ا♡لكاتبة تتحدث♡
داغر عندما رأي كيان شعر بالغضب وفي النفس الوقت بسعادة لم يفهم مصدرها
داغر(انتي تاني)
كيان (استغفرالله انا قولت انه يوم مش معدي عشان يخلص بالوش ده)
داغر بغضب (يابت لمي لسانك احسنلك)
كيان ( ياعم روح انت مفكر نفسك مين يعني)
داغر ( مفكر نفسي صاحب الشركه الي انت فيها دلوقتي ولو ماسكتيش انت مش عارفه ايه الي ممكن يحصلك هتندمي صدقيني)
كيان (انا مش عارفه ايه سر الغرور ده ده انت حتي وشك محروق خمس مرات قبل كده)
داغر بأبتسامة جانبية ( انتي الي بتجبيه لنفسك وجيتي برجلك)
كيان (انت ماتقدرش تعملي حاجه عشان انت محتاجلي)
داغر(لا علي فكره انا ممكن اقتلك واجيب غيرك في ثانيه)
كيان (يجي غيري مش هيجي زي وانت هتلاقي واحده في شطارتي أصلا)
داغر ( اه هلاقي في اشطر واجمل منك بكتير ياعجوزه أنت بس هو قدرك الأسود الي جابك هنا)
كيان كانت ستتكلم لكن توليب سبقتها وهي تمسك يدها وتضغط عليها ( خلاص بقا اسكتي شويه). ثم نظرت لداغر (معلش يافندم هي كده علي طول لسانها متبري منها معلش عيله وغلطت)
كيان ( هو انا فعلا عيله بالنسبه لجدو ده)
توليب ضربتها بخفةعلي ساقها وقالت من تحت اسنانها (اسكتي بقي الله يهدك)
داغر ( يارب صبرني و ما قمش اقتلها)
كيان (مانا قولتلك ماتقدرش انت شكلك اصلا مابتعرفش تمسك مسدس)
داغر فتح درج مكتبه وكان سيخرج المسدس يفرغه في رأسها ليعرفها إن كان يستطيع ان يمسكه ام لا لكن توليب قطعت حبل افكره عندما وصل لدفنها علي الطريق الصحراوي
توليب ( خلاص يافندم حقك عليا سيبك من المتخلفه دي بس ممكن نتكلم في الشغل الي احنا جايين علشانه)
ونظرت لكيان ( وانتي اخرسي شويه واتهدي كده)داغر بجديه (انسه توليب انت مكتبك المكتب الي جنب مكتبي علي اليمين وهتبدئي شغل من بكره
وانت يا انسه كيان مكتبك الي جنب مكتبي من الناحيه التانيه وبردو هتبدئي شغل من بكره)توليب ( تمام يافندم عن اذنك)
داغر (اتفضلي)
توليب اخذت كيان وخرجوا من المكتب وداغر بقي ينظر لاثرها ويبتسم بخبث
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
كان ارون يجلس في غرفته كاالعادة شارد الذهن
F. b
طفل بدموع وصدمة ( يعني الكلام ده يا عمو يعني بابا كده مات)