Taehyung
~~~~~~~~~~~Sabah alarmımın sesiyle kalktım. Saat 7.30'du. Hızlıca kalkıp yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım. Ve günlük giysilerimden giydim. Çantamı da alıp evden çıktım ve Rose'yi aradım.
-Rose ben çıkıyorum. Sen de çok.
-Tamam Taehyung. Görüşürüz.
-Görüşürüz.
Arabayı çalıştırıp hızlıca Rose'nin evine doğru Sürdüm. Yaklaşık 15 dakika sonra oradaydım. Rose de 5 dakika sonra arabaya bindi.
-Günaydın.
-Günaydınn.
-Valla senin yüzünden Şoför oldum. Sabah al, akşam bırak. Arabanın masrafı artıyor kızım. Bundan sonra senden para alcam ya. Getir Taehyung götür Taehyung. Getir götür Taehyung oldum ya.
Dedim şakasına. O ise gülerek beni dinliyordu.
-Getir götür Taehyung ineyim istersen?
-Hey hadi ama şaka yapıyorum.
-Biliyorum ya. Sana ayak uydurdum.
-Ben de sana. Eee heyecanlı mısın?
-Çok heyecanlıyım.
-Belli.
-Ee bugün ameliyatın var mı?
-08.30'da bir ameliyatım var.
-Tamam. Hastan da 09.30'da geliyor.
-Evet biliyorum.
-Hastalarının her şeyini takip ediyorsun zaten Taehyung.
-Hayatları söz konusu.
-Evet.
Kalan sessizlikten sonra hastaneye varmıştık. Hızlıca hastamın yanına gittim.
-Günaydın Bay Park. Değerleriniz şuan gayet normal. Bu da kurtulacağınızı göstermekte. Peki ya siz hazır mısınız?
-Ben hazırım doktor bey. Ama ondan önce bir şey sorabilir miyim?
-Tabiki Bay Park. Ben burada bir kez daha ameliyat olmuştum. Beni ameliyat eden çok iyi bir kızdı. O nerede acaba?
-Doktorunuzun ismi neydi?
-Ahm şeydi Kim Jisoo.
Bir ameliyattaki en önemli şey hastanın moralidir. Ve ben bu hastamın moralini bozamam. Zorla ağzımdan şu kelimeleri çıkardım.
-Doktorumuz şu anlık izinde.
-Ha öyle mi? Peki evladım.
-Az sonra sizi alacaklar.
-Tamam evladım.
Odadan çıktığımda hemen ameliyathaneye doğru ilerledim. Önlüğümü giydim, maskemi ve bonemi de taktıktan sonra ameliyat yerine girdim. Bay Park çoktan buraya getirilmiş ve bayıltılmıştı.
-Başlayalım arkadaşlar.
Yaklaşık 1 Saat sonra ameliyat başarıyla geçmişti. Hızlıca oradan çıkıp ellerimi yıkadım. (vesariye vesariye.) Sonra hemen yukarı çıktım. O da etrafa baskınına beni aradığını anladım.
-Chaeyoung.
-Ah Taehyung Seni arıyordum.
-Ne bu acele?
-Tüm hastane olarak eski doktorumuzu karşılayacağız.
-Jisoo'yu mu?
-Evet. O girdiği an konfeti patlatıp pasta keseceğiz.
-Rose tümörü olan birisi için bu iyi bir şey değil.
-Hadi ama Taehyung.
-Tamam ama yanına çok insan yaklaşmasın. Pastayı da odasında kesin. Ne kadar mümkünse gürültü az ve insanlar ona uzak dursun. Bunu bir şekilde herkese söyle.
-Tamam ben hastane grubuna şimdi yazarım. 10 dakikaya da Jisoo gelir. Sen de hastanenin girişinde dur. 5 dakika sonra yanına gelirim.
-Pekala.Aşağı indim ve girişe doğru yöneldim. Işıkların çoğu kapatılmıştı. Hastaneye girecek bir kişi bu insanları göremezdi. Ben ilerlerken çoğu kişi Jisoo'nun doktoru olduğum için bana yol veriyordu. Az sonra Rose yanıma geldi.
-Geliyorlar.
-Tamam.
Dedim ve iyice girişe doğru kaydım.
Dışarıdan sesler geliyordu.-Jennie, Yoongi siz mesai sattinde değil misiniz? Niye beni almaya geldiniz? Görevliler gelirdi.
-Hey Jisoo kırk yılın başı seni görüyoruz zaten. Hadi ama.
-Tamam. Peki niye ışıklar yanmıyor.
Yoongi tam ağzından kaçıracakken Jennie lafa atladı.
-Elektrikler kesilmişti. Jeneratör'lerin çoktan devreye girmesi gerekiyordu. Ne oldu acaba?
Dedi bilmiyormuş gibi davranan Jennie.
