Keesokan harinya~
'Wahh! V oppa!! Happy Birthday oppa! Kami ada belikan hadiah untuk oppa. Nah!' Sekumpulan perempuan mengejar V.
' Woo, woo, So many present! Thank you girls~' balas V sambil trsenyum gatal.
'Most welcome oppa. Kitaorg pegi dulu'Belum sempat V berjalan, datang lagi sekumpulan fans.
'Oppa! HAPPY BIRTHDAY! Nah! Hadiah!'
'Ouh okay thanks'
****Jimin: Woww..banyaknya hadiah.
Jungkook: Meh, sini aq tolong bwk pegi locker kau.Kebetulan waktu tu V ternampak Hyunmi sedang berjalan memasuki sekolah.
V: Oh no,no..sokay.. I can handle this. Hyunmi! Come here!
Hyunmi: Ohh man! Baru je aq melangkah masuk sklh.. da kena panggil. Apa plak mamat sengal ni buat kat dpn pgar ni! *membebel
Hyunmi: Yess, comingg!!! What? *berlari ke arah V
V: Aku nak kau angkat semua hadiah ni, bwk pegi locker aku. Susun elok2, jgn sampai rosak. Kalau rosak skit siap kau. Nah, kunci locker aku. Jngn hilangkan *bg kat.Hyunmi
Hyunmi: Are u crazy? Banyak kot! Berat lah!!
V: Do u look I care? Ke kau nk aku bgtau cg. pasal...
Hyunmi: okay fine. Tak payah la bgtau kwn2 kau ni. *selitkan kunci di celah2 hadiah. *teros beredar smbl mengangkat hadiah
Jimin: Woo.. whats going on?
V: Huh? Ouh that's my new slave.
Jungkook: what? Haha..apa la yg kau buat kat dia..smpai dia takut dgn ugutan pengawas ciplak ni..
Jimin: haha
V: da la, jom msk klas. Nanti lambat plak masuk kelas.*****
Hyunmi mengangkat hadiah2 V yg bnyk smpai nk tgk jlan pon xbole.Hyunmi: Tak guna punya pengawas. Asal la aku pegi setuju nk tolong dia. Haihh..
Sedang sibuk Hyunmi membebel tetiba dia terlanggar sesuatu yg menyebabkan hadiah2 tu jatuh.
????: ouhh, sorry2..saya tak perasan ada org. Ingatkan hadiah ni brjalan sndiri tdi.
Hyunmi: Hesy, lawak ke? Aduhh... da la berat. *tgk atas* Baekhyun oppa?Baekhyun merupakan pelajar senior yang handsome dan hot di sekolah itu.
Baekhyun: ohh.. takpe biar saya tolong. Lgipon da lambt ni kenapa Hyunmi tak masuk klas lagi?
Hyunmi: *dlm hati* Eh, mana dia tau nama aku ni?* hah? Okay.. kamsa oppa.
Baekhyun: Banyaknya hadiah. Rmai btul peminat Hyunmi.
Hyunmi: Eh. Ni bkn hyunmi punya. Ni kwn hyunmi yg punya. Dia suruh hyunmi tolong letakkan kat locker dia.
Baekhyun: ohh, mana nk letak ni?
Hyunmi: Hah, ni locker dia. Omaigadd! *cari kunci*
Baekhyun: kenapa ni?
Hyunmi: kunci! Kunci locker hilang!!!!!!
Baekhyun: takpe, nanti kita cari sesame. Skrg ni kita letak je hadiah ni kat sini, skrg ni hyunmi pegi msk klas dulu. Lgipon takkan la kwn hyunmi nk marah kot.
Hyunmi: *dlm hati* *matila aku* hah, betul tu, kwn hyunmi tu baik. Okay la hyunmi mask kelas dulu. Bye oppa. Thanks for helping me.
Baekhyun: Okay. Most welcome. Bye.*****
KelasToktok!
Hyunmi memberanikan diri msk ke kelas.Miss Song : Hyunmi! Awak pegi mana? Awk da lambat 20 minit!
Hyunmi: Err, saya.. *pandang V* saya.. Sakit perut. Saya pegi tandas tdi.. aduhh.. *pegang perut*
V: Alaa, tipu je tu miss song, biasa la alasan. Saya ni pengawas. Saya tahu sngt alasan bdk2 skang. *smirk*
Miss song: betul ke ni Hyunmi?
Hyunmi: woii! V! Kau ni kenapa hah? Sibuk jeee.. aku skit betul-betullah* balik kasut ke arah V*
V: Aik? Da sihat da ke? Tadi bkn main skit perut lgi. Skrg da sihat dah? Hahahaha
Miss song: Hyunmi! Berani kamu tipu saya. Detention! Dah pgi ddk tmpat kamu.
Hyunmi: Damn! Siap kau V!Hyunmi brjalan ke arah tmpt ddknya iaitu dhdpn V.
V: Sorry, my slave. *bisik ke telinga Hyunmi*