Hayatı kesinlikle tamamen normaldi. [İsim] hem doğumda hem de yetiştirilme sırasında sağlıklı bir vücut ve mali durumla doğacak kadar şanslıydı, halbuki ailesindeki ve hayatındaki kontrol edilemezdi. mücadeleler neredeyse
İnsanlar eşit doğmasa da bu, onun sahip olduğu hayattan memnun olmadığı anlamına gelmiyordu. Genç bir lise öğrencisi olarak onun için her şey yolunda gidiyordu. Hayattaki küçük şeyleri takdir etmeyi öğrendi ve büyüdü. Tüm hayatı boyunca büyükanne ve büyükbabasıyla yaşamış biri olarak, normal, günlük, sıradan şeyler yapan kesinlikle normal bir çocuktu.
Modern dünyada yaşamanın da etkisiyle hayatındaki her şeyin normal olduğunu söylerdi. Ailesi burada olmasa da, [İsim] yine de sağlıklı bir çocukluk geçirmeyi başardı. Büyükanne ve büyükbabası mutlak bir neşe kaynağıydı. Ona hayatının en güzel anılarını bırakan onlardı.
Ebeveynlerinden ayrı bir evde yaşıyordu, ancak yaygın inanışın aksine, bunu her söylediğinde, ebeveynleri herhangi bir şekilde tacizde bulunduğundan değildi; bir şey varsa, çok tatlıydılar desteklediler, ve ancak onu maddi işleri olarak nedeniyle neredeyse hiç evde olmadilar. Çalışmak, [İsim] ile ilgilenmek, kahvaltı, öğle yemeği ve akşam yemeği hazırlamak ve onu okula götürmek için olmayacaktı. asla yeterli zamanları
İşlerini her şeyin üzerinde tutuyorlar ve [İsim] buna çok saygı duyuyordu. Onun için mutlak en iyisini istediler, ama...
Biraz daha bencil olup anne ve babasından onunla daha fazla zaman geçirmesini isteyebilir miydi? Ya da o gün isteklerini kabul etmemek bile ...
Ne zaman ağlasa, hepsi aynı anda geliyordu, bu da onun çevresinde bir güvenlik duygusu oluşturmasına ve geleceğinin temellerini atmasına yardımcı oluyordu. Okulda biraz ders çalışma hatası oldu ama yine de yakın arkadaşlar edinmeyi başardı.
Ama en azından çok çalışarak, kendisine gelen kızgın seslerden kaçınabilirdi. Küçük [İsim], sevdiği anne babasını İyileştiremeyecek kadar güçsüz olduğundan, içinde bir endişe tohumu yeşerdi.
"Anne!"
"[İsim]," diye soludu annesi. "Biraz bekler misin? Şu an işle meşgulüm."
"Baba nerede?" sızlandı, annesinin yenini
tutmaya devam etti.
"O da hâlâ işte."
"Ama neden sen de onunla dışarı çıkmıyorsun?"
İçini çekti. "Bugünlük sadece evden çalışıyorum. Ofis binasının katında bir sızıntı oldu."
"Ama... anne, o zaman benimle oynayamaz misin?"
Annesi yavaşça ve nazikçe kızın elini
elbisesinden çekti."Üzgünüm tatlım, yapamam."
[İsim]'e küçük bir öpücük verdi. "Belki daha sonra. Şimdilik git bahçede oyna. Nana birazdan akşam yemeğine gelecek."
Bu, her seferinde ailesinin dolandırdığı şeyin tipatıp aynısı olacaktı.
Böylece yedi yaşındayken resmen büyükanne ve büyükbabasının yanına taşındı ve tüm çevresi 360 derecelik bir döngü yaptı.
Küçük [İsim]'in göz korkutucu bir geçiş olmasını beklediği halde, en başından beri ve büyükbabası davrandılar. Bazı insanlara kendilerininmiş büyükanne ve gibi büyükbabalar hayatta çok değerli bir ders verir. Çocuklara saygıyı, sıkı çalışmayı, aile değerlerini ve sınırsız sevgiyi öğretir. Onlara sevgilerini pek çok şekilde gösterirler; "Seni seviyorum" sözleriyle olduğu kadar eylemleriyle de söylerler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jujutsu Kaisen x Reader
FanfictionBir kızın hayatı trajik bir kazayla kısalır ve Jujutsu Kaisen'in dünyasına getirilir, orijinal hikayede hiç var olmayan bir karakter olarak reenkarne olur. Bu dünyanın kurallarına bağlı olmadan, daha önce okuduklarından daha fazlasının göründüğünü ö...