minho hyung ile yattın mı?"
Cevap vermedim,biraz durdum ardından başımı aşşağı yukarı sallayıp jeongini onayladım.
Bir kaç soru daha sorduktan sonra ellerini alçımdan çekti,resme doğru baktığımda alçıma bir kaç tane küçük tilki çizmişti."Ressam sevgilim öğretti"
Chan ve hyunjin atışırken hyunjin biraz durup jeongine baktı
"O ressam sevgilin benim dimi?"
"Yok başka biri,kim olacak gerizekalı tabiki sensin!"
"Heh tamam,nerde kalmıştık.YA CHAN BANA BAK O SEUNGMİN VARYA BENİM ELLERİMDE BUYUDU SEN JEONGİNİ VERMİYORSAN BENDE NAH SEUNGMİNİ VERİRİM SANA!"
"HYUNJİN HER CÜMLENDE DAHA ÇOK GERİZEKALI OLUYORSUN"
"BEN EMZİRDİM LAN!"
Jeongin bu ikisi atışırken elindeki bir kalemi hyunjine attı,diğerinide chana aynı şekilde atınca ikiside jeongine döndü
"Atışmayı bırakın!Seungmini çağırdım gelir birazdan"
Hyunjin jeongine biraz şok içinde baktıktan sonra yanına gelip ellerini tuttu
"Bebegim sen beni vallaha çok korkutuyorsum ya,ne zaman tanıştınız da numarası sende oldu"
"Sen sarhoştun ya sevgilim.Telefonun açık kalmıştı seungmin sana iki saat ulaşamamış ben konuştum onla."
"Bebeğim ben niye hep sarhoşum onu anlamıyorum"
"İçelim içelim diyip duruyorsun sonra sarhoş olup uyuya kalıyorsun"
İkisininde konuşmasını hepimiz dinlerken kapı açıldı,içeriye seungmin girdi.Ben nerden tanıyorum diye sormayın
Minho sarhoştu ya.Elinde fotograf makinesini tutup bize baktı,kamerasını gözüne tutup chana döndü ve bir fotograf çekti.
"Bu o köprünün manzarasından bile güzel bir manzara."
Seungminin söylediği bu şeyle hepimiz chana baktık,chan gülümseyip seungmine sarıldığında hyunjin dramasıyla büyük bir şok geçirip dönüşüm yaşadı.
-Evet dönüşüm yaşadı-"Ya ebesinin amı ama ya!Ben jeongine sarılamıyorum bile ya!"
Seungmin chana sarılmayı bırakıp anlamadan bakmaya başladı
"Ne?Neden sarılamıyorsun?"
"Bir kişi izin vermiyor da."
"Kim o kişi?"
Minho tam beş dakika önceki gibi yaptı.Bu sefer chanı işaret edip bağırdı
"Aha bu piç!""Chan ciddi misin sen?Sarılmasına izin vermemek ne?"
"Ya şimdi seungmin şöyle.."
"Aynı alanda nefes almalarını yasaklaman lazım."
"YA EBESİNİN AMI YA!BEN CAMDAN ATLAMAYA GİDİYORUM JEONGİN SEVGİLİM GELİCEK MİSİN AŞKIM ÇİFTE İNTİHAR?"
"Ben senin de ölmeni ve kendimi öldürmeyide istemiyorum sevgilim."
"Aşkım o zaman kaçalım ülkeden"
"Chan gerçekten onların ilişkilerine mi karışıyorsun?Bırak el ele tutuşsunlar.İstediklerini yapsınlar"
"Haklısın haklısın da..Neyse"
"Tabiki haklıyım.Yaşlı emeklisini yatmadığı için depresyona girip evde torunlarına bayramlık harçlık biriktirmek için duran fakat yirmi lirasını veren evinde sallanan sandalyesine oturup gazete okurken bir yandan haberleri izleyip siyaset tartışması yapan bir dedosa karşı tabiki haklı olucam."
•••••
538
@leiwq__
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A handsome angel for me/minsung
Humorjisung birgün dışarıda normal bir şekilde dururken arkası dönük olan birini tanıdık bir arkadaşına benzetir ve gidip o kişinin ensesine tüm gücüyle vurur.O vurduğu kişi ise minhoydu,jisung o kadar sert vurmuştuki minhonun başı bile dönmüştü ve hemen...