Finn Wolfhard
Son derste bitmişti.eve gidip yan gelip yatmayı düşünüyordum.ama aklıma bir fikir geldi,ta ki şu aptal millie yanıma gelene kadar
"Hayatım bir kafeye gidelim mi?"dedi o sinir bozucu sesiyle,zaten onunla neden sevgili olduğumu bilmiyorum onu sevmiyorum. "Olmaz millie bu gün meşgulüm,"dedim ama meşgul değildim.millie "hadi ama finnie bir saat bile ayıramaz mısın?" "Millie bana finnie demenden hoşlanmıyorum ayrıca meşgulüm"dedim ve gerçekten bana finnie denmesini istemiyordum sadece onun demesi dışında...
Sadie Sink
Kaykayıma binmiş eve gidecekkken priyah "hey sads bir kafeye gitmek ister misin?bu arada sads dedim üzgünüm sorun olmaz değil mi?"diyerek geldi yanıma "sads,hmm.bunu sevdim ve evet bir kafeye gitmek çok isterim,"dedim gülerek.
Kafeye gelmiştik bir garson yanımıza geldi "hanımlar ne istersiniz?" "Ben bir şeftalili ice-tea,sen ne istersin sadie?" "Ben mi?ben de limonlu ice-tea alayım," "hemen getiriyorum hanımlar,"dedi garson.içecekler geldiğinde yaklaşık iki buçuk saat kadar sohbet ettik.sora priyah evine gitti,bende yaklaşık on-on beş dakika sonra kaykayımla eve gittim.
Bu garip bir bölüm oldu ve kısa oldu biraz(biraz değil çookkk)
En azından finn'in açısından bölüm geldi slxbkdk
Nys bye finnielerimm<33333