❝Enkaz altında bir kız mı var?❞

62 6 24
                                    


Kore'de olan karmaşa da Avengers ve Maximoff ikizleri insanları kurtarmaya çalışıyordu. Pietro herkesi hızla harekette olan metronun önünden kurtarmak için hızla insanları kenara, güvenli yerlere götürüyordu.

Son kez bir insanıda kenara koyduktan sonra etrafı kontrol etti kimse var mı diye. Tam o sırada üzerine su damlaları düşmeye başladı. "Ne oluyor be!?" Dedi bıkkınlıkla. "도움이 되는!" "도움이 되는!" "YARDIM EDİN!" "İMDAT!". Bu çığlıklar genç bir kıza aitti.

Genç adam hemen seslendi. "Hey sen! Neredesin!?" "Boğulucağım!" Dedi kız sanki bu kelime ona yardım edecekmiş gibi. "Neredesin söyle hemen!?" Kız suların içinde savaşırken bağırdı "yeşil bina! En-" kız tam sözünü bitirecekken üzerine gelen su yığınıyla çığlık attı.

Pietro hızla yeşil binanın dış merdiveninden çatıya çıktı. Nasıl olurda böyle büyük bir bina sular altında kalır? Genç kız hala boğulmamak için direniyordu. En son odasında makyaj yapıyordu ama alt kattan gelen seslerle dikkati dağılmıştı. Kız yüzme bilmesine rağmen bu ani su baskınıyla ne yapacağını şaşırmıştı. Normalde bu kadar fazla su karşısında camlar kırılırdı ama neden kırılmamıştı? Belki kırılsaydı camdan atlayarak kurtulabilirdi.

Pietro hızla çatının üstünde bulunan odaya girdi burası binaya açılıyordu. İlk gördüğü kapıya yöneldi. Sular yüzünden rahat ilerleyemiyordu. Tüm hızıyla odalara baktı. Çok yakında kızı bulamazsa ikisinde boğularak ölecekti. Sular neredeyse odaların 3/4'ü kadar dolmuştu. Adam girmediği tek odaya baktı. O buradaydı. Kız buradaydı ve bedeni hareketsiz duruyordu. Kızın yanına gitti ve tuttuğu gibi kendisini ve kızı oradan çıkardı.

•••

Kore'de olanlar düzene dönmüş, Avengers ise Avengers kulesine gitmişti. Tüm ekip odalarına dağılmış dinleniyordu. Pietro ise odasında uyukalmıştı. Aslında Genç adam kurtardığı kızın yanında uyanmasını bekliyordu ama kız uyanana kadar Pietro'nun uykusu gelmişti. Piet uykusunu görmezden gelmiş beklemeye devam ediyordu ama ikizi Wanda tarafından Minicik(!) Bir saldırıya uğrayınca odasına gitmişti.

Güzeller güzeli kız nihayet uyanmıştı. Etrafına meraklı gözlerle bakmaya başlamıştı. Aniden çıkan bir sesle kız gördüğü ilk şeyi almıştı. "Merhaba bayan Park" Nasıl adını biliyordu? Neden buradaydı? En son ne olmuştu? Neresiydi burası? Onu kim kurtarmıştı?

"S-sende kimsin?" Dedi Ruby tırsarak. "Ben FRIYDAY bayan Park, az sonra bay Stark gelecek korkmanıza gerek yok" Dedi robotik ses.

•••

Kız etrafındaki gruba bakıyordu. Neredeyse tüm Avengers etrafına toplanmış ona sorular soruyordu yada kendi aralarında konuşuyorlardı. Dediklerine pek anlam veremiyordu. Daha yeni uyanmıştı kız. Uyku sersemiydi.

Kız en sonunda dayanamayıp yüksek sesle konuşmaya başladı. "Lütfen biri beni dinleyebilir mi!" Tüm ekip kıza aynı anda baktı. Evet bu biraz garipti."Oh! Teşekkür ederim, beni kim kurtardı?"

Bu soru karşısında ise Ruby'nin arkasından bir ses yükseldi. "Erkek kardeşim. Seni Kardeşim kurtardı" Dedi Wanda.

Cevap karşısında ise Ruby'nin yüzünde bir tebessüm oluştu. "Uhm umarım hızlı çocukla aralarında bir s€x ilişki olmaz. Kıza yazık olur bea!" Dedi Clint elindeki turşu kavanozundan son turşusunu çıkarıp Natasha'nın kulağına seslenirken. Bunu duyan Wanda -ki nasıl duydu bilmiyordu Clint- ise hemen kardeşini savunmaya geçti."Kardeşimle ilgili düzgün konuş Barton!" Diye kızdı masum masum(!) Turşusunu yiyen Clint'e.

"O zaman iyiysen sen biraz daha otur burada biz sana bir oda ayarlayalım tatlım" Dedi Stark asansöre doğru yürürken.

Tony asansöre bindiğinde odaların olduğu kata bastı. En sonunda asansörün kapısı açıldığında kaşında yeni uyanmış saçları hafif dağılmış bir Maximoff ile karşılaştı. "Günaydın hızlı bebe" dedi Tony alayla. Pietro ise bu cümle karşısında sadece gözlerini devirdi. "Kurtardığım güzellik yaşıyor mu Stark?"

"Ah! Tabikide yaşıyor çocuk!" Dedi Stark. "Uh! Peki nerede söylesene Stark!" "Oww sakin ol koca adam. Bak bu katta" dedi Tony asansörün üzerindeki tuşlardan birini gösterirken. Sırf Maximoff'a gıcıklık olsun diye kat sayısını söylemememişti. Maximoff erkeği Stark'ın bu tavırları yüzünden Sokoviaca birşeyler demişti. Tony'e göre kesin küfür etti -ki bence herkes öyle düşünürdü- . O sırada ikiside yer değiştirdi şimdi asansörde olan kişi Tony değil Pietro, Asansörün karşısında olan ise Pietro değil Tony idi. Pietro hızlıca tuşa bastı ve kapılar kapandı.

















































❝𝐑𝐮𝐛𝐲 𝐏𝐚𝐫𝐤❞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❝𝐑𝐮𝐛𝐲 𝐏𝐚𝐫𝐤❞

❝𝐑𝐮𝐛𝐲 𝐏𝐚𝐫𝐤❞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❝𝐏𝐢𝐞𝐭𝐫𝐨 𝐌𝐚𝐱𝐢𝐦𝐨𝐟𝐟❞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❝𝐏𝐢𝐞𝐭𝐫𝐨 𝐌𝐚𝐱𝐢𝐦𝐨𝐟𝐟❞

Sellammmm bebelerim nasılsınız. İyi misiniz?

Aslında bölüm böyle değildi değiştirdim. Bölümü daha fazla yazmayı düşündüm ama aklıma başka fikirler gelmedi ilham perilerim gitti :/

Bu bölümü @lizzieolsen3 'e armağan ediyorummm🫀

603 kelime

🥂Tüm hakları Tony Stark'ın kalbinde saklıdır.

🥂By. St4rkLisa

❝𝐄𝐧𝐤𝐚𝐳❞-𝐏𝐢𝐞𝐭𝐫𝐨 𝐌𝐚𝐱𝐢𝐦𝐨𝐟𝐟Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin