Holding

45 1 0
                                    

Merhabaaaa çok bir şey demiyeceğim hemen kitabım ile sizi yalnız bırakacağımmm.

DÜN GECE YAŞANANLAR

‘’Gökçe gelsene çok eğeleniyoruz bak’’

‘’Tatlım sen oyna ben oynayamam’'

başımı sallayarak yanından ayrıldım arkamdan bir el belimi tuttu.  Arkama döndüğümde tanımadığım bir adam ile karşılaştım buraya eğlenmeye geldiğim için adamın belimden tutmasına bir şey demeyecektim. O belimi tuttukça ben daha çok kalçamı sallıyordum o ise bana daha çok yaklaşıyordu. Adam 1.80 boylarında kaslı, yakışıklı biriydi.

Bir anda bir şey vurdu sanki duvara çarpmıştım anında yere düşmüştüm. ‘’Noluyo lan ayh duvara mı çarptım ben gökçe’’

‘’Hayır, kalk hadi’’ Ayağa kalkamıyordum çünkü başım çok fena dönüyordu. Bir anda bir el beni tutması ile kaldırdı arkadan ise Heja’nın sesi geldi.

HEJA: ‘’Rohat sen mi geldin?’’

DERİN: ‘’Anam bacım çocuk taş taş gökçe duvara değil taşa çarpmışım. Aslan parçası ya öküz de ama insan önüne bakar bir demi. Gökçe kız gökçe, Adı ne kadarda güzelmiş’’ Gökçenin sesi ile ona baktım sessizce ‘’bağırmasana çocuk duydu’’ dedi.

Hass içimden söyleyeceğimi dışımda söylemiştim.

ROHAT: ‘’Eyvallah bacım sağ olasın. Heja senin burada ne işin var güzelim?’’

DERİN: ‘’Öküz müsün ulan sen? Bırakın beni eve gideceğim bırakınnnn’’

ŞUAN;

Derin: ‘’Yuh beee heja ayıptır sorması o çocuk kimdi?’’

HEJA: ‘’Kuzenim’’

DERİN: ‘’Oh be bende sevgilin sandım üzülmüştüm’’

HEJA: ‘’Kız nedenn hayırdır?’’

‘’Yok, bir şey boş ver evi hazırlaya durun ben erkekleri çağırırım hadi ben kaçar. Kuzum kuzeninin iş yerini bana atar mısın?’’

HEJA: ‘’Tabi ki de’’

Hızlıca yukarı çıkarak güzel bir şeyler giyinmeye çalıştım genelde özel birinin yanına gideceğim zaman elbise giyerdim ama içim içimi yiyordu ne oluyordu bana hiç haberim yoktu ama umurumda da değildi.

Hızlıca bir elbise seçmeye çalıştım kaç elbise attığımın bile farkında değildim resmen oturup ağlayacaktım güzel bir şey yoktu. En yakın zaman da alışverişe çıkmalıydım. Dolabı normal bir şekilde karıştırırken bir elbise dikkatimi çekti.

İlk başta gözyaşlarımı sildim ve ayaklandım bu elbise bana hediye gelmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İlk başta gözyaşlarımı sildim ve ayaklandım bu elbise bana hediye gelmişti. Hemen hızlıca bunu giyinme kararı aldım.

Hızlıca giyindim ve makyajımı yapmaya başladım çok süslü istemiyordum zaten elbise de çok abartılacak gibi değildi o yüzden makyajı da çok yapmama gerek yok diye kendimi kandırmaya başladım. Aynama baktım ve hazır olduğumu anladım yeni aldığım ince bir topuklu ayakkabımı da giyindim ve odama son olarak göz attım ve çıktım.

Berdel ile Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin