Tᴇɴɢᴏ ᴜɴ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ᴊᴜɢᴜᴇᴛᴏɴ, ᴇʟ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ᴇs ᴍᴜʏ ᴊᴜɢᴜᴇᴛᴏɴ, ᴇʟ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ᴊᴜɢᴜᴇᴛᴏ́ɴ ᴛɪᴇɴᴇ ᴜɴᴀ ᴘᴇʟᴏᴛɪᴛᴀ ᴄʜɪᴏ̨ᴜɪᴛᴀ, ᴘᴏʀᴏ̨ᴜᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴇs ᴄʜɪᴏ̨ᴜɪᴛᴏ ɴᴇᴄᴇsɪᴛᴀ ᴄᴏsᴀs ᴄʜɪᴏ̨ᴜɪᴛᴀs. Eʟ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ᴊᴜɢᴜᴇᴛᴏ́ɴ ʟᴇ ᴇɴᴄᴀɴᴛᴀ ᴊᴜɢᴀʀ ᴀ ʟᴀs ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴅᴀs; ʟᴇ ᴇɴᴄᴀɴᴛᴀ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇʀsᴇ ᴇɴ ᴇʟ ᴀʀᴍᴀʀɪᴏ ʏ ᴇɴ ʟᴀ ʟᴀᴠᴀᴅᴏʀᴀ, ᴀ ᴇʟ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ᴊᴜɢᴜᴇᴛᴏ́ɴ ʟᴇ ᴇɴᴄᴀɴᴛᴀ ɴᴀᴅᴀʀ ᴘᴏʀ ʜᴏʀᴀs ᴇɴ sᴜ ᴘɪsᴄɪɴᴀ ᴄʜɪᴏ̨ᴜɪᴛᴀ.
A ᴇʟ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ᴊᴜɢᴜᴇᴛᴏ́ɴ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ sᴇ ᴘᴏʀᴛᴀ ᴍᴀʟ, ʟᴏ ʀᴇɢᴀɴ̃ᴏ ʏ ʟᴏ ᴄᴀsᴛɪɢᴏ sɪɴ ᴅᴇᴊᴀʀʟᴏ sᴀʟɪʀ ᴀ ᴊᴜɢᴀʀ, ᴇʟ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ᴊᴜɢᴜᴇᴛᴏ́ɴ ʟʟᴏʀᴀ ᴄᴀᴅᴀ ᴠᴇᴢ ᴏ̨ᴜᴇ ʟᴏ ᴄᴀsᴛɪɢᴏ́. Eʟ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ᴊᴜɢᴜᴇᴛᴏ́ɴ ʟᴇ ɢᴜsᴛᴀ ᴅᴀʀ ʙʀɪɴᴏ̨ᴜɪᴛᴏs ᴇɴ ᴇʟ sᴏғᴀ́ ᴄᴏʟᴏʀ ᴍᴇɴᴛᴀ, ᴇʟ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ᴊᴜɢᴜᴇᴛᴏ́ɴ ʟᴇ ᴇɴᴄᴀɴᴛᴀ sᴜʙɪʀsᴇ ᴀ ʟᴀ ᴍᴇsᴀ ʏ ʀᴏʙᴀʀsᴇ ʟᴀs ғʀᴜᴛᴀs: ᴘᴇʀᴀs, ᴍᴀɴᴢᴀɴᴀs, ᴘʟᴀ́ᴛᴀɴᴏs, ᴜᴠᴀs ʏ ᴀʟғᴀʟғᴀ, sɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴇɴᴄᴜᴇɴᴛʀᴏ ᴀ ᴍɪ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ᴊᴜɢᴜᴇᴛᴏɴ ᴅᴏʀᴍɪᴅɪᴛᴏ ᴀʙᴀᴊᴏ ᴅᴇʟ sᴏғᴀ ᴄᴏɴ ᴍɪɢᴀᴊᴀs ᴅᴇ ғʀᴜᴛᴀs,.
Mɪ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ᴊᴜɢᴜᴇᴛᴏɴ ᴅᴜᴇʀᴍᴇ ᴍᴜᴄʜᴏ, ᴘᴏʀᴏ̨ᴜᴇ ɢᴀsᴛᴀ ᴍᴜᴄʜᴀ ᴇɴᴇʀɢɪ́ᴀ. Eʟ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ᴊᴜɢᴜᴇᴛᴏ́ɴ ʟᴇ ᴇɴᴄᴀɴᴛᴀ ᴏ̨ᴜᴇ ʟᴇ ᴅᴇ ᴀʀʀᴏᴢ ʏ ᴄᴀ́sᴄᴀʀᴀ ᴅᴇ ʜᴜᴇᴠᴏ ᴍᴏʟɪᴅᴏ ᴇɴ ʟᴀ ᴄᴇɴᴀ. Eʟ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ᴊᴜɢᴜᴇᴛᴏ́ɴ ᴛɪᴇɴᴇ ᴜɴ ᴘᴀʀᴏ̨ᴜᴇ ᴄʜɪᴏ̨ᴜɪᴛᴏ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴊᴜᴇɢᴀ ʜᴏʀᴀs ʏ ʜᴏʀᴀs sɪɴ ᴄᴀɴsᴀɴᴄɪᴏ ᴀʟɢᴜɴᴏ, ᴀ ᴇʟ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ᴊᴜɢᴜᴇᴛᴏ́ɴ ʟᴇ ᴇɴᴄᴀɴᴛᴀ ᴊᴜɢᴀʀ ᴄᴏɴ ᴍɪɢᴏ ʏ ʟᴇ ɢᴜsᴛᴀ ᴏ̨ᴜᴇ ʟᴇ ᴀᴄᴀʀɪᴄɪᴇ ʟᴀ ᴘᴀɴᴢɪᴛᴀ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴇsᴛᴀ ᴄᴀɴsᴀᴅᴏ. Eʟ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ᴊᴜɢᴜᴇᴛᴏ́ɴ ɪɴᴛᴇɴᴛᴀ ᴠᴏʟᴀʀ ᴘᴇʀᴏ ɴᴏ ᴘᴜᴇᴅᴇ, ᴘᴏʀ ᴏ̨ᴜᴇ sᴜs ᴀʟɪᴛᴀs sᴏɴ ᴍᴜʏ ᴄʜɪᴏ̨ᴜɪᴛᴀs ᴛᴏᴅᴀᴠɪ́ᴀ.
Eʟ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ᴊᴜɢᴜᴇᴛᴏ́ɴ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴛɪᴇɴᴇ sᴜᴇɴ̃ᴏ sᴇ ᴀᴄᴜᴇsᴛᴀ ᴇɴ ᴍɪ ʀᴇɢᴀᴢᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏ̨ᴜᴇ ʟᴇ ᴅᴇ ᴍɪᴍᴏs, ᴇʟ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ᴊᴜɢᴜᴇᴛᴏ́ɴ ᴅᴜᴇʀᴍᴇ ᴛʀᴀɴᴏ̨ᴜɪʟᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴜᴇsᴛᴏ ᴏ̨ᴜᴇ sᴜ ғᴀʟᴛᴀ ᴅᴇ ᴇɴᴇʀɢɪ́ᴀs ʜᴀᴄᴇ ᴏ̨ᴜᴇ sᴇ ᴅᴜᴇʀᴍᴀ ᴍᴀ́s ғᴀ́ᴄɪʟᴍᴇɴᴛᴇ. Mɪ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ᴊᴜɢᴜᴇᴛᴏɴ ᴀ ᴄᴀɪᴅᴏ ʀᴇɴᴅɪᴅᴏ ᴇɴᴛʀᴇ ᴍɪs ʙʀᴀᴢᴏs ᴘᴏʀ ᴇʟ sᴜᴇɴ̃ᴏ, ʟʟᴇᴠᴏ ᴀ ᴇʟ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ᴊᴜɢᴜᴇᴛᴏ́ɴ ᴀ sᴜ ᴄᴀᴍɪᴛᴀ ʙʟᴀɴᴏ̨ᴜɪᴛᴀ ʏ ᴄʜɪᴏ̨ᴜɪᴛᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ̨ᴜᴇ ᴅᴜᴇʀᴍᴀ ᴄᴏ́ᴍᴏᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇʟ ʀᴇsᴛᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ɴᴏᴄʜᴇ.
Mɪ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ᴊᴜɢᴜᴇᴛᴏɴ ᴅᴜᴇʀᴍᴇ ᴛɪᴇʀɴᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇɴ sᴜ ᴄᴀᴍɪᴛᴀ ᴘᴇᴏ̨ᴜᴇɴ̃ᴀ, ᴇɴsᴇʀɪᴏ ᴏ̨ᴜɪᴇʀᴏ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴀ ᴍɪ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ᴊᴜɢᴜᴇᴛᴏɴ. Jᴜɢᴜᴇᴛᴏ́ɴ ʏ ᴛɪᴇʀɴᴏ, ᴜɴᴀ ᴄᴏᴍʙɪɴᴀᴄɪᴏ́ɴ ᴘᴇʀғᴇᴄᴛᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪ ᴄᴏʀᴀᴢᴏ́ɴ ᴅᴇ ᴘᴏʟʟᴏ. Mɪ ᴘᴇᴏ̨ᴜᴇɴ̃ᴏ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ᴊᴜɢᴜᴇᴛᴏ́ɴ ᴇs ᴍɪ ᴀᴍɪɢᴏ ᴅᴇ ᴊᴜᴇɢᴏs ʏ ᴅɪᴠᴇʀsɪᴏ́ɴ.
@Ⓟⓞⓛⓛⓞ_ⒻⒷⒾ
YOU ARE READING
Ⓔⓛ Ⓟⓐⓣⓘⓣⓞ.
FantasíaTᴇɴɢᴏ ᴜɴ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ, ᴇʟ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ᴇs ᴄʜɪᴏ̨ᴜɪᴛᴏ, ᴇʟ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ᴇs ʙʟᴀɴᴏ̨ᴜɪᴛᴏ, ᴇʟ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ᴇs ᴊᴜɢᴜᴇᴛᴏ́ɴ, ᴀʟ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ʟᴇ ɢᴜsᴛᴀ ᴇʟ ᴘᴀsᴛᴇʟ, ᴇʟ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ᴇs ᴍɪ ᴀᴍɪɢᴜɪᴛᴏ. Yᴏ ᴏ̨ᴜɪᴇʀᴏ ᴀʟ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ, ᴇʟ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ᴍᴇ ᴏ̨ᴜɪᴇʀᴇ ᴀ ᴍɪ, ᴇʟ ᴘᴀᴛɪᴛᴏ ʏ ʏᴏ sᴏᴍᴏs ᴀᴍɪɢᴏs. @Ⓟⓞⓛⓛⓞ_ⒻⒷⒾ