Harry ve Hermione hızlıca yürürken iki kızıl kafada onlara yetişmeye çalışıyordu.Ginny sabahtan beri dördüncü kez neden Draco ve Pansy'nin onlarla gelmediğini sordu.Hep aldığı cevaptan sonra susmaya karar verdi .
Trene geçtiklerinde saat tam olarak 10:45 ti. İstemeden de olsa kızlar bir tarafa erkekler bir tarafa oturdu . Kızıl kız sabahtan beti merak ettiği cevabı almak için Draco yu aramaya başladı .Gözleriyle sarı bir Kafayı bulması yaklaşık on dakikayı bulmuştu .Tam ona seslenecekken Draco ondan önce "Vay Kanıbozuk Weasley'de buradaymış.Napıyorsun sevgilin yaralıkafa nerede. Yoksa o bulanıkla mı kırıştırıyor "dedi. Bir an afalladı genç kız . Ne demekti bunlar . Bütün yazı birlikte geçirdikten sonra bunlar çok saçmaydı.Ama madem Malfoy böyle oynamak istiyordu o zaman böyle oynarlardı."Hayır Malfoy ,Harry ve Herm arasında öyle bir şey yok senle Parkinson gibi değiller ayrıca olsa bile beni ilgilendirmez."diye cevapladı karşısındaki genç adamı."Asânı çek kanıbozuk ."dediğinde Ginny Çoktan asasını çekmişti.Sonra sınıf başkanı abisi geldiğinde (Ron
Weasley) ayrılmak (!)zorunda kaldılar. Ginny kendi kompartmanlarına geldiğinde siniri hala geçmemişti. O gerizekalı bütün arkadaşlıklarını mahvetmişti.Ama madem eskisinden sert saldıracaktı karşılığını alacaktı .Sadece savunma da yapmayacaktı. Abileriyle saldıracaktı o ikizler bu iste iyiydi ve kız onlarla büyümüştü. Tabiki onun da birkaç numarası vardı."Hey Ginny orada mısın hey noluyor"dediğinde ginny yaklaşık bir saattir Malfoy 'a yapabileceği şakaları düşünüyordu. "Sonunda bir saattir sesleniyoruz duymadın mı?"diye sordu Hermione endişeli şekilde.
"Ben size bir şey Söylemek istiyorum .Koridorda Malfoy 'la karşılaştık da sizce eskisi gibi davranması normal mi ? diye sordu kızıl kız.Harry merakla "Nasıl yani eskisi gibi"dedi.Çünkü eğer Malfoy tahmin ettiği şeyi yapıyorsa gerçekten onları düşünüyor demektir. Kız olanları anlatınca ,
"Tamam istediği olsun karşılık istiyorsa veririz"dedi Harry .
Genç kız tekrar kompartmandan çıktı.Ama bu sefer bir sarı kafadan intikam alabilmek içindi.İkiz abilerinin kompatmanına geldiğinde herkese "Çıkın hemen "dedi ve sonra aile meselesi oldugunu ,defolup gitmelerini söyledi.
Fred. George. Ginny
"Ne oldu kız kardeş . Neyin var"
"Malfoy bize eskisinden sert saldırmak istiyormuş""Aklında bir plan mı var kız kardeş"
"Sanırım sizin şu çıban çıkaran haplardan kullanabiliriz . Tamamlandılar mı Fred"
Kızıl bir kafa kompartmandan çıktığında elinde iki hap vardı . Bir kez daha Harry'lerin yanına geldiğinde kızlar onları dışarı çıkarıp giyindiler.Hogwarts'ta birinci sınıfların seçiminden önce Ginny Dobby ile konuşup hapları Draco 'nun içeceğine koyması için ikna etti.Malfoy ailesinden nefret eden Dobby bunu tereddütsüz kabul etti.Sanırım ilaç sandığından daha değişikimiş ki Draco Malfoy ilacın etkisi anca bir sonraki gün iksir dersinde görüldü.Haberleri ulaştığında Draco Malfoy çoktan revirdeydi.Kız revirlik bir şey olduğunu düşünmemişti. Hemen tekrar abilerini buldu.
"Fred , George siz ne yaptınız?"
" Kız kardeş sana ayar sorunları olduğunu söylemiştik"
"Of neyse ben bir bakacağım umarım kötü bir şey olmamıştır." dedi ve Gryfindor erkekler yatakanesine yöneldi. Gizlice Harry'nin görünmezlik pelerinini aldı ve revire gitti. Revire girdiğinde uyuduğunu farketti.Ama şakası hiç etkisini göstermemişti. Sadece bayılmıştı. Geldiği gibi geri çıktı kız . Fakat bilmediği birşey vardı . Draco Malfoy bunu kimin yaptığını biliyordu ve yanına bırakmayacaktı.
Nasılsınız gençler . Bu bölümü telefondan yazıyorum .Saat 04:30 ve ben bölümü 2 günde bitirdim . Sanki fena olmadı ha. Neyse okuyanlar votelerse muhteşem olur
Sevgilerle
YAZAR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL (Draco&Ginny Fan Fiction)
Fanfiction"Fikrimi değiştirdim Malfoy çok eğlencelisin" Wattpadde çok fazla Drinny yok .Sadece birkaç tane var .Ya da ben göremedim.Varsa özelden mesaj atın.Bunu okurken lütfen bütün ciddiyetinizi boş verin ve sanki siz yazmışsınız gibi yapın .Biliyorum ç...