Aşina Olmak

98 7 4
                                    


"Şimdiden söylemek istiyorum yazım hataları var ise özür dilerim🙏🏻"













Battaniyesine sarınmış halde odasında saatlerce kapalı kaldıktan ve sadece tavana baktıktan sonra, her şey bulanıklaştı ve zihni yoğun bir sisin içindeymiş gibi hissetti Molaya ihtiyacı vardı.

"Buradan gitmem gerekiyor. Belki biraz yürümek kafamı boşaltmaya yardımcı olur."

Ceketini aldı ve kapıdan dışarı çıktı, dışarı adımını attığında soğuk hava yüzüne çarptı. Ama zihnindeki bulut onu takip ediyor gibiydi, başka bir şeye odaklanmasını zorlaştırıyordu.

"Neden her şey bu kadar karışık? Düzgün düşünemiyorum."

Bu onun bedeni, evi ya da dünyası değildi.

Ama kesin olan bir şey vardı.

Eve dönmenin bir yolunu bulamazsa, ailesini bir daha asla göremeyecekti.

Bu mümkün olamazdı. O ölmüştü ve ölümden sonraki bir tür garip hayatta olsa bile, ailesinin burada onunla birlikte olmasına imkan yoktu. En azından henüz değil.

Yürürken derin nefesler almaya ve etrafındaki görüntülere ve seslere odaklanmaya çalıştı. Ağaçlardaki yaprakların hışırtısı, uzaktan kuş cıvıltıları, taze biçilmiş çim kokusu. Ama sanki kalın bir perdenin arkasından görüyormuş gibi her şey sessiz görünüyordu.

"Genellikle birisi bir romana girdiğinde, kendilerini tekrar öldürülmekten kurtarması ya da orijinal olay örgüsünü çarpıtması gerekmiyor mu... kendimi kurtarmak için?"

İçini çekti. "Deliriyorum." Her zaman aynı türden bir komploydu ve yine de her seferinde onu yemeyi başardı. Ama ben sadece romanda adı bile geçmeyen bir figüranim. Peki ne yapabilirim?"

Birincisi, zaten atması gereken ipuçları vardı. Orijinal hikayede bu [İsim]'den hiç bahsedilmedi ama bu onun var olmadığı anlamına gelmez. Ama her ne sebeple olursa olsun, o gün kaldırımda bayıldıktan
sonra -öldüğünden eminken- burada uyanmış gibiydi.

Şimdi düşününce, Kyoto'nun ilk yıllarından asla ismen söz edilmiyordu. Bu yüzden yan karakter olarak onlardan biri olması mantıklıydı.

Ama sadece onun burada olmasıyla akışın ve planın değişmeyeceğini kim söyleyebilir?

Tekrar tekrar, orijinal olay örgüsüne bağlı kalmaya çalışmak asla işe yaramaz. Bir çeşit lanet gibiydi. Ama yine de, enerjiyi lanetlemek ve zaten bir büyücü olmak ona bir avantaj da sağlıyordu.

Gelecek için.

Ve gelecekteki karakterlerin ölümleri için.

O kişi tarafından bıçaklandığını biliyordu. Kişinin kim olduğu şu anda eldeki konu değildi. Yaşadığı aci ve ısdırap, unutulamayacak kadar canlıydı...

"Sadece Miwa'nın artık bu gerçeği bilmesi... benim...benim zayıflığım olabilir..."

Ve şimdi buraya, Jujutsu Kaisen evrenine transfer edildi. Ama neden burada? Ve neden tam olarak ona benzeyen bir karakter olarak reenkarne oldu?

"Sanki...ben..."

Sanki çoktan buraya aitmiş...alay etti.

Gerçek olamayacak kadar abartılı
görünüyordu ama her şey çok gerçek hissettiriyordu. Sadece canlı bir rüya olamazdı. Anıları ve duyuları tamamen sağlamdı.

Ne düşündüğü ve ne yaptığı konusunda tam bir farkındalığa sahipti. Artık o korkunç ara sokakta değildi ve üzerinde süzülen gökyüzüne ne kadar uzun süre baktıysa, kıyafetlerinin kendisinin veya onun dünyasındaki herhangi birinin giyebileceği hiçbir şeye benzemediğini o kadar çok fark etti. Modern Japon kıyafetleri olsa bile.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 26, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Jujutsu Kaisen x Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin