kardeşim

98 14 94
                                    

~1700 kelime~

Sabah 08.00

Eğitmenler uyanmış, kapının açık olduğunu gördüklerinde odadan çıkıp kendi odalarını gidip giyinmişlerdi.

Hepsi çocuklar uyanmadan önce toplantı salonunda buluşmak üzere anlaştılar.

9 eğitmen toplantı salonunda yerlerine oturmuş barışı bekliyordu.

Barış odaya girip yerine oturup ellerini kitleyip masaya koydu. Kazıma öldürücü bakışlar atmayı unutmuyordu. "dökülün bakalım ne öğrendiniz"

Kimseden çıt çıkmadı. Barış oflayıp "dilinizi mi yuttunuz" dedi.

Hepsi birbirine bakıyordu, ilk kim başlıyacak diye.

Barış sağındaki Sebastiana döndü. "Sebas, İlk sen başla, sonra sırayla herkes anlatır!"

"Pek bir şey öğrenemedim, çok inatçı, ailesinin pislik olduğunu düşünüyor ve konusu açıldığında stres olup elleri ile oynuyor" dedi Sebastian

Barış "Güzel, elif?" Dedi.

Elif öksürüp istemeye istemeye "annesini, tüm kayıtlarda ablası öldürdü diye gözüküyor ama o öldürmüş" dedi.

Barış sırıttı "harika, yunus dökül"

Yunus sadece karşı cama bakıyordu "babası onu pis işlerinde kullanıyormuş bu kadar"

Barış tek kaşını kaldırdı "bu kadar olduğuna emin miyiz?"

Yunus evet anlamında başını salladı.

"Öyle olsun ama unutma, ben kardeşlerimi çok iyi tanırım" dedi barış ve yunusun yanındaki naz'a döndü.

içlerinden en çok anlatmak istemeyen kişi naz dı. O da yaşamıştı aynı şeyi ve berbat bir durumdu.

"Babası intihar etmemiş. Babası annesini öldürmüş, o da babasını"

Barış "Peki, Alican ne öğrendin"

Alican rahat bir şekilde "kardeşi küçükken çocuk kaçakçıları yüzünde ölmüş" dedi.

"Tamamdır, selencim anlat bakıyım"

Selen barışa döndü "abisi onu pis işlerinde kullanıyormuş, uyuşturucu verip, kavgalara sokuyormuş, vücudun da izler var"

"Güzel, melike'nin annesi pis işlere bulaşıyormuş ve melikeyide alet ediyormuş, anladınız siz" dedi barış ve filize döndü "filiz?"

"Yetimhane müdürünü ferdi öldürecekken berat engel olup kendisi öldürmüş, ferdi sadece yetimhaneyi yakmış" dedi filiz.

Barış kafa salladı, kazımı atlayıp berene döndü "Beren anlat bakalım"

Beren derin bir nefes aldı "kendisi uyuşturucu kullanıyor babası yüzünden bağımlı olmuş ve bırakamıyor. Babası ya annen, ya kardeşin demiş, o da kardeşini seçip annesini öldürmüş"

Barış gülümseyip "aferin kız" dedi ve kaşlarını çatıp kazıma döndü "kazım bey, bir şey öğrenebildiniz mi!?"

Kazım ceketinin kollarını çekiştirdi "var bir şey" dedi sesizce, diğerleri anlamsızca bakıyordu.

Kazım ceketinin cebinden ses kayıt cihazını barışa uzattı, barış kayıt cihazını alıp düğmeye bastı, cerenin sesi geliyordu.

《●》

"Seni zorla sarhoş yapan kafamı sikiyim!"

*sesler*

"Ses ya da el kol hareketine ani tepki verme sebebim, babam. Hayatımda tanıdığım en iğrenç insandı, haltlar yerdi adamlar onu döverdi o eve gelip beni döverdi, ama bir fark vardı, benim canım yanıyordu dayak yerken, onun hoşuna gidiyordu dayak yemek. Evet babam mazoşist bir pislikti sürekli kendine zarar verir bir yerlerini keserdi pislik"

SOKAĞIN ÇOCUKLARI / interactive Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin