sen aşkı anlamaz bilmez

91 12 61
                                    

~1200 kelime~

Naz & Merih

"Sen aşkı anlamaz bilmez"

"Yeterrr susss!" Diye bağırdı naz.

Merih koltukta uzanıp yarım saattir efkarlı şarkılar söylüyordu ve naz'ın birazdan kulakları patlıyacaktı.

"Sen kurban ol be benim sesime" dedi merih.

Naz "Hay senin sesini si-" derken merih araya girdi "hop hop, yavaş gel"

"Bana bak merih, senle düzgünce anlaşmam gerek, işimden olmak istemiyorum tamam mı"

"Sen aşkı anlamaz bilmez" diyip nazı hiç takmadı merih.

"Bir rakısı eksik beyefendinin" diye söylendi naz.

"Pişt Naz"

"He merih"

"He değil efendim"

Koltukta uzanan merihin yanına gitti "bana bak demiral, seni boğarım benim sinirlerimle oynama"

"Oy yesinler senin sinirini, boş boş atar yapıyor ya" diyip ekledi merih

"sende öbür kızlar gibisin"

"Yanılıyorsun şuan burada kelleni alabilirim."

"Yonoloyorson şuon bordo kollono olobolorom"

Naz sırıttı "Merih, annen baban nasıl"

Merih ayağa kalktı bir anda ciddileşip "sana ne?" Dedi tek kaşını kaldırıp.

"Annenin yeri nasıl, rahat mı. Ya babanın" naz merihin üstüne doğru yürüyordu

"Anladım geçmişimi karıştırmışsın ama elimden bir kaza çıkmasını istemiyorsan kapa çeneni" dedi merih nazın dibine girip.

"Peki tek bir şey sorucam, baban gerçekten kendisi mi intihar etti" dedi  naz düşünceli bir şekilde

Evet hepsi çaylağının geçmişini biliyordu, ama dosyalara yalan bir şekilde geçirilen geçmişlerini.

"Bok söylerim" diyip koltuğa geri uzandı merih.

Naz kaşlarını çatıp mini buzdolabına doğru ilerledi o sırada merih yine şarkı söylemeye başlamıştı.

"Sen aşkı anlamaz bilmez!"

Naz bir bira alıp merihin yanına gitti. Merih 'yine noldu' diye bakarken naz birayı uzattı.

Merih gülerek birayı aldı ve içmeye başladı. Naz o sırada telefonu ile 'seni severdim' açtı.

Merih'i anca böyle ikna edebilirdi.

Merih kahkaha attı "yola geldin".

Naz göz devirip koltuğa doğru gitti ve sırtını koltuğa yaslayarak yere oturdu.

İkiside şarkıyı dinleyip tavanı izliyordu.

Yarım saat sonra naz "anlatsan mı artık" dedi

"Anlatmadan kurtulamıycam dimi" dedi merih

Naz kafasını evet anlamında salladı.

"Babam intihar etmedi. Ben öldürdüm, o herif annemi gözlerimin önünde öldürürken öylece duramazdım, annemi vurduğu silahı eldivenle alıp kafasına sıktım" merih yumruğunu sıkıyordu.

Naz sustu bir şey demedi, demek istemedi. Bir kaç yıl önce ona yapılanı o şimdi başkasına yapıyordu. Belli etmesede çok üzülüyordu. Öğrendiklerinde herşey için çok geç olucaktı.

SOKAĞIN ÇOCUKLARI / interactive Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin