Dernek

263 14 6
                                    

Gerçekten bu kartın nerden geldiğini bilmiyordum. Ama herşeye ramen üzerindeki numarayı arayabilirdim. Belkide yeni bir başlangıcın adıydı kartın üzerindeki isim ' Shawn Bran'.
Numarayı çevirip telefonu kulağıma aldım. "Alo ... şey powerful holding mi?" "Evet nasıl yardımcı olabilirim." "Bay Shawn Bran la görüşebilir miyim?" " Maalesef hanfendi şu anda kendileri toplantıdalar fakat isterseniz aradığınızı söyleye bilirim ." "hmmm peki." "isminizi rica edebilir miyim." "Aaa şeyy yada söylemenize gerek kalmadı teşekkürler." Birde ismimi vericek halim yoktu. herneyse bir kafede iş bulabilirim en azından. Ama şu an lanet bir alışverişkolik toplantısına gitmem gerek. Acaba ne giysem? Pahalı giyinsem absürt mü olur? Hayır tabiki normal bir insan olarak neden gideyim ki ! Dantel yakalı beyaz ,etek kısmı dar olan mini bir elbise , üzerine siyah deri omuzları çivili ceketimi giyip dışarı çıktım. Dernek köhnemiş bir binanın alt katındaydı. İçeri girdiğimde bir gurup alışveriş kolik daire olmuş anaokulu bebekleri gibi elele tutuşmuştu. ağızlarında mırıldandıkları sözleri aldırmadan bir tanecik üstü açık kırmızı arabama geri dönüyordum ki arkamdan biri " buyrun birşeymi istiyordunuz "dedi. Yüzümü konuşan kadına çevirip " yoo bir şey istemiyordum." dedim. kadın o kadar pozitifti ki yüzüne tokat atsam alnımı öperdi gibi bir hali vardı." anladım siz Mary Clark mısınız? Arkadaşınız Aaliyah sizden bahsetmişti. Ben Darien Lasnier bir nevi psikoloğum ve sizin için burdayım. lütfen buyrun." bana boş bir sandalye gösterdi ve bende çaresiz oturdum. yine aynı şeyi yapıyorlardı , elleri birbirine kenetlenmiş o saçma şeylerden söylüyordu ve bu sefer bende buna dahildim. " Bu la-net has-ta-lık-tan kur-tu-la bili-rim. her-şey-be-nim e-lim-de." hayır anlamıyorum bunun üzerimizde başımızı ağrıtması dışında ne gibi bir etkisi olabilirdi ki? Daha sonra herkes kendi başarısından bahsetmeye başladı. Mesela biri bir hafta önce önünden geçtiği %50 indirim olan AVM ye dönüp bakmadığını söylüyordu ve bunun üzerine diğerleride onu alkışlıyordu. Sıra bana geldi. Aslında anlatacak bir başarım yoktu. "ıııı şeeey benim başarım alışveriş yapmak . dünyada bundan daha olağan üstü bir şey olamaz. biz alışveriş kolikler adeta bunun için yaratılmışız . dolayısıyla burada olmamızın bir anlamı yok. Kartınızın o son iki hanesini girdiğimiz o son iki saniye bizi onay verene kadar heyecandan çıldırtıyor ve onay aldığınızda gerçekleşen sevinç patlamasını sadece biz bilebiliriz." bunları söylerken bir kaçının gözlenden yaşlar süzülüyor. diyerleride hiç olmadığı kadar hızlı ve avuçlarını yaralamak istermişcesine sert alkışlıyordu, sadece Darien Lesnier dışında. Az önceki pozitif kadın uçup gitmiş sinirden eli ayağı titriyordu. çantamı koluma takıp o ankı mucizevi bir cesaretle yanına gittim ve "sanırım ben gidiyorum yani gitsen daha iyi." deyip arabama yol aldım. bu yaptığımdan rahatsız olup olmadığımı sorarsanız. kesinlikele rahatsız olmadım tersine kendimi oldukça rahatlamış hissediyordum. Arabama binip evime yol aldım.


ALIŞVERİŞKOLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin