JUNGKOOK
Gözlerimi yavaş yavaş araladım.
Çok huzurlu uyumuştum. En güzel uyuduğum gece olabilirdi. Sağ tarafıma döndüğümde Taehyung elerini belime atmış sarılıyordu çok tatlıydı evet ilk defa birlikte uyumyorduk ama bu farklıydı çünkü o benim sevgilimdi.Yüzüne yaklaşıp dudaklarına bir öpücük koydum.
Bunun üzerine oda yavaş yavaş uyanmaya başladı "günaydın sevgilim" dedim neşem sesimede yansımıştı. Beni gösüne çekm saçlarımı sevdi "günaydın bebeğim. Neden bu kadar neşelisin" dedi oda anlamış olmalıydı gülmseyip yüzümü ona çevirdim galiba bunu beklemiş olacak ki dudaklarıma sert olmicak kadar bir öpücük kondurup çekildi."Bilmiyorum yanında çok huzurlu hissediyorum"dedim bana bakıp sırıttığı da "ahh öyle mi?" Dedi "öyle" dedim öne atlayıp dusağına yapıştım o benim hemen alt dudağımı kavrarken ben onun üst dudağını kavradım iştaşhla bir birimizi öpüyorduk.
Çölde susamış develer gibi öpüyorduk.
Nefesiz kalıp ayrıldığımda derin bir nefes verdm baba bakıp kıkırdadı o güldüğü için umzuna bir yumruk geçirdim " ne ya hadi kalk ta kahvaltı hazırlayalım" dedim beni onayladığın da ben yataktan kalkıp banyoya gittim.İşlerimi halledip çıktım halâ yatakta yatuyordu "Taehyung kalk hadi" dediğimde mızmızlanarak uyandı.
Bende aşağı inip mutfağa ilerledim.
Günlük kahvaltılar hazırladım. Bianda arkamdan birisi sarışmıştı korkmuştum tabi bunun kim olduğunu biliyorfum canım sevgilimdi.
Beni ona çevirip mutfak tezgahına yasladı şuan onun vemutfak tezgahının arasındaydım tam beni öpecekken ah jimin "ohoooo aile var burada" dedi hemen Taehyung'u omuzlarından ittim "a-ah hadi sofraya" dedim utanmıştım kuzenim bizi basmıştı ama Taehyung'un umrunda değildi hatta öne atlayıp dudağıma öpücük kondurdu.Kahvaltı ız bitmişti şuan hoseokla pilan yapıyorduk büğün beni lunaparka götürecekti "hadi hoseok hyung biz çıkalım" dedim oda beni onaylayıp ayağa kalktı "Taehyung ben çıkıyorum" dedim mutfakta bişeylerle uğraşıyordu "tamam bebeğim" diye cevapladı "hadi jungkook çıkalım" dedi hoseok ayakabılarımızı giyip çıktık.
Çok güzel bir lunaparka getirmişti hoseok hyung beni ona dönüp "hyung burası çok güzel" dedim heyecanla bana güldüğün de "beğenmene sevindim" dedi. Onun kolundan tutup çarpışan arabalara sürükledim.
Aradan 1-2 saat geçmişti çok gelenmiştim bir sürü şey yemiştik şuan ise yoldaydık hoseok hyung'un işi olduğu için beni eve bırakıp o gidecekti.
Eve yaklaştığımızda otoparka arabayı yerleştirdi
Arabadan inip vedalaştık.
Evin kapısına ulaştığımda anaktarı kapı değiliğine koyup açtım içeri girdiğimde kimseden ses gelmiyordu evde kinse yok muydu ki acaba
Arkamdan kapıyı kapattığımda elimdeki çantayı yere koydum yavaşça salona ilerledim yemek masasının üstünde bir sürü yemek ve mumlar vardı ilerleyeceğim yolda yere serilmiş gül ve gül yaprakları vardı.Oraya yavaşça ilerledim arkamdan iki kol sarıldığında korkumdan arkaya dönmüştüm "sakin ol bebeğim benim" Taehyung'un sesini duyduğumda rahatlamıştım loş bi ışık açtığında etraf birazda aydınlanmıştı.
"Taehyung sen mi yaptın bunları?" diye sordum bana yaklaşıp elerini belime doladı bir elini yanağıma koyup öne inen saç tutumlarını kulağımın arkasına yerleştirdi " evet ben yaptım. Bendin mi?" Diye sorduğunda elerimi boynuna koyup dudağına küçük bir öpücük kondurdum.
"Evet sevgilim çok güzel olmuş" dedim oda bi öpücük koyduktan sonra çekildi elimi tutup masaya ilerledik sandalyemi çekmişti bende " teşekürler bay kim" demiştim oyuncu bir sesle bana bakıp kıkırdağında " rica ederim bay jeon. Başlayalım artık buyrun" dedi aynı benim gibi ikimizde güldüğümüzvde yemeğe başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jasmine flower {Taekook}
Short StoryJungkook eski okulunda zorbalık gördüğü için kuzeni jimin'in yanına taşınmıştır. Jungkook artık mutlu olamayacağını zannediyordu ama yanılıyordu hayatının aşkı karşısına çıkacağını bilmiyordu. semetae ukekook yan çiftler (yoonmin-namjin) zorbalık! [...