-1031 kelime-
"Oha çok güzel bu şarkı" eylül.
"Ne çalıyor ki?" Diye sordu Naz.
Kazım "Şey mi, portakalı soydum amınıza koyd-" derken yunus kafasına vurdu.
"Yara çalıyor" dedi eylül şarkıyı dinlerken.
Eylül şarkıyı mırıldanmaya başladı.
"Yarayı öptüm ellerinden,
Yarayı dinledim
'Benden onda da var' dedi
Yarasını sevdim"Kazım "Benim favorim hala, portakalı soydum, amınıza koyd-" derken, yunus ayakkabısını çıkarıp Kazımının kafasına fırlattı.
Kazım kafasını tuttu "ahh!" . Yunus sekerek ayakkabısını aldı ve giydi.
Yunus şarkıyı eylüle bakarak mırıldandı.
"Yaramızı unutturur,
Yarayı kapatan aşk
Yaradan da derin"Eylül yunus'a bakıp gülümsedi onlar birbirlerine bakarken, "Pişt yakışıklı" dedi Zehra, Sebastian'a doğru.
"Ne var"
"Ot ota ne demiş"
Sebastian kaşlarını çattı "ne demiş"
"Biz 30" diyip kahkaha attı Zehra
Sebastian yüzünü buruşturup Zehraya baktı "iğrençti"
"Pff canım sıkılıyor" diye yakındı Ceren.
"Oyun oynayalım!"
"Yarım saatimiz var sadece" dedi Elif.
Kazım "cennette 7 dakika!" Dedi. Barış kazımın kafasına vurdu "yok deve"
"Hadi hadi oynayalım" diyip elindeki su şişesini kafasına dikti irem.
Şişeyi ortaya koyunca sadece Ferdi, Kazım, Beren, Ceren, Zehra ve Altay gelmişti. "Hadisenize" dedi İrem.
Eylül ve melike oflayarak oturdu.
"Ölürüm de o oyunu oynamam" dedi Barış.
•
Kazım'ın çabaları ile herkes oturmuştu. Oyuna başlamışlardı ilk olarak dolaba Filiz ve Selen girmişti ve şuan da merih ile Ferdi dolabın içinde kahkaha atıyordu. "Onlar ne yapıyorlar orada" dedi merakla naz.
Ceren gülüp "birbirlerine yiyorlar" dedi. Naz kafasını dolaba çevirmiş şokla oraya bakıyordu.
Çocuklar kocaman bir kahkaha patlattı.
"Süre doldu!" Dedi elif. Merih ve ferdi kollarını birbirlerinin omzuna atmış gülerek dolaptan çıktılar.
"Çeviriyorum! İnşallah ben ve bu yakışıklı çıkar" diyip şişeyi çevirdi zehra. Herkes şişeye bakıyordu o sırada Zehra, eylüle göz kırptı.
Eylül ayağa kalkıp çığlık attı herkes ona bakıyordu o sırada Zehra şişeyi Sebastian ve kendisi arasına koydu.
"Böcek var sandım kusura bakmayın" diyip geri oturdu Eylül.
Sebastian şişeye bakıyordu şokla, Zehra sırıtıp dolaba ilerledi.
"Hayatta o dolaba girmem!" Diye bağırdı Sebastian.
•
Sebastian ve zehra dolabın içindeydiler, sadece birbirlerine, ve yapışık vücutlarına bakıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOKAĞIN ÇOCUKLARI / interactive
Fanficbir grup kimsesiz çocuk yıllar sonra bir araya gelirlerse hemde bir görev için... 19.07.23- interactive #1