Bir gün aslı ile ben kuzenlerimize gitmiştik.arkadaşım vardı hemde çok sevdiğim bir arkadaşım.doğruluk mu cesaretlilik mi oynuyorduk kuzenimin aklına 3 harfliler ilgili birşeyler gelmişti.3 harfliler ile ilgili oyun oynayalım demişti.bizde hayır dedik sonra yasemin'in başına gelen bir olayı anlatmaya başladım.bir gün yasemin teyzelerine gitmiş.çok garip şeyler oluyormuş uğultular duyuyorlarmış,ışık kendiliğinden açılıp kapanıyormuş kapılar pat diye duvarlara çarpıyormuş,yatarken biri dokunuyor gibi oluyormuş dedim devam et dediler yok yeter dedim sonra cananın başından geçen bir olayı anlatmaya başladım.bir gün canan okulda otururken sınıftan bir çocuk ona bakıyormuş kötü kötü.ve cananda oyüzden ona kötü bir şekilde bakmış.cananın içine bir anda birşey girmiş(3harfli)herkez başına toplanmış korkmuşlar çocuk koşa koşa gitmiş kaçmış.ve canan ayılmış giren şey bir anda çıkmış ve kusmuş arkadaşlarına sormuş nasıl biri o die onlarda demişki hiç kimseyle dolaşmaşz hep susar konuşmaz bir anda cananın hatırladığı birşey olmuş demişki gözleride kırmızıydı sonra eve gitmişler doktor çağırmışlar karanlık odaya sokmuşlar korkup kaçsın die yoksa içerde kendise orda yuva kurabilirmiş girmiş içeri bayılmış yine ve kusmuş yere yığılmış kalmış hemen annesi içeri girmiş ve cananın almış doktor muska yazmış öyle biraz kalsın demiş sonra yine sokacaklarmış oraya ama canan istememiş ağlamış ama yinede girmek zorundaymış eğer ki yine bayılırsa asla birdaha çıkmazmış ve girmiş canan biraz bekledikten sonra yine bayılmış cananın annesi yeter demiş içeri girecekmiş ama izin vermemiş doktor biraz sonra girelim içeri demiş beklemişler cananın annesi yeter kızımı hastaneye götürücem demiş ve götürmüş.hemşire muskaları çıkarın demiş ve çıkarmış sonra canan rahat rahat evine gitmiş.