"Aşkım?"
Manjiro sana sesleniyor.
"Neden hala benimlesin? Senin için tam bir hayal kırıklığıyım.. yani neden.. Neden benim yanımdasın?"
Kafası tamamen karışmıştı. Seni geçmişte, hatta hala birçok kez incitmişti. Ama sen hala buradaydın, ona tüm sevginle kucak açıyordun.
Ona sıcak bir gülümseme sundun. Eskiden senden bir tane koparmak için neler yapmazdı.. Yanağını avcuna aldın, güzel suratına gözlerinle iltifatlar ettin.
"Cevap basit.. Çünkü seni seviyorum ve seni sevmeyi asla bırakmayacağım, Manjiro."
Gözleri yüzünde gezindi. Sana baktıkça sana nasıl zararlar verdiği aklına doluşuyordu, gözleri dolmuştu. Hatta birkaç damla yaşın yanaklarından süzüldüğünü gördün.
"Ama seni incittim.. hemde çok fazla. Senin için düzgün bir eş bile olamadım."
Manjiro hıçkırmaya başladı, dudakları titredi. Yanakları ve burnu kızarmıştı. Sana yaşattığı tüm zor durumlardan bahsetmeye devam etti.
"Kimin umrunda? Ben en kötü halimdeyken bile yanımdaydın, şimdi de ben aynısını yapacağım, sevgilim."
Alnın Manjiro'nun alnına değene kadar yüzüne yaklaştın. Ellerinizi birbirine kilitledin.
"Gerçek aşk denilen şey bir peri masalı gibi değildir, Manjiro.. Bazen tatlı, bazen acıdır. Sana bazen mutlu hissettirir, bazen acı çektirir. Bunlar olmadan gerçek aşk nedir ki?"
"Demek istediğim, ne olursa olsun, karanlığın seni benden uzaklaştırmasına izin vermeyeceğim. Hepsinin üstünden geleceğiz, birlikte. Söz veriyorum sana,"
Kızarmış yanağını şefkatli bir şekilde öptün.
"her zaman seni seveceğim, diğer yaşamlarımızda bile. Seni sevmekten beni hiçbir şey alıkoyamayacak, sevgilim."
Gözlerinden yaşlar yuvarlandı. Sana sıkıca sarıldı, sen ise onun sırtını güven verici şekilde okşadın.
"Teşekkür ederim, Y/n. Seni seviyorum."
Usulca yanağını öptün, göz yaşlarını sildin.
"Bende seni seviyorum, Manjiro."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manjiro Sano | Masterbook♡
FanfictionManjiro Sano headcanon, tepki ve one-shotları için masterbook. ☆ ♡Tokyo Revengers zaten şiddet konulu bir anime, manga olduğu için o konuda uyarı koymaya gerek duymuyorum. ♡Smut içerebilir. ♡Yandere davranışları içerir.