Keesokan harinya~
V: Lee hyunmi!
Hyunmi: wae?
V: mana krja yg aku suruh kau buat tu?
Hyunmi: emm, mianhe V. Aku tk sempat nak siapkan.
V: what? Kau tau tk hrini last date.Kebetulan Mrs. Jang masuk ke dlm kelas.
Mrs jang: okay class, kluarkn kerja yg sya bagi minggu lepas. Smua letak atas meja saya akan kutip.
Mrs jang pon mula mengutip. Smpai shaja di meja V....
Mrs jang: where are yours taehyung?
V: emm, maafkan sya mrs jang. Sya tk sempat nk siapkan.
Mrs jang: apa? Sya bagi kamu masa sminggu untuk siapkan keje ni. Tp kau tk bole nk siapakan? Saya nk kamu brdiri di luar kelas skrg dan angkat kdua dua tangan kamu smpai habis waktu saya.
V: Nae..*****
Waktu rehat'Haishh susahla kalau cmni. Bape lama lagi aku nak jdi slave si mamat sengal tu!?' Keluh hyunmi smbil meletakkan kepalanya di ats meja.
'Sabar je la hyunmi, dahla jom pgi tuka baju sukan' kata Leemi.
Semasa mereka hendak ke bilik persalinan, V menarik tangan hyunmi ke stor.
'Apa kau nak?!' Jerit hyunmi.
V menutup pintu stor itu perlahan lahan.'Kenapa kau tak siapkan kerja yg aku bagi kau tu?' Tanya V denga garang.
'Kau ingat aku robot ke nk siapkn keje sebanyak tu dlm satu hari. Sape suruh kau tk siapkan awal2. Balas hyunmi.
'Jd kau sengaja la tknak siapkan keje tu? Kau mmg nk bg aku kene marah and dimalukan macam tdi!!' Tengking V.
'Ye, kenapa?!!' Marah hyunmi.
'Kau jangan lupa yg kau tu slave aku'
V memegang kedua dua bahu hyunmi lalu membisikkan sesuatu ke telinganya.
'Aku akan panjangkan tempoh kau jd slave aku.''Bwo? Andwae! Aku taknak!' Kata hyunmi dgn marah lalu menolak v dgn kasar. V terundur sdkit kebelakang. Hyunmi terus menju ke pintu kluar namun tangannya ditarik kasar oleh V. Dia menolak hyunmi ke dinding.
'Kau jangan smpai aku buat sesuatu yg kau tk suka kat kau' ugut V
Dia merapti tubuh kecil hyunmi dan mendekatkan mukanya dgn hyunmi.'Okay fine!' Kata hyunmi.
'Good girl' kata V sambil trsenyum nakal.Mereka pon keluar dari stor itu brsama sama. Malangnya hyorin dan bora, queenka di sklah itu trnampak kelibat mereka brdua.
'Weh apa yg dorang buat dalam stor' tanya bora.
'Manala aku tau' balas hyorin.Mereka menghampiri hyunmi dan leemi yg sedang menuju ke bilik persalinan.
'Apa kau buat dengan V dalam stor td?' Tanya hyorin dengan kasar.
'Kenapa kau sibuk nak tau? Suka hati aku la nk buat apa pun' balas hyunmi.
'Tepilah' kata leemi.Mereka terus berlalu tanpa mengendahkan hyorin dan bora.
'Tkpe, siap korang nanti.' Kata hyorin dengan geram.
TBC~