Azize YILMAZKAYA
(İlkokul öğretmeni)Azize 5 yıl önce babasının kumar borcu yüzünden borçlarını ödeyemediği için,babasının borcu karşılığında kendisini mafya'ya karısı olmak şartıyla antlaşma yapmıştır. Kızın ailesi azize'nin bu durumuna dayanamayıp polise gidip olayları anlatırlar,polis mafya'nın evine baskın yapar,kızlarını mafya'ya gelin etmeden kurtarırlar.
Ancak mutlulukları yarım sürer,mafya 15 gün gibi bir süre içinde delil yetersizliğinden salınır.
Mafya kızın izini bulamadığı için ailesinin yaşadığı eve adamları ile birlikte baskın yapar, annesine babasına baskı yaparak kızlarının nerede olduğunu bulmek ister, kızın ailesinden tek bir kişi bile çıt çıkarmaz! Azize'nin yerini öğrenemeyen mafya oracakta azizenin ailesini katleder..
Olanları haberlerde ve sosyal medyadan öğrenen azize'nin dünyası başına yıkılır. O günden sonra öğretmenlik yapmama kararı alıp kendi iç dünyasına kapanır.kimseyle görüşüp konuşmamaya başlar.. Mafya adamlarıyla beraber işlediği cinayetten 2 ay sonra yurtdışında gözaltına alınıp istanbula getirilir.
Adamlarıyla beraber cinayeti işlediklerini itiraf ederler.Müebbet hapis cezasına çarptırılırlar.Azize'nin hayatta kalan diğer akrabalarından hiçkimse arayıp sormuyormuş.
Azize şuan 25 yaşında,1.65 boyunda.. 5 katlı apartmanın 3. Katında tek başına yaşıyor..Öğretmenlik yapmadığı için apartmanın temizliğini yaparak hem kirasını hemde diğer masraflarını karşılıyor.5 yıldır hayatında kimse olmadı..Bundan sonrada olacağına pek inanmıyor, tâkii bi mahalle düğününde Çağrı ÇAĞLAYAN ile göz göze geldikten sonra...
(Çağrı ÇAĞLAYAN)
( İstanbulun pek fazla bilinmedik mafyası)6 yıl önce azizeyi ailesi ile tatile gitmiş olduğu otelde görmüş. İlk gördüğü an tutulmuş.
Hayatında o kadar çok kadınla birlikte olan ama azize gibi zarif, gözü yükseklerde olmayan birisine ilk defa aşık olmuş. Onu o kadar çok beğenmişki adamlarına bu kız kimmiş kimin nesiymiş öğrenin diye emir vermiş. Adamları tek tek anlatmışlar.. Adını kalbine kazımış.. Gel zaman git zaman onu nereye gittiğine, kimle takıldığını hep uzaktan izlemiş.. Onun karşısına çıkmaktan herzaman çekinmiş..Azizeyi dahada çok benimsemiş herşeyden herkesten kıskanır olmuş,azizeye sululuk yapanların,hor görenlerin tek tek kendi elleriyle cezasını kesmiş..
Tv de azizenin ailesinin fotoğrafını görmüş, azizenin başına gelenleri dinlemiş..
Ve evin içinde kendine hakaretler savurmuş.
Adamlarına sert çıkışmış nasıl olurda kızın izini kaybettiniz diye.. Cinayet olaylarından sonra azize ortaya çıkmış .. Çıktığı an çağrı'nın adamları takibe almış 6 yıldır onu hep uzaktan izleyip seven bir adama dönüşmüş, ne zaman karar verip azize'nin önüne çıkmaya hazırlansa " ya beni istemezse, sevmezse" ona şiddet uygulamak istemiyorum deyip geriye çekilip susup oturuyormuş.. Çağrı ÇAĞLAYAN 30 yaşında 1.80 boyunda, ailesi küçükken ölmüş kendinden 9 yaş küçük erkek kardeşi ile gizli silah kaçakçılığı yaparak paraya para katarak yaşıyorlar..İlerdeki bölümlerde görüşmek üzere
beğenip oylamayı unutmayın..
Sizleri seviyorum..
Okunma güzel olursa 2. Bölüm atılacak..
Yorumlarda buluşalım..💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZİZEM
ChickLitSiz hiç görmediğiniz,tanımadığınız ,birkez bile aynı ortama girmediğiniz,kokusunu dahi bilmediğiniz birine aşık oldunuz mu?