Sabah bora'nın kokusuyla uyandım uyuyor mu diye başımı kaldırdım hala uyuyordu uyurken çok tatlı oluyor saatlerce izleyebilirim onu elimi yüzne koydum dudağına bir öpücük kondurup geri çekilecektim ve Bi anda bora beni altına alıp öpmeye başladı ne ara uyandı anlamdım neyse diyip karşılık verdim elini belime koyup bir eline de bacağıma elini koydu ve orayı okşadı öpüşmemiz derinleşiyordu elini yavaşça yukarı doğru götürüyordu...
Dudağımı ısırınca azığna doğur derince inledim hoşuna gitmişti biraz daha böyle devam ettik nefes almak için ayrıldık gülümsedi ve bir öpücük kondurup yataktan kalktı"hadi kalk güzelim kahvaltı yapalım" gülümsedim" Tamam kalkıyorum"bu halime gülüp odadan çıktı bende elimi yüzümü yıkayıp odada çıktım yemek kokusu geldi şimdi açıkmıştım işte... aşağı indiğim zaman borayı masayı hazırlarken izledim çok tatlıydı yaaa o fark etmeden kendime çeki düzen verip "günaydınn"dedim bana bakıp elini belime dolayıp öpücük kondurup "günaydın güzelim" dedi " hadi geç kahvaltı yap akşama balo var" bir dk ne balosu" ne balosu" masaya oturup konuştum onada cvp bekliyordum anladı ve konuştu" ortağım bir maskeli balo düzenlenen bir balo bu yüzden akşam seni bırakırım evine hazır olduğunu zaman alırım"
Tamam dercesine kafamı saladım ve kahvaltıya devam etik daha sonrasında boraya eve gidicem dedim tabi oda ben bırakırım dedi eve geldiğim zaman
Moda'dan anlyan yakın arkadaşıma rüyayı aradım bana balo için güzel bir elbise bulmasını söyledim tamam sana bulunca sana yazrım diyip kapatı ya bulamasa diye korktum...2 saat sonra baloya az kalmıştı 1 saat sonra bora gelip beni alacaktı tam rüyayı aricaktim ki kapı çaldı ya borayasa iyide bora gelince yazardı her neyse diyip kapıyı açtım bir kuriye vardı elindeki kutuyu bakıp" efendim ezgi korkmaz dimi"..
"Evet buyrun"
"Bunu rüya hanım gönderdin şuraya imza ata bilir misiniz"
"Tamam" dediği yere imza atıp kutuyu aldım odama çıkıp kutuyu açtım ben şok bu bu elbise çok güzel ohaaaa baya iyiii....Rüyanın gönderdiği,
Elbises'nin güzelliği bakmakla meşguldü ki kutunun içinden bir paket vardı bu da maske olmalıydı maskenin parlayan taşları ile gözümü maske'den alamıyordum ki
Zar zor maskeden gözümü alıp saate baktım yuh o kadar zaman mi geçit hemen hazırlanmaya başlamam lazım hemen duşa girip sıcak bir duş aldım iç çamaşırlarımı giyip üzerime bir şey almadan makyaj masasına oturdum ve hazırlanmaya başladım..Makyajım bitmişti üzerime uygun bir makyaj yapmıştım ve çok güzel olmuştu telefonuma mesaj gelince bora diye hemen masada kalktım ve telefonu elime aldım.
Bora:hazır mısın
Ezgi:hayır makyajım yeni bitti
Bora evin önündeyim
Ezgi:ee tamam hemen giyinip geliyorum
Bora: Ezgi hızlı ol yada ben geliyorum seni oturma odasında beklerim
Ezgi:tamam
Yazıp hemen üzerime bir şeyler aılp kapıya doğru ilerledim tam o sırada Bora zile bastı açtım" Hoş geldin" gülümsedi"hoş buldum hadi sen git giyinip gel bekliyorum"
"Tamam sen otur hemen geliyorum"
Bora konuşmadan kapıyı kapatıp odama çıktım ve elbiseyi giyinip maskeyi taktım son olarak da topuklu ayakkabımı giydim Allahtan elbiseye uygun ayakkabım vardı parfüm de sıkıp kendime baktım harika olmuştum....Aşağı bora'nın yanına doğur gittim baştan aşağı süzdü "çok güzel olmuşsun güzelim" gülümsedim" Teşekkür ederim bora sende çok yakışıklı olmuşsun"güldü " hadi çıkalım" Tamam dercesine kafamı saladım evden çıkıp arabaya doğur.
ilerledim kapıyı açıp girmemi bekledi arabaya binip balonun olucağı yere doğur gittik müzik açmasını söyledim.
_________________________________________Manuş baba:Eteği belinde
Geliyor bak kalem kaşlı eteği belinde.
Gül de takmış gül de takmış al dudaklar mor sümbüler öyle de güzel ince de belli ince de belli yar beline beline sarılamam.
Ah geceden duramam ah öteden birden bakış atma ah yerimde duramam.Ah yıkadım kurudum çarşafı serdim ipek yorganı ah günahı sevabı boyunuma
Gel bu gece koynuma.Dedim ona ey güzel böyle mi geçer bu geceler bu geceler neymiş anam bizim bu keder ne zamana kadar böyle gider böyle gider.
Yar beline beline sarılamam ah geceden duramam ah öteden birden bakış atma ah yerimde duramam ah yıkadım kurudum çarşafı serdim ipek yorganı ah günahı sevabı boyunuma Gel bu gece koynuma.
Yar beline beline sarılamam ah geceden duramam ah öteden birden bakış atma ah yerimde duramam ah yıkadım kurudum çarşafı serdim ipek yorganı ah günahı sevabı boyunuma Gel bu gece koynuma.
Yar beline beline sarılamam ah geceden duramam ah öteden birden bakış atma ah yerimde duramam ah yıkadım kurudum çarşafı serdim ipek yorganı ah günahı sevabı boyunuma Gel bu gece koynuma.
_________________________________________
Bora beyi unutmuş delice şarkıya eşlik ediyordum taki sonuna doğru bora bey de eşlik edince durdum.
Balonun olduğu yere gelmiştik arabadan inip merdivenlere doğru ilerledik bi anda gazeteciler önümüzü kesip fotoğraf çektiler bora bey.
Elimi tutup hızlı hızlı aralarından geçtik kapıdan karı koca gibi duran ve öyle olan iki kişi karşıladı.
Bora beye ayrılmış olan yere doğru geçtik tanımadığım bir adama sürekli bana bakıyordu ve bu beni rahatsız ediyordu bora adama adam bana bakıyordu.
Herkes gelince bir kaç konuşma yapıldı daha sonra dans müziği çaldı Herkes birbirini kaldırıyordu.
Beni sürekli süzen adam dans için olsa gerek yanıma geliyordu ki bora bi anda elimden çekip elini belime atıp dans etmeye başladık.
Boranin kıskandığın anlamak zor değildi.
Lavaboya kalmamak için izin istedim boranın gözleri sürekli dudaklarıma kayıyordu bunu fark ediyordum.
Lavaboda işim bitince çıkacaktım ki konuşma olucak diye ışıklar kapatılır bir tek sahneye ışık verildi ama benim olduğum taraf ışık hiç gelmiyordu.
Bir el beni çekti ve duvara yasladı kafasını boynuma getirip kokumu içine çekti kokusu bana gelince bora olduğunu anladım.
"Bora" fısıldadım yüzüme baktı Bi anda dudaklarıma yapıştı bende karşılık verdim öpüşmemiz derinleşiyordu birbirimizi nefesis bırakana kadar öptük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diğer Yüzüm
Fiksi Umum"Karanlıkta korkak anı tepkilere karşı korkusu olan bir kız" "Karanlığı seven herkesin korktuğu yer altı dünyasının mafya lideri" Sizce bu iki insan karşılaşırsa ne olur?