2.iş günü

400 17 7
                                    

HELOOO hikayem de bir değişiklik yaptım size İYİ OKUMLARA:

Dün iş görüşmem kabul olmuştu o yüzden bu gün erken kalktım rutin işlerimi hal etmek için banyoya gittim
Fakat mimar olarak değil de asistan olarak girdim ama bu bir süre böyle olucak .

Banyoda işlerimi hal ettikten sonra çıktım ve kombin yapmak için dolabıma yöneldim.

Ezginin kombini:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ezginin kombini:

Eteğim biraz kısaydı ama olsun güzel bir kombin olmuştu.

Odamdan çıktım annem yoktu sabah bir işi olduğunu söyledi ayakkabımı giyip evde çıktım ve yine kulaklığımı taktım.

Dolu kadehi ters tut:gitme kal
Senin kollarında başlayan sabahlara biten geceler doyamadım hala:

Otopüse binip şirkete yol aldım şirkete girdiğim zaman bir kaç göz bana döndü takmadım ve o çakma sarışın beni gördü"hoş geldiniz"
"Hoş buldum"dedim daha sonrasında"odanız bora beyin yan odası" ne biraz şaşırdım yani her neyse kafamı saladım ve odaya doğur ilerledim Odam girdim çok güzeldi umarım yanlış değildir ama tolga beyin yan odası bu oluyor.

Dün ki kadın yoktu o yüzden kendim girdim odaya odayı dolaşırken telefonuma mesaj geldi.

Baktığımda gizli numara olduğunu gördüm.

Bilinmeyen"odanı beğendin mi

Ezgi"kimsiniz

Bilinmeyen"bora

Neee bora bey benim numaramı nasıl buldu ki ?

Bilinmeyen bora bey diye kaydedildi.

Ezgi:benim numaramı nasıl buldunuz

Bora bey:ben bulurum güzelim.

Neeee güzelim mi noluyo ya ne yazicam şimdi ben offf.

Bora bey:odama gel Ezgi

Ezgi:tamam bora bey

Bora bey: bey yok Ezgi bora diyeceksin

Ezgi: nasıl yani bora bey

Bora bey:bora dersen sevinirim

Ezgi:nasıl isterseniz bora bey ama ben bora bey desem olur mu

Bora bey:peki sen nasıl istersen

Bora beyin odasına doğur ilerledim kapıya 1 kere vurdum ve hemen gel dedi içeri girdim"günaydin bora bey" güldü ama dediği şeye şok oldum"günaydin güzelim"donup kaldım Bi an"ezgicim bana kahve getire bilir misin sade olsun" öhm"peki bora bey.

Kahve nerde oluyor bilmediğim için bir kadına sordum alt kata mutfak varmış teşekkür edip alt kata indim zaten mutfağı hemen gördüm içeri girip kahve yapmaya başladım o sıra bora beyin bu davranışı şaşırtı.

Az önce bana güzelim demişti şaşırdım ama yakışıklı bir adamdı off hemde cokk o sırda ben derin düşüncelere dalmışken kahveyi unutmuştum hemen fincana koydum ve yukarı bora beyin odasına götürdüm içeri girdiğim zaman bora bey ilk girdiğim zaman üstüme bakmamıştı ama şuan beni baştan aşağı süzdü bende o sıra"buyrun kahveniz"diyip önüne koydum.

"Teşekkür ederim Ezgi" gözü ara sıra Eteğimin açıkta bıraktığı için bacaklarıma bakıyordu"başka bir isteyiniz varmı bora bey" bana bakıp gülümsedi ve"yok odana gide bilirsin güzelim"güldü ben şaşırdım açıkçası hoşuma gidiyordu bende gülümsedim ve odadan çıktım.

Bora beyin verdiği bir kaç işi de yaptım yoruldum işler bitmişti ve şirkete çıkacaktım hazırlanıp şirkete çıktım.

Otopüs durağına doğur giderken bir arabanın korna sesi geldi ve daha sonra onun sesi yani bora beyin"ezgi geç oldu gel ben bırakırım seni"
"Gerek yok bora bey kendim giderim"
"ezgi gel ben Bırakırım"
"Zahmet olmasın bora bey"dedim
güldü "hadi gel ben bırakırım seni" etrafa baktım ve bora beye dönüp"tamam"dedim ve arabaya bindim" teşekkür ederim bora bey"dedim gülümsedi ve "ne demek ezgi"dedi eve doğru gidiyorduk ve evimin yolunu bildiğini görünce"evimi nerden biliyorsunuz"dedim bana döndü "dedim ya ben bilirim güzelim"dedi yutkundum bana yine güzelim demişti off bu adam varya Her neyse kendine gel Ezgi evime gelince " tekrar dan teşekkür ederim bora bey"dedim gülümseyerek oda gülümsedi ve"ne demek ezgicim"dedi arabadan indim eve girmeden.

Ona baktım bana bakıyordu Bi an göz göze geldik o an fark etim bu adam da bir şey vardı beni kendine çeken.

Eve girdim oda gitti"anne"diye seslendim "geldin mi kızım"annemin yanına gittim"geldim anne off mis gibi yemek kokuyor ellerine sağlık"annem bana bakıp güldü" gel gel açıkmışsındır"

Annem yardım edip sofrayı kurdum yemek yerken annem" kızım ben 1 aylığına köye gidiyorum sende gel"

"Çok isterdim ama biliyorsun çalışıyorum" yüzü düştü"izin alamaz mısın" alamazdim yeni başladım sonuçta"anne olmaz ki yeni başladım sonuçta sen gitti bir şey olmaz başımın çaresine bakarım"dedim ikimizde güldük ve yemek yedikten sonra sofrayı topladım"anne ne zaman gidiyorsun"dedim bana döndü"yarın 6 da gidiyorum güzel kızım" bu kadar çabuk mu ya üzüldüm ama beli etmedim gülümsedim"iyi annecim ben yatıyorum biliyorsun yarın erken işe gidicem iyi geceler"annemi öptüm

"İyi geceler güzel kızım"annem de beni öptü ve odama çıktım üzerimi değiştirdim ve tam uykuya daldım ki telefonuma mesaj geldi

Bora bey:Ezgi uyanık mısın

Ezgi:evet bir şey mi oldu

Bora bey:hayır 2 gün sonra şirkete ki tüm çalışanlar ile bir barda kutlama olucak sende geliyorsun asistanım olarak benimle geliyorsun

Ezgi: anladım nerde ve saat kaçta olucak

Bora bey:ben sana yazarım

Ezgi peki bora bey yarın erken kalkmam lazım başka bir şey var mı

Bora bey:yok iyi geceler Ezgi

Ezgi:iyi geceler bora bey

Ezgi: çevrim dışı

Bora bey: çevrim dışı

Diğer Yüzüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin