Bill seni öpücüklere boğdu ve uyandırdı.
"Ah günaydın Bill fazla uyumuşum."
"Sorun değil bir süre seni izlemek güzeldi iyi hissediyorum.""Çok hoşsun kahvaltı yaptın mı ?"
"Hayır hadi gidip yapalım."Pijamalarınızı değiştirip aşağı indiniz.
"Bugün hava çok güzel."
"Bu gecede ay çok güzel.""Daha gece olmadı ki."
Sadece güldü ve ilerledi.
Kahvaltınızı yaptınız ve biraz avmde dolaşmaya karar verdiniz.
"Uyumlu bir şeyler alalım."Bunlardan almıştınız ve fotoğraf çekip post attınız.
Çoğu fan bunu fark etmişti.
Haber yapmak için sırada bekleyen bir sürü magazinci vardı.Bir çok haber sitesine düşmüştünüz.
Dakikalar içinde.Google'dan bir şeyler aratman gerekiyordu bu yüzden telefonunu açtın.
Bill ile haberleri gördüğünüzde oturup incelemeye başladınız.
AŞK BELİRTİSİ Mİ ARKADAŞLIK MI ?
İnstagram postu atan ünlü isimlerin elindeki yüzük dikkat çekti.Geçen günlerde konserde kurulan yakınlıktan dolayı iki şahısında birbirinden hoşlandığını biliyoruz.
Araları bozulup arkadaş mı kaldılar yoksa yeni yelkenlere adım mı attılar ? Bu çoğu fanın aklındaki soruHenüz Bill Kaulitz ve y/n amy martine ikilisinden bir açıklama gelmedi gözler çiftin üzerine çekildi.
"Her şeye bir açıklama bekliyorlar o komik."
"Açıklamayı yaparız ama insanların özel hayatları olduklarını bilmeleri lazım.Ünlü olmak zordur çoğu lince karşı gelmek lazımdır.
Bill'in görmediği bir çok homofobik yorum vardı.
Üzülmemesini için bir şey çaktırmadın menajerler ile konuşup silmelerini istedin.Bir çoğu silinmişti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melodi Ya Da Aşk Mı ? ͏Bi͏l͏l ͏Ka͏u͏l͏i͏t͏z
Teen Fiction"Herkes kalbimde bir yere sahipken, Senin ülken vardı." Cemal Süreya/Günler