İş görüşmesi

212 10 3
                                    

Sabah uykunun bölünmesinden daha kötü birşeyde sabah uykunun telefonundaki o lanet alarm seslerinden biriyle bölünmesiydi. Alarmı neden kurduğumu bilmiyordum. Hatta alarm kurduğumu hatırlamıyordum. Onu da geçtim telefonumu her zaman başucuma koyardım ama şu an sesi kitaplığımın üstünden geliyordu. Uykum kaçmasın diye gözlerimi hafif araladım. Kalkıp alarmı kapatım ve kendimi tekrar yatağa attım. Sanırım tam olarak beş dk sonra odamın perdeleri yere düştü ve gözlerim güneş ışığından dolayı yanmaya başladı. Mırıldanıp sol tarafa doğru döndüm. Karşımda Aaliyah ellerini beline kenetlemiş bana bakıyordu. "Hadi bakalım işe gidiyorsunuz hanfendi." Gözlerimi hala açmamıştım. "Ah evet bu çok güzel bir rüya , ben bir holdingde çalışıyorum ve çok yakışıklı bir sevgilim var. Tamam Aaliyah bu kadar yeter kendi rüyamı kendim kugulaya bilirim." örtümü üstümden çekip" bu bir rüya değil mary kalk senin için bir şeyler ütüledim giyin ve powerfull holdinge yakışır bir hale gel."
"Güldürme beni Aaliyah neden bahsediyorsun." "Sana kalk dedim . Dün derneğe gittiğinde seni holding den aradılar . telefonunu evde unutmuşsun. bende senin için konuştum ve bir şeyler ayarladım . Oyalanma ve giyin . Sadece ve sadece yarım saatin kalmış ilk günden geç kalmak istemezsin." yataktan kalktığım gibi üzerine atladım. " sen bir tanesin. " "hadi hadi yaylanma yağcı seni. " deyip odadan çıktı. Sandalyemin üstünde Beyaz kollarında siyah çizgileri olan kurdeleli bir gömlek, altına ve üstüne pudra rengi takım elbise koymuştu. Hemen giyinip arabama atladım.

Bu yer bir şahaneydi. İçerisi hani o bildiğimiz şirketlere benzemiyordu. Onlar gibi sıkıcı değildi. Taşlı dev avizeler, duvarlarda işcilik gerektiren çerçevelerde tablo ve aynalar bulunuyordu. Bekleme solonundaki koltukları hiç sormayın zaten. Hepsi zümrüt yeşili ,kadife kaplamalıydı. Burda merdiven denen o şeylerden yoktu. Ya asansör yada yürüyen merdivenler vardı. Bir an için başka bir yere hatta bir otele filan geldiğimi sandım. Resmen bu yerde çalışanların yorulmaması için her türlü zorluk göze alınmış ve ortalıktan kaldırılmıştı. Eğer burda işe girersem ne âlâ dünya olacaktı.

Çokta uzun sürmeyen bir şokun ardından danışmaya gitmeyi akıl edebildim. "Merhaba ben Mary Clark , bir iş görüşmem vardı." "Ah, evet Shawn bey sizi odasında bekliyor." "peki odasının nerde olduğunu öğrenebilir miyim." "İkinci katta soldaki ilk oda." "teşekkürler." deyip tarif ettiği yere gittim. Kapıyı tıklatıp içeri girmemle yere çivilenmem bir oldu.

ALIŞVERİŞKOLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin