17

1K 78 34
                                    

Jimin X Yoongi

Minik civcivim:
Soobin yanımda
Eğer konuşmak istiyorsan şuan uygun gibi
Neredesin bebeğim
Evde mi
Çok özledim seni
Bahane olur işte gel

Sevgilimm:jimin
Gerek kalmadı sanırım

Minik civcivim :
Nasıl yani
Neye gerek kalmadı
Anlamadım bebeğim

Sevgilimm: sana konum atacağım
Oraya gel
📍Konum

Minik civcivim :
Geliyorum hemen
İyisin değil mi

Sevgilimm: iyiyim sevgilim
Çok iyiyim|
Çok iyiyim



Aldığı mesaj Jimin'in içinde endişe ve merak uyandırmıştı. Kötü bir şey olmuş olma ihtimalini aklından silemiyordu her ne kadar Yoongi iyi olduğunu söylesede. Soobin ve Jungkook'a acil işim çıktı diyerek evden ayrıldı. Yolda yakalayıp bindiği taksi şoförüne konumu gösterdi. Bir an önce gitmek istiyordu. Birlikte olmalarının üstünden bu kadar az geçmesine rağmen sanki yıllardır yanında olan oymuş gibi önemsiyordu. Aklını dolduran düşünceleri Yoongi'nin verdiği adrese geldiğinde dağıldı. İlk kez gördüğü evin kapısına hızlı adımlar atarak kapıyı çaldı. Sadece bir kaç saniye süren bekleyiş ona saatler gibi gelmişti. Açılan kapının ardından kediye benzeyen tatlı gülüşüyle kendisine bakan sevgilisini gördü. Yüzünde eskiden kalma bir kaç yara izi dışında bir şey olmaması içini rahatlatmıştı. Tekrar babasıyla sorun yaşamasından korkuyordu. Karşısında bekleyen çocuğa sıkıca sarıldı. Ayrıldığında beline dolanan kollarla yüzleri yaklaşmıştı. Yoongi kulağına eğilerek fısıldadı.

-Evimize hoş geldin sevgilim.

-E-evimiz?

-Evet, evimiz.

Şaşkınlığı ile yüzündeki gülümseme birleşen çocuk sevgilisinin dudaklarına yapıştı. Dudaklarının arasındaki ıslak dudakları emmeye başladı. Kendisini saran kolların içeriye girmesine sebep olması ile çocuğun kucağına çıktı. Yoongi ayağı ile kapattığı kapının ardından kucağındaki Jimin'i öpücükleri ile nefessiz bırakıyordu. Rahattı çünkü kimsenin olmadığı bir yerde, ilk defa kendine ait bir yerde sevgilisi ile baş başaydı. Ve bundan sonraki hayatının farklı olacağını biliyordu.


GOD JIN VE diğerleri

Jimin:
Çok güzel bir haberim var size
Çok mutluyum şuan
Ağlayabilirim hatta
Ama durun

Jimin, Ashley mommy kişisini ekledi.

WwhJin : bu grup yaşıyor mu amk

Kookie: jiminie buraya yazdıysa
Yoongiden gizli iş yapıyoruz

Ashley mommy: o zaman beni almazdı

TaeTae : Sevişti bunlar.
Onun utancından burada yaşıyor heyecanını.

Jimin:
Şuan konumuz özel hayatım değil tae
Yoongi artık kendi evine çıktı
Ve bende onunla kalabilicem

Kookie: Allahım sonunda
Sadece benim evimde kalmayacaklar

TaeTae: Sizinkiler daha doğrusu baban?

For our/ YOONMİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin