-ferdi, altay-
ferdi'mferdi
kardesim
konusmamız gereken konular oldugunu sende hissediyor musun?
kötü bir dönemden geçtiğinin farkındayım
ilk bana anlat ne olduğunu
neleri atlattık beraber bunu mu atlatamayacağız
olaylar daha çirkinleşmeden söyle hadialtay söyleyemem uzatmayalım
ne demem söyleyemem ferdi?
biz senle her boku beraber aşmadık mıaştık evet haklısın
ama bu sefer bir şeyler oturmadan söylemek istemiyorum diyelimdeli olucam aq|
ben yapacağımı biliyorum|
zaten biliyordum da
senden duymak istemiştim ferdi
ayıp ettinözür dilerim
arda'ya ben söyledim abine söylemeyelim diye
onun bi suçu yok yaniefendim?
arda ne alaka
anlamadım?bir dakika sen neden bahsediyorsun?
en yakın arkadaşımın benden sakladığı şeyden bahsediyordum
ve şimdi bunun kardeşiminde benden sakladığı şeyle bağlantılı olduğunu öğrendim
anlat ferdiyüzyüze konuşsak olmaz mı?
gitgide sinir katsayım artıyor ferdi
söyleyecek misin ne olduğunualtay gerçekten yüzyüze konuşsak daha sağlıklı olacak ikimiz açısından da
biliyorum gerçekten geç oldu ama bu konuyu konuşmadan ikimiz de uyuyamayacağız belli ki
5 dakikaya sahilin orda olabilir misintamam geliyorum
Altay son kez aynadan kendine bakıp evden çıkmıştı, hızlı ve sinirli adımlarla sahile giden yokuştan inmeye başladı. Doğrusunu söylemek gerekirse ferdi'nin mesajına kadar olan biteni anlamamıştı, sonra kafasındaki ayrı puzzle parçaları birleşmiş ona büyük resmi göstermişti. Şimdi bile aralarında bir şey olduğuna yormak istemiyordu.
Sahile gelip banklardan birine oturduğunda bacağını sallayarak ferdi'yi beklemeye başladı. Ne olduğunu öğrenmek isteyen yanına karşılık bir yanı da 'cehalet mutluluktur' diye bağırıyordu. Uzaktan gelen çocuğu süzdü ve yanına gelmesini bekledi. Başıyla ufak bir selam vermeyi de ihmal etmedi.
"Direkt konuya mı gireyim istersin yoksa bu gergin havayı dağıtmak için sonra mı konuşalım?"
"Konuş ferdi, konuş"
"Altay bak nasıl başlayacağımı bile bilmiyorum, şu an kafanda ne olup bittiğini de biliyorum, tahmin ettiğin şeyleri biliyorum, evet biz konuşuyoruz ve aramızda bir şeyler var" Karşısındaki adamın tam gözünün içine bakmıştı ferdi.
Altay'ın kaşları çatıldı "Ne zamandır var bu?"
"Ben Arda'yı sevdiğimi çok uzun süre önce fark ettim biliyorum başka kızlarla konuştun diyeceksin, hepsi arda'yı atlatabilmek içindi. Senin tepkinden de onun beni sevmemesinden korktuğumdandı. Böyle atlatmaya çalıştım hep. 1.5 ay önce onunda beni sevdiğini anlayınca adım attım öyle gelişti işte aramızdaki şeyler."
Altay derin derin nefes alırken ferdi bakışlarını yere çevirdi.
"Altay ben cidden seviyorum kardeşini, öyle heves gibi bir şey değil. Bunları seni ikna etmek için söylemiyorum, haberin olsun diye söylüyorum. Şu saatten sonra arda'dan uzak durma gibi bir amacım olmayacak, olamaz zaten."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
minik aslan - altay & kerem
RomanceAltay Bayındır, mahallenin abisi, koyu fenerbahçeli. Kerem Aktürkoğlu ise mahallenin inek çocuğu ve Altay'ın tam aksine koyu galatasaraylı. Derbi gecesi Galatasaray kazandığı anda Altay'ın telefonuna bilinmeyen bir numaradan mesaj geliyor ve Altay...