Hara.97Hara.97: Deneyim dediğim şey aslında fotoğraf çekme çabam.
j.m ve 379 diğer kişi beğendi
150 yorumJin: Aslında gitar çalmaya çalışıyordu.
Çalmıyordu.
ÇALIŞIYORDU.
Hara.97: Vur sen de vur. Yüzüme vurmayan bir sen kalmıştın, sağol.Veronica: o çabanda boşa be gülüm baksana bulanık çekmişsin. Ama öğreteceğim ben sana.
Hara.97: Konuştu 'Veronica ölmek istiyor' yan çarı.Jungkook.97: Hayat güzel kuşlar uçuyor. Hara hala ağlıyor.
Hara.97: Nick name'indeki 97'yi kaldırma ben seni uçuracağım gerizekalı.Uarmyhope: Sen Jin hyungdan gitar çalmayı öğrenmek istersen zaten anca başına gelecek olan buydu hayatım.
Hara.97: Keşke başta seni dinleyeydim be gülüm.
Uarmyhope: Sakalım olsa tüm sorunlarımız çözülecek.Rkive: Seokjin hyung yemek yemekten öğretmeye fırsat bulamaz.
Hara.97: +Jungkook'undonları
Jungkook.97: ULAN DONLARIM NE ALAKA??agustd: Neden şaşırmadım acaba?
Hara.97: Bir sen anlıyon beni be abiciğim!Thv: Bana gel yavrum iki güne öğretirim.
Hara.97: Hayır bilmesem, denememiş olsam. İnanacağım.j.m: ben sana gel dans etmeyi öğreteyim dediğimde gitar diye tutturmayacaktın.
Hara.97: Konuştu 1.74'lük haspam.
j.m: Haspam? Canına mı susadın?
Hara.97: Sana bir susarım Jimin. Aklın durur.
j.m: Fesat mı anlamalıyım? ;))
Hara.97: Aklın başka şeye çalışsa hiç şaşırmazdım.
j.m: Sana çalışıyor işte güzelim, ne istiyorsun?
Hara.97: Lütfen sayfamı terk et.
j.m: Bu beni üzer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnatçı Keçi PJM / Texting
FanfictionHara ÖLÜM TARİHİMİN DÜĞÜN GÜNÜM OLACAĞINI BİLSEM SENİ SEVER MİYDİM? MALIM BEN! SEVERDİM KESİN!