YOLDAŞLIK

717 36 2
                                    

"Ne demek burada kalacaklar ya buraya adımlarını bile atamazlar."diye bağrıyordu genç kız.Duyanlar şöyle bir bakıyor hatta oturup genç kızın bu komik hallerini izlemek bile istiyorlardı.Alışıklardı Ginny'ye ama Molly Weasley'in suratını görünce çıkıp gidiyorlardı.

"Sen Ginevra Molly Weasley oraya gelrsem saçlarını eline veririm.Çeneni kapa ve otur .İkiside buraya gelecekler ve sende sesini çıkarmayacaksın.Yoksa Crucio lanetini üstünde kullanırım ".Ginny Weasley annesinin bunu yapamayacağını tahmin ediyordu ama annesinin sağı solu belli olmazdı.
Yarım saat geçmedi ki odaya hızlıca iki kişi geldi.Bunlar Draco Malfoy ve Pansy Parkinson'dan başkası değildi.Ve bir ses duyuldu ."Ya Fred ver şunu"ve bir patırtıyla genç kız merdivenlerden yuvarlandı.Norman bir kız olsaydı mesela o an odada bulunan Pansy hüngür hüngür ağlardı.Ama Weasley
bir quidditch oyuncusuydu ve herşeyde ağlamazdı.
Draco Malfoy zaten buraya gelmekte hata yaptığını ve ailesine ihanet ettiğini düşünse de o bir korkak değildi ve bütün yazını burada geçirmek biraz tuhaf olacaktı.
1 ay önce
Draco boş bir vaktinde Slytherin ortak salonuna gidip Pansy'i buldu ve kolundan çektiği gibi çıkardı.Zaten bundan sonrası, kolaydı.Önemli olan kısmı buna karar verebilmekti ki vermişlerdi .Şimdi tek yapmaları gereken Potter'ı bulmaktı.
Draco :Hey Potter bir baksana.
Harry:Ne var Malfoy .Seninle uğraşamam.
Draco:Önemli bir şey söyleyeceğim.
Harry :Tamam beni takip edin.
Draco Pansy'i tuttuğu gibi sürükledi.Genç kız bunun farkında bile değildi.Draco Pansy'nın ne düşündüğünü az çok tahmin edebiliyordu.O da ailesine ihanet etmekten dolayı vicdan azabı çekiyordu.
Harry :Tamam hadi söyleyin ne söyleyecekseniz.
Pansy:Harry şeyyy şimdi bak lütfen bize ön yargılı yaklaşma .Yoldaşlığı tekrar kuruyormuşsunuz.Bizde katılmak istiyoruz.
Draco Harry'nin kendi içinde savaş veren gözlerine bakıyordu.Bir an düşündü eğer Harry'nin yerinde olsaydı onları affeder miydi.
Tabiki etmezdi.
Harry :Peki Nereden öğrendiniz ?
Draco:Iıı şey sanırım biz Granger ve Küçük Weasley konuşurken duyduk yani ben duydum.
Harry :Ama buna ben karar veremem .Sanırım Dumbledore ile konuşmalıyız.
Pansy: Hadi gidelim ne duruyoruz.
Harry o an Quidditch antremanı olduğunu hatırladı."Siz gidin konuşun benim antremanım var "dedi . Bunu Dumbledore 'a anlatınca Ilk düşündüğü önünde duran iki gencin hayatı tehlikedeydi.Ama bunu onlardan gizlemedi.Eğer onlara katılırlarsa hayatlarının tehlikeye gireceğini fakat eğer kararlılarsa can güvenlikleri için yoldaşlıktan birinin evinde kalmaları gerektiğini söyledi . Draco , Pansy'e şöyle bir baktı ve kabul ettiğini söyledi.Pansy başını sallamakla yetindi .
(Bizde böyle günümüze geliyoruz)
Kızıl saçları beline iniyordu genç kızın.Aynanın karşında kıyafetini düzeltti ve asasını aldı.Bu evde her zaman hazırlıklı olmalıydınız .Çünkü kızın tam 5 ağabeyi vardı ve 2si tam baş belasıydı. Kapıyı açtı ve tam tahmin ettiği iki kişi asasını aldı ."Fred ,ver asamı seni şapşal .Ah meelim tanrı aşkına veresen be"dedi .Bir yandan konuşuyor .Bir yandan abisinin havaya kaldırdığı asasını almaya çalışıyordu .Birden Fred merdivenin başından çekildi ve genç kız merdiveninden aşağıya yuvarlandı. O anda Malfoy ve Parkinson'u gördü.Ve o an farketti ki yaz hiç olmadığı kadar değişik geçecekti .Ardından Harry'de cisimlendi ve birden salonda belirdi. Bu yaz Ron , Harry , Hermione , Ginny , Draco ve Pansy Grimmauld Meydanı No 12 de kalacaklardı. Molly odaları hazırladı . Kızlar bir odada ,erkekler ise yanlarındaki odada yayacaklardı. Pansy hemen yemeğini yiyip odasına girdi.Hermonie bir baş hareketiyle Ginny'i arkasından girmeleri için zorladı . Odaya girdiklerinde bekledikleri son şey ağlayan bir Pansy'di.Ne olduğunu bilmiyorlardı.Ama Ginny yanına , Hermonie de karşısına oturdu.Ginny "Ne oldu istersen anlat"dedi .Pansy"Bben kendimi çok kötü hissediyorum .Aileme ihanet etmiştim gibi geliyor . Aynı zamanda sizlere zamanında çok hakaret ettim .Şimdi sizin sofranızda oturmak çok yanlış hissettiriyor." dedi . Ginny"Sen iyi olanı yaptın .Hem bak biz seni affettik .Ama kuru kuru olmaz . Evet size bu gecenin süprizin açıklıyorum.Pijama partisi". Odada bulunan diğer iki kız gülümsedi .İkisi de biliyordu ne olduğunu. Hermonie"Tamam ben Molly'den cips istiyeceğim . Varsa biraz kola . Mr. Weasley'de vardır. Ginny ve Pansy de pijamalarını çıkardılar . Ginny' nin pembe kedimi bir pijaması , Pansy'nın ise yeşil baykuşlu bir pijaması vardı. Hermonie içeri girdiğinde elinde dolu üç poşet vardı. Bu kadar şeyi nereden bulduğu çokta önemli değildi.Ama o kadar çok şey vardı ki bunları yemeleri imkansızdı. Hermione bunları kenara koydu ve diğer elindeki müzik çalardan bir şarkı açtı .Sesini son ses açtı ve dans etmeye başladı . Pansy "Senin bu halini hiç bilmezdim Granger "dedi ama sonradan farketti " Yani şey Hermione"dedi ve o da dans etmeye başladı . Bunları çocukta bulan Ginny o sırada Hermione'nin pijama gitmediğini farketti ve ona pijamalarını giymesini söyledi .Hermione pijamalarını çıkardığında ikiside ona inanamaz bakışlarla baktılar. Merlin aşkına kim kitaplı bir pijama alırdı ki? O anda kapı tıklandı ve içeriye bir adet Malfoy girdi.
Malfoydan
Saat gecenin biriydi ve yan odadan gelen gürültü çok fazlaydı.Sanırım alt kata tılsım yapmıştı ki uyanmadılar.Ama Potter ve Weasley ben uyanıktık.En sonunda "Yeter be ben gidip uyaracağım.Ne bu gürültü" dedim ve yataktan kalktım.
Odanın kapısına geldim ve kapıyı açtım . Ve içerideki manzara inanılmaz komikti.Yatakta her tarafına cips bulaştırmış bir Weasley ve beraber hayatımda bir daha hiç göremeyeceğim komiklikte dans eden Granger ve Pansy . Gülmeyi kestiğimde hepsi bana bakıyorlardı . Potter ve Weasley geldiğinde kızlar tamamen kıpkırmızı olmuşlardı.Hemen"O parti varmış .Bizi niye çağırmadınız kızlar diyip Ginny'nin yanına oturdum . Sonra genç kız "Bu bir pijama partisi Malfoy erkekler giremez ."dedi.Pansy "Bence kuralları değiştirebiliriz " dedi. Ginny Pansy'e inanamaz bakışlar atıyordu.Ama Potter ve Weasley çoktan oturmuştu . "Ee napıyoruz şimdi " diye konuştu kızlarla. Hiçbiri ne yapacaklarını bilmiyordu . Harry "Şişe çevirmeye oynayalım." dedi."O ne Potter . Ben oynamam öyle saçma bir oyun ." dedim. Hermione "Hadi ama Draco bak anlatsın harry size bende veritaserum getireceğim."söyledikten sonra bavulunu karıştırmaya başladı . Potter oyunu anlattıktan sonra oynamaya başladık. Pansy'nin getirdiği ateş viskisini veritaseruma karıştırıp içtim .Birkaç soru sonra gözlerim kapanmaya başladı.

KIZIL (Draco&Ginny Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin