Tanrısal bakış açısı"Bu taht benim ve her zaman da benim kalacak." Shao Kahn bu sözleri tahtında oturan Kotal Kahn'ı görünce sinirle söyledi. Gözlerinden alev fışkırıyor ve savaşmak için bekliyorken Kotal Kahn'ın ağzından şu cümleler çıktı.
"Sen artık yoksun ve bu taht benim."
Shao Kahn içinbu söz yetmişti, bir anda savaşmaya başladılar. Birbirlerine olan nefretlerini hamlelerine sakladılar. O an herkes birbiriyle savaşmaya başladı.
İzleyenler coşkuyla bağırmaya başladılar. Bu kavgalar onları epey heyecanlandırmıştı. Hayranlıkla onların dövüşlerini izleyip bağırarak yorum yapıyolardı.Eski Mortal Kombat kazananları kavga ederken bir anda olan o olay herkesin oraya bakmasını sağladı. Kan kırmızısı bir portal açılmıştı. İçinden ise gerçekten ağır yaralanmış üstü başı kan kaplı bir kız çıkmıştı. Kız neler olup bittiğini anlayamıyordu. Nasıl oraya geldiğini anlayamamış gibi gözüküyordı. Kafasını biraz kaldırarak etrafına baktı. Bümbüyük bir arena ve ona bak binlerce insan gördü, yorgunluktan konuşamayacak gibiydi ama ağzından bir cümle çıktı " Ben nereye geldim böyle?" Bu cümleyi az önce kavga eden insanlar duymuştu ve şaşırmıştılar. Zaten herkes kıza şaşkınlıkla bakıyordu. Kimdi ki bu kız?
Neden gelmişti?
Kız elleriyle hareket etmeye çalıştı, biraz hareket etmeyi başardı ve ona doğru yaklaşan bir kaç insan gördü ama daha fazla dayanamayacak ve bayılacak gibiydi.
Kitana onunla konuşmak içim kıza doğru bir kaç adım daha atmaya başladı. Ama kız ona karşı bir atak yapıcak sandı ve onu telekinezi gücüyle yavaşça itti. "Bana yaklaşma." diyebildi kız. Kendini korumak istercesine. Liu Kang konuşmaya başladı, "Bunu nasıl yaptın ve kimsin sen?"
Kız cevap vermedi elleri titremeye başladı sanırım bayılacaktı.
Shao Kahn sinirlice konuşmaya başladı, "O her kimse sikik bir kavgayı mahvetti ve bunun için ölümü hak ediyor. Ama şimdilik buna son verip gidiyorum bu burda bitmedi, savaş şimdilik sona erdi." dedi ve portal açıp adamlarıyla birlikte gitti. Mileena iğrenç kahkahasını atarak portaldan içeri geçti.
Şimdi ise bu kızla konuşmak kalmıştı. Savaşçılar kızın yanına gitmeye başladı"Size gelmeyin dedim." Diye konuştu kız kıvranarak. Çok fazla kanaması vardı.
Raiden "Bu arenaya neden geldiğin hakkında konuşmamız lazım ama şu duruma bakılırsa ölmek üzeresin."
Genç kız konuştu "Ben iyiyim ve şimdi gidiyorum." dedi zar zor ve kekeleyerek. Biraz hareket etti ve portal açmaya çalıştı ama başarısız oldu. Oldukça şaşırmıştı yine demiyicekken yediği dayağın yarattığı acılardan dolayı sessizce inledi. Fazlasıyla morarmış ve kanamaya başlamıştı.
O sırada yanına yaklaşan Kung Lao'yu görmemişti. Kung Lao kızın kafasını çenesinden yavaşça tutarak kendine bakmasını sağladı ve konuştu.
"Sana zarar vermiyicez ve zor konuşuyosun yardım etmeme izin var tamam mı?"Genç kız konuşmaya çalışmıştı ama artık daha fazla dayanamayıp bayılmıştı. Kafası kumların üzerine düşecekken Kung lao onu tutmuş ve yüzüne rahatça bakabilme fırsatını yakalamıştı. Yüzü fazlasıyla kanlıydı ama böyle bile genç kızın gerçekten çok ama çok güzel gözüktüğünü düşündü. Kızı yavaşça kucağına alıp konuşmaya başladı. "Ona yardım etmeliyiz."
"Revire götürelim mi Kitana?" Dedi Liu Kang.
"Yardım etmekten zarar gelmez ama kaçmaması için yanında durmalıyız."
"Uyandıktan sonra da konuşturmalıyız. Belki de Shinnok'un adamlarından biridir." Dedi Raiden.
"Uyanınca öğreniriz. Hemen revire götürmemiz lazım." Diye söylendi Jane.
"Hemen götürüyorum." Dedi Kung Lao.
Hızlı adımlarla revire doğru gitmeye başladı. Diğerleride onların arkasından gitmeye başladı. Kitana konuştu.
"Bu kızın bana yaptığı şeyi gördünüz belki bize yardım edebilir.""Kitana haklısın fakat onun nasıl bir tehlike barındırdığını şu an bilmiyoruz. Çok kötü bir şekilde dövülmüş kötü biri de olabilir." Dedi Liu Kang
"Cevap beklediğimiz ger soruyu uyanınca sorucaz sadece biraz beklememiz lazım." Diye konuştu Raiden.
Revirdeki doktor genç kızı aldı ve gerekli olan şeyleri yapacağını söyledi.
Doktor odanın kapısını kapattı ve kapının arkasında ise bu kızın buraya nasıl ve neden geldiğini öğrenmek isteyen bir kaç önemli Mortal Kombat savaşçısı bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kung Lao x Reader
FanfictionMortal Kombat arenasında Raiden ile Shao Kahn'ın savaşı varken herşeyi yarıda bölen kanlar içinde bir portalla birlikte oraya ışınlanan olağan üstü genç kız bu savaşı ve hayatını nasıl değiştirecektir. Ve belki de hayatında hiç olmadığı kadar birine...