4.bölüm

34 4 2
                                    

JUNGKOOK

Alarmın sesiyle uyandım. Penceremden gelen güneş ışığı yüzüme vuruyordu. Esneyip ayağa kalkıp yatağımı toparladım. Banyoya girip günlük rutin işlerimi halledip çıktım nedense bügün mutluydum galiba dün akşam tüm içimi boşaltmıştım Taehyung'a karşı bana destek vermesi çok hoşuma gitmişti.

Üniforma mı giyip makyaj masasına ilerledim oradaki üstüne Jasmine Flower yazan parfümünü alıp iki üç fıs sıktım çok güzel kokuyordu. Azıcık vardı dibinde aklımın bir kenarına not ettim bundan daha bitane almaya. Parfümü yerine koyup yataktaki çantamı alıp aşağı indim.

Galiba jimin hyung hala hazırlanıyordu çantamı koltuğa koyup mutfağa adımladım ikimiz için iki tane sandviç hazırlamaya koyuldum.

Zaten Jimin hyung 2-3 dakika sonra aşağı inip birlikte atıştırdık. Kapı zilini duyduğumda şaşırmıştım sabah sabah kimdi acaba jimin'e dönüp "ben bakarım hyung" diyip ayağa kalkıp kapıya ilerledim kapıyı açtığımda şaşırmıştım karşımda yoongi hyung ve Tae-hyung vardı "merhaba Jungkook bizi içeri almicakmısın" yoongi hyung'un sesini duyunca düşüncelerinden sıyrılıp ve kapıdan çekilerek "ah...t-tabi geçin" içeri girdiklerinde ayakabılarını çıkararak mutfağa ilerledik galiba bugün birlikte gidecektik.
Yoongi ve Taehyung jimin'e bakıp selam verdiler yoongi Jimin'in karşısına bende Taehyung'un karşısına oturdum onlara bakarak "size de yapmamı ister misiniz?" diye sordum "ah hayır gerek yok biz yemiştik bittiyseniz çıkalım" Taehyung bana bakarak konuştu utanmıştım başımı eğmiştim göz teması kurmayı seviyordu her halde Jimin Taehyunga bakıp onu onayladı "tabi çıkalım" hepsi ayaklanıp kapıya ilerlemeye başladılar bende koltuktaki çantamı alıp yanlarına gittim siyah konverse ayakabılarımı giyip çıktık.

Okula varmıştık ve herkes bize bakıyordu yani sadece bana iğrenerek bakıyorlardı başımı eğip okul giriş kapısına adımlarken kendi aralarında konuşan kızların dediklerini duymuştum "ya bu çocuk okulumuzdan ne zaman gidecek" "gerçekten midemi bulandırıyor" "bide siz onu gülerken görün ön dişleri çıkık ıyy iğrendim çok kötü" "ayh bırakın bu eziği bügün okula yeni biri geliyor ama bunun gbi çirkin yaratık değil o kadar havalı ki gördüm onu" burukça gülümseyip içeri adımlamaya başladık jimin hyung yanıma gelip 'sorum yok' der gibi bakıp elimi tutu diğer taraftan da elime konan sıcak bi el hissettiğim gibi sol tarafıma döndüm Taehyung bana bakarak gülümseyip göz kırptı tanrım...bu çocuk beni öldürecekti kalp krizinden kalbim öle hızlı atıyor ki sanki maraton koşmuşum gibi bende ona gülümseyip el ele sınıfa girdik.

Çok geçmeden zaten hoca gelmişti herkes ayağa kalktı "oturun çocuklar" hoca konuştuğunda herkes yerlerine oturdu "bügün okula yeni gelen bir öğrencimiz var. Gir içeri çocuğum" dedi ve dışardaki yeni öğrenci kapıyı açıp içeri girdi onu gördüğüm gibi dünyam durmuştu hayır olamaz o olamaz hayır...hayır yanlış görüyordum gözlerimi kapatıp tekrar açtığımda hayır oydu tüm kan beynime sıçramış gibi hızlı gösüm inip kalkıyordu "kendini tanıt çocuğum" hoca konuştuğunda kendime gelip ona baktım gözleri gözlerimle kesiştiği de pişkince sırıttı gözlerimi ayırıp arkadaki hyunglarıma baktım Taehyung ne olduğunu anlamaya çalışır gibi bi ona bi bana bakıyordu bogum konuştuğunda ona döndüm hala gözleri bendeydi ve tüm sınıf bana bakıyordu "merhaba herkese ben bogum park bogum umarım iyi anlaşırız" diyerek sırıttı "şimdi diyeceksiniz ki okul yılın ortasında niye okul değiştirdin" diye devam ettirdiği de önce etrafa bakıp derin nefes aldı tekrar gözleri gözlerimi bulduğunda konuşmaya başladı " bir arkadaşım duydum ki naklini bura aldırmış onu çok özlediğim için busan'dan bura kadar geldim değerimi bilsin" pişkince konuştuğunda yüzümü buruşturdum benim için gelmişti lanet olası piç!
"Tamam çocuğum nere oturmak istersen ora geç" hocanın sözü bittiğinde bogum bana göz kırpıp konuşmaya başladı "hocam ben Jeon Jungkook'un yanına oturmak istiyorum" dediğinde herkes afalamış bir şekilde bana baktılar arkama dönüp Taehyung'a baktım sinirlenmişti jimin hyung olayı idrak etmeye biz bu çocukla nerden tanıştığımızı düşünüyordur eminim "tamam geç bakalım. Yogyoem kalk bakalım ordan bogum çocuğum geç Jungkook'un yanına" dediğinde bogum bana adımlamaya başlamıştı sitresten sol bacağımı salıyordum Yugyeom yanımdan kalkıp bogum oturduğunda "güzelim seni bulamayacağını mı zannettin" bişkince konuşup kahkaha atığın da tüm sınıfın dikkati biz olmuştuk "ah ne yazık kurtulamadın benden" diye devam ettiğinde elini saladığım sol bacağıma koyup okşadı. Başladı artık dokunmaya ben buraya kendime yeni bi hayat kurmaya gelmiştim yeni kişiler, yeni arkadaşlar demek ki gerçekten kurtuluşum yoktu gözlerim dolmaya başladı arkama baktıgımda Taehyung'un elerini sıktığını gördüm gözleri bogum'un elindeydi yani okşadğı bacağımdaydı ona baktığımı hissetmiş olacak ki gözlerini gözlerime çıkardı dolu gözlerime bakıp 'ne oldu' der gibi baktı bende ona gülümseyip 'sorun yok' diye baktım halbuki en büyük sorun şuan yanımdaydı hocanın sesini duyduğumda çıktığım transtan hocaya döndüm dersi dinlemeye çalıştım artık nasıl dinliceksem.

Jasmine flower {Taekook}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin