Yaptığım şakanın üzerinden 3 gün geçti.Aslında herşey normaldi diye düşündüm. Yaklaşık bir saat sonra yanıldığımı anladım
Koridorda yürürken bir an üzerimde sert bakışlar hissettim .Arkama döndüğümde bir an sırtından aşağıya soğuk terler boşaldı. Malfoy o kadar sert bakıyordu ki eğer bakışlarla öldürülebilseydi kız yaklaşık bir on kere ölmüştü .Bu şaka tüm karizmasını çizmişti tabi. Hogwarts günlerce bu konuyu konuşacak. Malfoy ' un girdiği her ortamda ona gülen bakışlar olacaktı ve Malfoy bunu onun yanına bırakmazdı.Beklediği de olmuştu . Iksir dersi çıkışı Malfoy tarafından kolundan tutularak sürüklenmeye başladı.
Draco , Ginny'nin kolunu bıraktığını ihtiyaç odasına gelmiştiler. Ama Draco ne kadar sinirli Ginny de onun kadar çok sinirli gözüküyordu. Buraya gelmeden önce koridorları arka arkaya geçerken ona acıyan bakışları görmüştü .Ortalıkta Malfoy ' un onu mahvedeceği hakkında dedikodular olduğuna dair soyadı üzerine bahse girebilirdi. Ki soyadını en az Malfoy kadar seviyordu.
"Senin yaptığını biliyorum Kızıl kafa" bir yandan volta atarken.
"Neyi şu sana yapılan şamatayı mı Malfoy. Ben yapmadım ama kiminse çok iyi yapmış Malfoy. Çok başarılı."dedi dişi genlerinden gelen ustalıkla yalan söyleme özelliğini kullanırken.
" Sen benle dalga mı geçiyorsun Ginny"
"Hayır Malfoy bunu sana benim yaptığımı kanıtlayabilir misin"diye sordu.
Gittikçe birbirlerine yaklaşan iki genç bir an birbirlerini öpmenin nasıl birşey olduğunu düşündüler.(Multimedia)
O an kapıldıkları büyüden ilk çıkan genç kız oldu .
"Demek kanıtlayamayacaksın. Olsun Malfoy üzülme "dedi bir sırıtma yollarken.
"Aa bence Weasley , gecenin körü odama girmek seni ele verdi" dedi kızdan pis bir sırıtmayla ve odadan çıkıp gitti.
Arkadaşlar yorumlarınız ve oylar için çok teşekkürler.Biliyorum ara verdim ama bizim bilgisayar iflas etti.Ben de telefondan yazıyorum bu da çok sinir bozucu.
Sizce yavaş mı ilerliyorum.
Neyse kucak dolu sevgilerle
BEN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL (Draco&Ginny Fan Fiction)
Fanfiction"Fikrimi değiştirdim Malfoy çok eğlencelisin" Wattpadde çok fazla Drinny yok .Sadece birkaç tane var .Ya da ben göremedim.Varsa özelden mesaj atın.Bunu okurken lütfen bütün ciddiyetinizi boş verin ve sanki siz yazmışsınız gibi yapın .Biliyorum ç...