Tam içeri girdiklerinde iki kişi konfetiyi patlattı. Ve ışıklar yandı. Jisoo şaşkınlıkla etrafa bakarken birden bağırdılar.
-HOŞGELDİN ESKİ DOKTORUMUZ. GİTMEMEN DİLEĞİYLE.
Dediler ve pastayı Jisoo'ya doğru tuttular.
-Dilek tut.
Dedi Rose.
Gözlerinden akan yaşlarla dilek tutup mumu üfledi Jisoo.
-Hepinizi çok seviyorum.
-Biz de seni.
-Bize bağırmalarını bile özledik.
-Umarım yakında olur.
Dedi Rose.
-Evet. Siz kesin çok kaytardınız. Siz bir cezayı hak ettiniz.
Dedi gülerek Jisoo.
Hepsi onun bunu demesi üzerine gülmüştü.
-Seni iyileştirmek için elimizden ne gelirse yapacağız.
Dedi Yoongi.
(Bu arada Yoongi, Jennie, Rose ve Taehyung beyin ve sinir cerrahları.)
-Bence artık dinlenmelisin.
Dedi Rose ve Jisoo'yu tekerlekli sandalyeyle odasına doğru götürdü. Tabiki Jennie ben ve Yoongi de Rose'yi takip ettik. Odasına geldiğimizde de Jisoo konuşmaya başladı.-Anlamıştım zaten. Bir sürpriz varsa Yoongi unutur. Ve tam diyecekken Jennie onun yerine konuşur.
-Aptal sen niye benle geldin ki? Bu kız her şeyi biliyor.
-Ama hayatım. Ne yapabilirim?
-Ay tamam sus.
Jisoo ise sorar gözlerle hem bana hem de Rose'ye bakıyordu. Rose ise sonradan anlamış olacak ki konuşmaya başladı.-Ah tanıştırmayı unuttum. Jisoo bu senin doktorun Kim Taehyung. Sen gittikten sonra o buraya baş hekim olarak geldi.
-Memnun oldum. Bay Kim.
-Ben de memnun oldum Bayan Kim.
-Ya ne bu resmiyet. İlerde Jisoo aramıza dönecek ve siz böyle mi konuşacaksınız.
-Rose dönmeyeceğim.
-Ne demek dönmeyeceğim.
-Beynimde bir tümör var ve neredeyse merkezde kurtulma ihtimalim çok düşük.
-Biz o ihtimali yükseltiriz.
-Siz olursanız o ihtimal yükselebilir. Evet kabul ediyorum.
-Kanseri iki kere atlatan birisi bunu da atlatır.
Dedim.
-Umarım.
-Neyse biz çıkalım Taehyung sen de gerekli işlemleri yapmaya başla. Tedaviye geç olmadan başlayalım.
-O iş bende.
Diğerleri odadan çıktıktan sonra elime serumu aldım.
-Sanki ameliyat olmak istemiyorsun gibi. Emin ol ki tam beyninin merkezinde tümör olan birçok hasta kurtarmışızdır.
-Evet bende kurtardım.
-O zaman neden öyle bakıyorsun?
-Ne kadar kanseri yenmiş olsam da o hastalık bende bir iz bıraktı. Artık hastalıklarla savaşmaktan yoruldum anlıyor musun? Ne kadar kazansam da yaralı çıkıyorum. Eski ben olamıyorum.O bunları söylerken ben de serumunu takmıştım.
-Sana söz veriyorum. Ameliyatından sonra ne tümör ne de kanserin sende iz bırakacak.
-Ya ameliyattan sağ çıkmazsam?
-Ameliyattan sağ çıkacaksın başka seçeneğin yok.
-Neden?
-Neden mi? Eğer tekrar eski gücünle savaşırsan yine kazanan sen olursun. Yoruldum diye savaştan çekilemezsin. Bu hem kendine hem de seni sevenlere bir hakaret olur.
-Öyle olsun. Ama hastalığa dair hiç iz kalmasın.
-Kalmayacak. Söz.
-Umarım.
-Şimdi çıkıyorum. Az sonra değerlerine bakmak için senden kan alacağım.
-Pekala.Odadan çıktığımda biraz şaşkındım. Tüm hastalarım kendilerini kurtarmam için yalvarırken o ölmek istiyordu. Ama ben Rose'ye Jisoo'yu kurtaracağıma dair söz vermiştim. Az önce de Jisoo'ya onu kurtaracağıma dair söz vermiştim. Şimdi de bu sözü kendime veriyorum. Jisoo'yu kurtaracağım.
__________________
Yeni bölümle herkese merhaba.
Sizce nasıl gidiyor.
Aklımda çok iyi şeyler var.
3. Bölüme kadar bekleyin
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"DOCTOR"
Storie d'amore"Beni o ıvır zıvırlarla değil. Kalbinle iyileştir Kim Taehyung."