Siyah Gül

305 6 1
                                    

bir kadinin 3 tane kizi varmis .ücüde cok ağir hasta mis doktor demis ki :birinci kizi bir tek bir hafta yasicakmis ,ikinci kizi iki hafta ve 3.de 3 hafta.

en büyük kizi 6 gün sonra annesine bir ricada bulumus,ölmeden önce yatagin ucuna bir kirmizi gül koymasini istemis .annesi bu istek üzerine bi çiçekcidükkana gitmiş ve kassadaki kadina kirmizi gül aceba varmi diye sormus.Bunun üzerine kadin sunu demia:"Malesef kirmizi gülümüz kalmadi ama isterseniz bi siyah gül verebilirim!" kadin siyah gülü alir ve aksam üzere kizin yatagina koyar.kiz siyah gülü görünce bu gül bana talihsizlik getirecek der.ertesi gün kizin annesi kizi yatakta ölmüs bulur.1 hafta sonra 2. kizi'da bir kirmizi gül ister,ama yine siyah bir gül vardir.2. kizida bu gül bana talihsizlik getirecekder.ertesi gün 2. kizida ayni 1. kizi gibi yatakta ölmüstür.bunun üzerine kadin süphelenmeye baslar.ve yine 1 hafta gecer ve 3. kizininda sonu gelmistir.bu kizida 1 kirmiz gül ister ama yine siyah gül vardir. 3.kizida biseyler hisseder bu gül ugursuzluk getirecek diye 2 ablalarinda gibi ve o gece annesi kizinin yanida kalir icinden derki bu kizimda gözüm arkada kalmasin. yanina bir de bicak alir. Saat 12'den sonra o siyah gülün icinden 2 tane el cikar. O Eller Kizi bogmak ister ve annesi'de sag elli bicak'nan keser. eller yine gülün icine girer ve kizida sabah daha yasar. 4 hafta sonra kadin yine ayni cicekcidükkana gider bi arkadasina cicek almak icin . Ve ne görsün çiçekci-kaddinin sağ ellinde bant vardir.....

Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin