HELOOO YENI BÖLÜMLE GELDIMMM
Bu bölüm birza geç geldi ama dediğim gibi iki kitap yazıyorum oda yakında yayında olucak size iyi OKUMLARA.......başımın ağrısı ile uyandım tabi gözümü bile açmıyordum en sonunda açtım bir dk ben neredeyim simsiyah bir odadaydım burası neresi geceyi hatırlamaya çalıştım en son bora bey beni kucağına almıştı ve ben şu an onun evindeyim ben bunları düşünürken aşağıdan sesler geliyordu odadan çıktım merdivenler vardı iki basamak indim ses daha yakın geliyordu bu yüzden duyuyordum....
Sessizce onları dinledim bora beyin sesi geldi bora"onu buraya getirdim yukarıda uyuyor o yüzden sessiz konuş" o kişi ben oluyordum sanırım ve bir kadın sesi geldi"onu buraya getirmemen gerekiyordu bu çok tehlikeli" hiç bir şey anlamadım noluyo o sıra bora bey iç çekti ve konuşt bora bey" biliyorum ama bu kızda bir şey var beni kendine çekiyor özellikle dün gece olanlardan sonra onu asla bırakmam" ne umarım o kişi ben değilimdir ve yine o kadın konuşt" Peki aşık olmuş ola bilirsin" güldü ve devam eti"her neyse ben gidiyorum yarın tekrar konuşuruz kızı üzme sakın hadi öptüm bay bay" dedi bora bey de ona görüşürüz dedi ve kapı kapanma sesi geldi...
Hemen merdivenler'den indim yeni iniyormuş gibi indim. Beni görünce baştan aşağı süzdü daha sonrasında ben konuştum"ben buraya nasıl geldim" kaşlarımı çatarak konuştum güldü" yorgundun sarhoş olmuştun bayıldın bende seni evime getirdim" anladım dercesine kafamı saladım" kusura bakmayın rahatsız ettim teşekkür ederim beni orda bakmadığınız için" gülümsedi" rahatsız etmedin aksine hoşuma gitti" sonunu sessiz söyledi ama ben duydum.
"Tekrar dan teşekkür ederim ben gitsem iyi olucak" dedim" bildiğim kadarıyla annen köye gittmiş" o nerden biliyor ki her neyse"evet efendim köye gitti" anladım dercesine kafasını saldı"ben seni bırakırım dedi"
" yok ben giderim teşekkür ederim" güldü bana doğur adım atı biraz daha atı ve şuan burun burunaydık derince
" bugün burda kal evde tek kalma zaten yarın şirkete gidicez beraber gideriz"
Hiç bir şey diyemedim çünkü olayın şokundayım şokta olduğum anldi güldü ve geri çekildi" ben atıştırmalık bir şeyler hazırlıyorum sende istersen git yukarıda üstünü değiştir bir kaç rahat Şeyler aldım" nasıl ya bence bunları bir kenara bırakıp yarın eve dönünce düşünürüm"Teşekkür ederim o zaman ben Üstümü değiştirip geliyorum"dedim o bir şey demeden ben yukarı çıktım giyinme dolabına doğur gittim rahat bir şey bakıyordum ama hepsi açıktı her neyse bir tane seçtim
Ezginin giydiği:
Acıktı ama en kapalısı buydu giydim aşağı indim bana döndü baştan aşağı süzdü gülümsedi bana dönüp" acıktık geç masaya yemek yiyelim" kafamı saladım masaya oturduk bu adama karşı duygular besliyordum ben sanırım seviyorum ama bunu asla söylemem..
Yemek yedikten sonra salonda oturup filim izliyorduk şuan yanımdaydı sürekli bana dönüyordu nedeni filim duygusal bir filim o yüzdendir bir sahnede dudaklarımı büzdüm ve bunu 3 kez yapmıştım bora beyin kendini zor tuttuğunu ve bir anda dudaklarıma yapıştığı an anladım...
Kendime gelince karşılık verdim öpüşmemiz derinleşiyordu Bi anda beni kucağına aldı bir elini belime diğer elini boynuma koydu nefes almak için ayrıldık utanmıştım bunu fark edince oda güldü"kalbimi çaldın kadın"ben şok olmuştum bunu fark edince tekrar dudaklarıma yapıştı bende şokumu bir kenara bırakıp karşılık verdim eli bacaklarıma gitti ve okşadı bunun sonu yatakta biteceğini ikimizde anladık ve ayrıldık ben kucağına dan indim ve konuştu"bu gece beraber uyuyalım mı lütfen" Evet bunu dedi ne diyicem diye düşündüm ama bende istiyordum onda Hoşlanıyordum ben onu seviyordum kabul ettim..
Odaya gelince duşa girdi ne yapacağı aklıma gelince utandım ve yatağın bir köşesine uzandım düşünüyordum bora duştan çıktığında olanlar aklıma gelince gülümsedim ve gözümü kapatım yatakta hareketlilik oldu bora'nın uzandığını aldım bir el belime sarılıp beni kendine çekti ona doğru dönüp başımı göğsüne koydum saçıma öpücük kondurup" iyi geceler dünyamın güzel kadını" gülümsedim "iyi geceler" dedim ve onun kokusunu içime çekip Kendimi uykuya bıraktım...
BÖLÜM NASILLLLDII evet bora aslında ilk görüşte aşık oldu ezgiye ezgide onaa yeni bölümü de yazmaya gidiyorum size iyi OKUMLARA...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diğer Yüzüm
Ficción General"Karanlıkta korkak anı tepkilere karşı korkusu olan bir kız" "Karanlığı seven herkesin korktuğu yer altı dünyasının mafya lideri" Sizce bu iki insan karşılaşırsa ne olur?