Sunny pov '
- Nu fata mea , povestea ta nu se va termina aici .
Ii aud doar vocea , nu vad nimic altceva inafara de întuneric.- Trebuie sa te aduni prințesă! Ești mai puternica decât crezi .
Sa ma adun ? La ce se refera ? Unde sunt ?
O mana invizibila ma trage cu o viteza afara din întuneric. Pleoapele mele se ridica făcând loc razelor de lumina sa îmi invadeze pupilele .- Nu te vom lasă să îi faci rău! Aud vocea uneia dintre fete .
- Dacă nu te dai din fata mea tu vei fi următoarea mea victima .Fata tremura , puteam simți frica ei chiar dacă era cu spatele la mine . Ma uit în împrejurimi, vad celelalte fete la pământ. Nu sunt inconstiente , asta e bine ... dar tot au răni pe întregul corp ce sunt vizibile și de la aceasta distanta .
- Cine ești? Întreb într-un sfârșit.
Ochii lui se muta de la fata la mine și un fior puternic ma trece pe șira spinării.
- Cine sunt eu nu contează! Ceea ce contează e ce urmează sa îți fac .
Nu îmi este frica de el , nu știu de ce dar am impresia sa îl pot învinge.
Ma ridic în picioare și îmi strâng pumni .Bărbatul înainte destul de puternic fata cu ochii negri într-un copac și un țipat se aude din gatul ei .
Furia pune stăpânire pe mine și un curent puternic îmi străbate tot corpul .
- O sa regreți ce tocmai ai făcut! Spun eu printre dinți.
- Ești prea slaba sa ma poți învinge pacoste ! Și un fulger de culoare roșie ii iese dim mâini și îl îndreaptă spre fata .
- Nu îndrăzni! Mârâi la el .
- Nu ma poți opri fetito.În acel moment nu simțeam decât furie . O furie puternica . L-am văzut cum s-a schimbat la fata imediat de un alt soc de energie mi-a trecut prin corp .
- Imposibil ! Îl aud cum șoptește. Asa ceva nu mai exista de peste 10. 000 de ani .
Nu bag un seama ce spune , dar în momentul când an vrut sa ma apropii de el ceva din mine a scăpat de sub control și îl vad ușor , ușor cum începe sa se dezintegreze .
- Trazor o sa ma răzbune!
La auzirea acestui nume ma înfurii și mai tare . Dar deja bărbatul ce era acum câteva secunde în fața mea se transformase într-un morman de cenușă.
Picioarele mele pornesc automat spre fata ce acum ma privea cu ochii ei negri și mari speriata .
- Ești bine ? O intreb și încerc sa o ating .
Ma opresc atunci când vad ca începe sa tremure . Nu îți fac nimic, nu ai de ce sa te temi .- Știu! Dar ochii tai ma sperie .
Ochii mei ?
Fata scoate ceva din buzunar , o oglinjoara mica și sparta ... probabil de la lovitura . Ma privesc în ea , nu era nevoie sa fie întreaga ca să pot observa pupilele mele dilatate transformate din culoare lor obișnuită în cea roșie ca și sângele , iar albul ce îl înconjura acum era un negru întunecat. La fel ca al fetei cu cornițe.
- Ce se întâmplă? Vine întrebarea mea .Un strigat ce vine din spatele meu îmi atrage atenția . Îmi întorc privirea spre locul de unde a venit sunetul ca să îl văd pe bunicul meu și pe Jungkook cum aleargă spre mine cu incal alți 5 oameni în spatele lor pe care nu ii cunosc .
- Sunny ! Sunny Ești bine ? Ma întreabă iubitul meu îngrijorat.
Nu apuc sa ii raspun ca vine următoarea lui întrebare.
- Ce e cu ochii tai ? Nu știam ce sa ii răspund, fiindcă era ceva nou și pentru mine .
Bunicul începe sa vorbească înainte sa încerc eu sa răspund.
- Asta schimba toată profeția. Tu fata mea ești zeița Edenului .
Ok , acum chiar eram confuza .
- La ce te referi ?- odată la 10. 000 de ani cineva se naște cu puterea zeiței Edenului , acea putere nemărginită care va salva tărâmul de cel rău dar în același timp dacă e folosit cu neglijenta îl poate și distruge . Asta schimba toate planurile noastre .
Ma uitam și mai confuza la el acum .
- Tot nu cred ca te înțeleg.
- Puterea ta poate salva și ne poate distruge la fel de ușor doar cu un simplu strop de furie .
YOU ARE READING
Totul pentru tine / Jjk ( volumul 2)
VampiriDupa ce Sunny a plecat si l-a lasat pe jungkook singur ceva se intampla cu el si nu mai e aceeasi persoana care era. Ani trec si jungkook nu inbatraneste . Dar dupa 50 de ani de singuratate Sunny se intoarce si nu il mai recunoaste pe baiat. Acest...