Her Gün

123 10 1
                                    

Yeni hayatının ilk birkaç dakikası panik dolu bir bulanıklık içinde geçti. Zaman, orijinal dünyasından çok daha hızlı geçmiş gibiydi. Her şey gerçek değilmiş gibi...

Kendisine ait olmayan bir beden. Küçük, nasırlı, kuru eller. Aynadaki yüz bir yabancının yüzüydü. En azından onun gözünde.

Kalp atışları kulaklarında güm güm atarken gözleri bulanıklaştı.

"Bu benim..."

Bu dünyaya geldikten saatler sonra bile buna inanamıyordu. aynada kendine bakmak. O tamamen aynı kişiydi. Tanımadığı bir yerde kafası karışmış bir şekilde uyandı.

Şey, gerçek tam olarak bu değildi.

JUJUTSU KAİSEN en çok bildiği manga ve onun içine reenkarne oldu.

...Ama neden özellikle Jujutsu Kaisen? Tek dünya olabilirdi. Belki de bunu her kim yaptıysa, Allah aşkına onun ölmesini diledi.

Etrafta dolaşan lanetli filizlerle her an ölebilirdi.

Kenarda oturup patlamış mısırla mutlu bir şekilde izleyebileceği rastgele bir lise aşk animesinin yan karakteri olmayı bile kabul ederdi.

Hala gerçek dünyadaki gibi orijinal görünümüne sahipti, onun farklı versiyonlarının olduğu bir tür çoklu evren durumu olabilir mi?

[İsim], yatağında sırtüstü yatarken, bandajli kolundan gelen bir acı hissettiğinde, belli ki ....

"Cidden Jujutsu Kaisen'e reenkarne oldum mu? Şu tekrar eden isekai hikayeleri gibi mi?"

Yine de, onları okumak kesinlikle içinde yer aldığı suçlu bir zevkti.

Gerçekten bir tanesine girdiğini anlayacak kadar reenkarnasyon romanı okumuştu. Her zaman aynı eski şeyle başlardı: Birisi yan karakter olarak veya sonunda ölen ana kötü adam olarak reenkarne olur. Ama neyse ki onun için, o bunlardan hiçbiri değildi.

Ancak hiçbir şey onu eski hayatını geride bırakmanın acısına hazırlayamazdı.

Büyük olasılıkla şimdi bıçaklandığını ve muhtemelen öldüğünü öğrenmiş olan ailesini ve büyükannesini özlüyordu.

"Şey, muhtemelen hafife alıyor..."

Hatırlayabildiği en son şey, sürekli bıçaklanmak ve kanının ondan akmasıydı. Zaten bu diğer dünyada olduğunu bilmiyormuş gibi değil. Kendi vücudunda yaşayıp yaşamadığını bile bilmiyordu...

"Annemler burada mı?" diye mırıldandı. Ama bu mümkün olamazdı. Ölmüştü ve ölümden sonra bir tür garip hayatta olsa bile, kimsenin onun nerede olduğunu bilmesine imkan yoktu... En azından henüz değil.

Jujutsu Kaisen'deki hayatının ilk gününde, tüm Kyoto öğrencilerini görmezden geldi ve onlardan uzak durmaya çalıştı. Korkunç yeni hayatının ilk haftası revirde ve yatakhanede İyileşerek geçmişti.

Geriye dönüp baktığında, belki de diğer öğrencilerin onun delirdiğini düşünmesine neden olan rastgele saçmalıklar yerine daha İyi idare edebilirdi...

Ama buraya nasıl geldiğini bilmiyordu. [İsim] ölmüş olma ihtimali yüksek olmasına rağmen asil bedenine ne olduğunu bilmiyordu... Bu bir rüya mıydı yoksa ailesi şu anda onun ölümü için bir hazırlıyor muydu? Peki ya cenaze?

[İsim] bu düşünceyle neredeyse dalga geçmek istiyordu ama yine de aklındaki bu şans yine de hafife almamıştı. '16'da bir cenaze. Hah..."

İstese de gülemezdi.

Jujutsu Kaisen x Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin