2.

4 1 0
                                    

Sadie Sink

Dün gece ilk defa mutlu bir şekilde uyuyabilmiştim.uzun yıllar sonra ilk defa arkadaşda edinmiştim,bir insan başka ne isteyebilir ki?

Banyoya geçtim ve karmakarışık olmuş kızıl saçlarımı taradım.üstüme beyaz bir t-shirt ,altıma açık mavi mini bir etek ve beyaz ayakkabılarımı giydim.saçlarımı örmüştüm ve tatlı duruyordu.

Okula kaykayımı sürerek gitmeye karar verdim.en sondu şeye ortaokulda binmiştim herşey güzelken...neyse bu gün en sonunda mutluydum.

Okula girdiğimde priyah'yı aradım,dolapların yanında beni arıyordu.yanına gittim ve "hey güzellik muhteşem gözüküyorsun,"dedim gülümsedi ve bana bakarak "selam sadie sende muhteşem gözüküyorsun,"dedi.o an şu lanet okul zili çaldı ve priyah'ya "hey priyah dersin ne?benim edebiyat,"dedim o da karşılık verdi "ah benim kimya,o zaman dersten sonra görüşürüz,"

Koridordan edebiyat sınıfına geçtim hayatımdaki en sıkıcı ders olabilirdi edebiyat.sıraya oturdum ve hocanın gelmesini bekledim.o anda biri kulağıma doğru "hey sads çok güzel görünüyorsun tatlım,"diye fısıldadı.finn olduğu o kadar belliydi ki. "Ne istiyorsun finn git başkasına sataş,"dedim.sanki çok önemliymiş gibi yine kulağıma "hadi ama sads bu bir iltifattı tatlım,"diyerek fısıldadı sırıtarak.herşeyi geçtim tatlım demesi o kadar sinir bozucuydu ki kendimi tutamayıp "ne istiyorsun sal artık beni salak,"diye bağırdım.o an tüm sınıfın gözü üzerimdeydi,çok utanmıştım koşup hemen tuvalete gittim.

Tuvalete girdim ve karşıma finn'in sürtük sevgilisi millie çıktı.aynada makyaj yapmaya çalışıyordu ne kadar da salak bir kız bu.bir anda kafasını bana çevirdi ve "ooo sadie hanım rimelin mi aktı senin,"dedi.sinir olmuştum rimel bile sürmüyordum ama bunu söyleme nedeninin ağladığım için olduğu çok belliydi.bu sürtüğün ne yapacağı belli ol azdı ve yine belli olmadı çünkü okula gelinmeyecek gibi olan takma tırnaklı elleri ile beni yere itti yüz üstü düşmüştüm ve burnum kanıyordu. "Ah üzgünüm sadie'cim derse geç kalmamalıyım,"dedi ve gitti.yerden kalktım ve üstümü silkeledim ve peçete ile burnumu sildim.

Tekrar sınıfa girdim hoca çoktan sınıfa girmiş ve bana gözlerini dikmişti. "Evet bayan sink bugünkü bahaneniz nedir,"dedi ve beni yok yazdı.yok yazılmaya alışmıştım sonuçta gidip tuvalette makyaj yaptığım içni değil ağladığım için yok yazılıyordum.

Dersin ortasına doğru yine burnum kanamaya başladı defterim kan olmuştu ama yanımda peçete yoktu hele hoca hiç izin vermezdi tuvalete gitmeme.bir anda biri sırama peçete bıraktı yanındada bir kağıt.kağıtta "ihtiyacın var gibi görünüyordu;)"yazıyordu.peçetenin ve bu kağıdında finn'den geldiği çok belliydi.nedense gülümsedim ve peçete ile burnumu sildim ardından kaşıdın altına "teşekkürler wolfhard:)"yazdım ve kağıdı finn'in sırasına koydum.bana baktı ve gülümsedi.nedense o an çok hoşuma gitmişti ve birden kızarmaya başladım.

Agagaga bunu millie'ye yaptım ya lrldlvf

Acil ilham gelmesi lazım biraz daha bölüm yazıyım smut yazmak istiyomm 

Nys bye finnielerimm<3333

can ı be yours||fadie||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin