Merhaba eğer bunu okuyan varsa tabi. Evet Drinny yazıyorum ama kurgu tam belli değil . Bir de @6stargrl9 yorumun ve vote için Sağol biliyorum bölüm araları biraz uzun ama ben buna çok uğraşıyorum tek tek araştırıyorum o yüzden azıcık zorlanıyorum lütfen kusura bakmayın.
SABAH (Mutfakta)
Nasıl ya?Demek tüm gece saçma sapan şeyler yaptık ha ? Peki ben niye hatırlamıyorum ? diye sordu Ginny inanamayarak.
" Çünkü benim sevgili arkadaşım gece birilerinin getirdiği içkiden içtin ve saçma sapan şeyler yaptın " dedi bir yandan Pansy 'e ters ters bakarken.
" Ah Granger gerçekten mi ? Şu an şikayet ediyorsun ama akşam sende içtin olsaydı daha da içerdiği değil mi? " diye kendisine yapılan sataşmaya karşılık verdi .
"Neyse kızlar ben bizim kata çıkıyorum büyüyü kaldıracağım. Annem kata giremeyince bir aksilik olduğunu farkeder " bir yandan da geri geri merdivene çıkıyordu ki sert bir şeye çarptı. Bir an çarptığı kişi birkaç basamak yüksekte olduğu için bakışlarını yukarı kaldırdı ve Draco Malfoy un Gri- mavi gözleriyle karşılaştı.Bir an sadece o gözlerde boğulma istedi .( Başka kim olabilirdi ki bu bir Drinny)
Malfoy'dan
Sabah kalktığında korkunç bir baş ağrısıyla kalktım . Tabi akşam içtiğimiz ateş viskisi yüzündendi. Bir ağrı kesici iksir için aşağı inmeye yeltendim ki tekrar yerine oturdum .Biraz ayıldığında aşağıya indim gözlerimi ovuşturarak . Ki Ginny'ye çarpmadan önce de bunu yapıyordum o yüzden farketmemiştim zaten orada olduğunu.
Kızı belinden yakaladım ve düşmesini önledim. O sırada ellerine değen o yumuşacık saçlara dikkat ettim .Kızıl saçları sanki alevler içindeyimiş gibi bir hava yaratıyordu. Sonra gülmeye başladı . O kadar şaşırmış gibi duruyordu ki yüz ifadesine bakarak gülmemem imkansızdı .Ginny'nin şaşırmış yüzü ve dolgun dudakları kıza inanılmaz bir güzellik katıyordu.
Draco nun güldüğünü farkeden geç kız gözlerini kısarak baktı. Malfoy gülmeyi kesene kadar çoktan gitmişti kız .
Zaten çok asabiydi kız. Sanki saçları ona ateş katıyormuş gibi bir anda parlardı.
Harry ve Ron'da aşağıya geldiğinde Hermione konuşmaya başladı."Bakın çocuklar şimdi dün gece tuhaf şeyler oldu ve sanırım bunun tamamını hatırlıyan yok ve bende anı olsun diye bunları kameraya almıştım "dedi.Sonra benim ve Pansy'nin bakışlarını farkedince ekledi" Kamera gördüklerini kaydeden bir cihazdır "Yaklaşık bir saat sonra
(HERMİONE)"Evet hazır hadi başlatalım. " ve oturdum . Mr. Weasley'den istedim ve benim için kamerayı bir projeksiyon olacak şekilde ayarladı. İzlemeye başladık ve ilk komik sahne Pansy 'den geldi.Tavuk taklidi yapıyordu fakat o kadar gerçekçiydi ki herkes kahkahalar boğuldu. Diğeri de Ron'dan gelmişti. Malfoy ile dans ediyorlardı . Diğerinin de Ginny den gelmesi beni hiç şaşırtmamıştı. Bu yüzden şapkası ve çarşaftan elbisesiyle yürürken düşmesi yeterince tuhaf gelmedi. Sonra birazcık daha bekledik .Işık kapanınca bende kamerayı kapattım. Kısa bir sessizliğini ardından gülmeye başlayan ilk kişi Harry'di .Ardından bende katıldım .Diğerlerinin gülmesi ise biraz zaman aldı.Çünkü rezil olmayı kendilerine yediremiyorlardı. Sonra Ginny sıkılıp " Tamam yeter hadi gidelim ben sıkıldım" dedi.Ve kalktı .Hepsi de sanki onu bekliyormuş gibi arkasından gittiler .Hermione ise arkalarından gidecekken kamerayı kapatmadığı aklına geldi. Kamerayı eline aldı ve hala devam ettiği farketti. Kapatacakken öyle bir şey görmüştü ki kamerayı elinden düşürdü.Eğer kamera düşüp parçalanmasaydı evdeki Weasley'ler biricik kızlarının bir ay öncesine kadar düşman saydığı adamla öpüşmesini doğru bulmazlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL (Draco&Ginny Fan Fiction)
Fanfic"Fikrimi değiştirdim Malfoy çok eğlencelisin" Wattpadde çok fazla Drinny yok .Sadece birkaç tane var .Ya da ben göremedim.Varsa özelden mesaj atın.Bunu okurken lütfen bütün ciddiyetinizi boş verin ve sanki siz yazmışsınız gibi yapın .Biliyorum ç...